شرکت راشکیان کاسپین همگام با دانش روز، ضمن بهره مندی از کادر فنی مجرب و متخصص و با در نظر گرفتن کلیه استاندارد های بین المللی FDA و EPA، NSF، WHO اقدام به تولید و صادرات دستگاه های ازن ژنراتور ، دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی در راستای افزایش سطح بهداشت و سلامت همگام با دانش روز با ظرفیت های مختلف به منظور ضدعفونی آب ، هوا ، محیط های اداری ، اماکن عمومی و منازل ، دفاتر و با نظر به محوریت تکنولوژی های زیست محیطی و انرژی های تجدید پذیر در منطقه آزاد انزلی با نام تجاری (R.K.C) جهت استفاده در صنایع غذایی ، کشاورزی ، آبزی پروری ، مرغداری ، دامپروری و غیره نموده است.

دستگاه ازن ژنراتور ,دستگاهی برای افزایش بهداشت و سلامت

سلامت نیوز:شرکت راشکیان کاسپین همگام با دانش روز، ضمن بهره مندی از کادر فنی مجرب و متخصص و با در نظر گرفتن کلیه استاندارد های بین المللی FDA و EPA، NSF، WHO اقدام به تولید و صادرات دستگاه های ازن ژنراتور ، دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی  در راستای افزایش سطح بهداشت و سلامت همگام با دانش روز با ظرفیت های مختلف به منظور ضدعفونی آب ، هوا ، محیط های اداری ، اماکن عمومی و منازل ، دفاتر و با نظر به محوریت تکنولوژی های زیست محیطی و انرژی های تجدید پذیر در منطقه آزاد انزلی با نام تجاری (R.K.C) جهت استفاده  در صنایع غذایی ، کشاورزی ، آبزی پروری ، مرغداری ، دامپروری و غیره نموده است.
این شرکت با توجه به پتانسیل های تولیدی و صادراتی ایجاد شده و در جهت تکمیل چرخه خدمات و با نظر به محوریت تکنولوژی های زیست محیطی و انرژی های تجدید پذیر در سال93 در منطقه آزاد انزلی اقـدام به تولـید تجهیــزات زیســت محیطـی (Environmental Technology) در این خصوص ازجمله دستگاه های ازن ژنراتور و تصفیه آب خانگی و صنعتی با نام تجاری (R.K.C) نموده است.

این شرکت در راستای ارتقای کیفیت، سهولت و همتراز با محصولات جهانی اقدام به اخذ گواهی نامه های بین المللی ISO 9001 و ISO14001 و همچنین نمایندگی شرکت General new partner اروپا نموده است و کلیه محصولات تولیدی تحت لیسانس این شرکت عرضه می گردد.


ازن چیست؟

ازن ضد عفونی کننده و اکسید کننده بسیار قوی است. هر گونه پاتوژن یا آلودگی که می تواند از طریق فرآیند اکسیداسیون، ضدعفونی، تغییر یا حذف شود، تحت تأثیر ازن قرار خواهد گرفت.

ازن (O3) یک عامل ضد عفونی بسیار موثر است و می تواند در استخرهای شنا، مکمل و کاهش دهنده مناسبی بجای مواد شیمیایی مصرفی ضد عفونی کننده حاوی کلر و بروم باشد.


استفاده از ازن مانع تشکیل کلرین یا بروم که حاوی محصولات جانبی مانند کلرامین و   trihalomethanes است، می شود.
ازن همچنین قادر است محصولات جانبی ناخواسته که بوسیله کلر ایجاد شده و در پی آن خارش، قرمزی چشم و آلرژی های تنفسی را بهمراه داشته است، از بین ببرد و در نهایت آب را بسیار تمیز و زلال کند.


استفاده ازازن جهت فرآوری دام و طیور


با استفاده از آب حاوی ازن در شستشوی لاشه حیوان میتوان آلودگی های سطحی را به شدت کاهش داد که این امر خود باعث افزایش ماندگاری گوشت طیورچه در حالت منجمد وچه در حالت گرم می گردد.

آب مصرفی در مرغداری ها دارای اهمیت فراوان می باشد آب نقش مهمی در تنظیم دمای بدن هضم مواد غذایی تخلیه ضایعات بدن دارد.کیفیت آب پایین می تواند در پرندگان رشد را مختل کند،تولید تخم مرغ  و کیفیت ان را کاهش دهد


مزایای استفاده از ازن:


* حذف کلرامین ها
* مقرون به صرفه بودن
* افزایش شفافیت و کیفیت آب
* کنترل رشد جلبک بر دیواره و کف استخر
* کاهش مواد شیمیایی همچون کلر و بروم
* ضدعفونی کننده 2000 برابر موثرتر از کلر
* بدون هیچگونه عوارضی برای چشم، پوست و مو
* از بین برنده باکتری، قارچ، ویروس و میکروب موجود در آب
* از بین برنده چربی، جامدات، لوسیون ها و سایر آلاینده های موجود در آب
* از بین برنده عوارضی مانند خارش چشم، خشکی پوست و یا تغییر رنگ لباس شنا


دستگاه های ازن ژنراتور در مدل های دائم کار و پریودیک روش تولید ازن corona discharge به صورت  High frequency - cold plasma می باشد که در دنیا جهت تولید ازن درحجم های بالا مورد استفاده قرار می گیرد ، دارای سیستم هوا خنک ، قابلیت تنظیم زمان به صورت دیجیتال ،قابلیت نصب جهت تزریق به صورت ونتوری یا دیفیوزر ، دستگاه های ازن ژنراتور شرکت راشکیان دارای بهترین کیفیت برد الکترونیکی ، لوله کشی های سلیکون آلمان ، شلنگ های PTF ،  قابلیت نصب سنسور و صفحه اعلام دیجیتال ازن ،قابلیت اتصال متعلقات شامل مخازن اختلاط و واتر تراپ (تله آب) ، قابلیت اتصال به اکسیژن خالص می باشد .دستگاه ازن ژنراتور راشکیان در سری های مختلف کاربردهایی نظیر موارد زیر را دارا میباشند.


استخر،جکوزی،تصفیه،فاضلاب،صنایع غذایی،صنایه آبزی پروری، صنایع بسته بندی،مرغ داری ها و دام پروری، کشاورزی هیدروپونیک و ....

آدرس کارخانه: منطقه آزاد انزلی، شهرک صنعتی شماره 2 شرکت راشکیان
دفتر فروش تهران: بلوار مرزداران ، خ ابراهیمی ، برج الوند ، واحد ۸۰۱ (آسانسور شمالی)
دفتر فروش: میدان ولیعصر"میدان فرزانه" روبروی خیابان هلال احمر نبش کوچه شهرید بهمن خانجانی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha