مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: در نخستین گام اولویت مجوز جذب وزارت بهداشت با برترین همکاران اورژانس پیش بیمارستانی و بخش بهداشتی کشور است البته لازم به ذکر است که بخش عمده‌ جذب نیروی انسانی وزارت بهداشت منتسب به همکاران پرستار است، به طورکلی افراد پس از انجام و طی مراحل اداری از جمله گزینش در بخش‌های ذیربط استخدام خواهند شد.

اولویت جذب جدید وزارت بهداشت با پرستاران است

سلامت نیوز: مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: در نخستین گام اولویت مجوز جذب وزارت بهداشت با برترین همکاران اورژانس پیش بیمارستانی و بخش بهداشتی کشور است البته لازم به ذکر است که بخش عمده‌ جذب نیروی انسانی وزارت بهداشت منتسب به همکاران پرستار است، به طورکلی افراد پس از انجام و طی مراحل اداری از جمله گزینش در بخش‌های ذیربط استخدام خواهند شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، کیانوش جهانپور در خصوص مجوز جذب ۳۰ هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت گفت: طی رایزنی های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت با سازمان برنامه و بودجه، این سازمان با ابلاغ بخشنامه ای مجوز جذب ۳۰ هزار نیروی انسانی در وزارت بهداشت را صادر کرد.

مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت ادامه داد: در نخستین گام اولویت مجوز جذب وزارت بهداشت با برترین همکاران اورژانس پیش بیمارستانی و بخش بهداشتی کشور است البته لازم به ذکر است که بخش عمده‌ جذب نیروی انسانی وزارت بهداشت منتسب به همکاران پرستار است، به طورکلی افراد پس از انجام و طی مراحل اداری از جمله گزینش در بخش‌های ذیربط استخدام خواهند شد.

وی در پایان رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه نامه های بهداشتی را یک امر ضروری دانست و اظهار کرد: این موارد به شدت می تواند از فرسودگی و‌ خستگی کادر درمان جلوگیری کنند. البته هموطنان باید توجه داشته باشند علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، دستکش و شست و شوی مکرر دست ها از تردد‌های غیر ضروری پرهیز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha