معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی تربت حیدریه از افزوده شدن ۸۰ تخت به مجموع تخت های این مرکز ظرف یک هفته آینده خبر داد.

افزودن 2 ‌هزار تخت مراقبت‌های ویژه تا پایان سال ۹۹

سلامت نیوز: معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی تربت حیدریه از افزوده شدن ۸۰ تخت به مجموع تخت های این مرکز ظرف یک هفته آینده خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، قاسم جان ‌بابایی با اشاره به اینکه از ابتدای مواجهه با بحران کرونا تاکنون 2هزار تخت مراقبت‌های ویژه به مجموع تخت های موجود در کشور افزوده شده و تا پایان سال جاری ۲ هزار تخت دیگر نیز افزوده خواهد شد، گفت: با توجه به نیاز موجود ۸۰ تخت بستری جدید را ظرف هفته آینده در بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی تربت حیدریه فعال خواهیم کرد و ظرفیت تخت های بخش مراقبت های ویژه نیز افزایش خواهد یافت.

تقویت تجهیزات آزمایشگاهی در سطح کشور

معاون درمان وزارت بهداشت از تقویت تجهیزات آزمایشگاهی در سطح کشور به عنوان یکی از اهداف وزارت بهداشت برای تسریع در فرآیند بیماریابی و کاهش شیوع کرونا نام برد و افزود: تجهیزات آزمایشگاهی و ظرفیت کیت های تشخیصی کرونا در تربت حیدریه افزایش خواهد یافت تا روند شناسایی بیماران سرعت بیشتری پیدا کند.

وی تربت حیدریه را یک قطب درمانی در منطقه نامید و اظهار کرد: ارائه خدمات درمانی به جمعیتی حدود یک میلیون نفر تربت حیدریه را به یک قطب درمانی در منطقه تبدیل کرده است و نیاز است تا ظرفیت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزایش یابد و تلاش داریم تا با بهره‌برداری هر چه زودتر از بیمارستان امام حسین(ع) خدمت رسانی مطلوب‌تری به مردم منطقه داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha