چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۵
سلامت نیوز :  مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی گفت: طلبه ناهی از منكر به بیمارستان میلاد مراجعه حضوری نداشته است و عدم پذیرش تلفنی مبنای رسیدگی نیست ضمن اینكه مصدومی كه خونریزی دارد را نمی‌توان نگهداشت و با 11 بیمارستان تماس گرفت.

رحمت الله حافظی در گفت‌‌وگو با فارس درباره عدم پذیرش طلبه ناهی از منكر در بیمارستان میلاد اظهار داشت:‌ براساس اطلاعاتی كه بنده گرفتم چنین بیماری به بیمارستان میلاد مراجعه حضوری نكرده است.

وی ادامه داد:‌ هر مصدومی را از طریق افراد و اورژانس به بیمارستان ارجاع دهند و آن بیمارستان موظف است كه بیمار مصدوم را پذیرش كند.

مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی بیان داشت: اگر این مصدوم مراجعه كرده به بیمارستان و پذیرش ندادند قابلیت پیگیری قانونی دارد ولی مبنای پذیرش تلفنی نمی‌تواند رسیدگی شود.

حافظی بیان داشت: نمی‌شود مصدومی كه خونریزی دارد را نگهداشت و به 11 بیمارستان تماس گرفت و به نظر می‌آید این موضوع مقداری دور از واقع است.

به گزارش فارس به گفته یكی از همراهان طلبه ناهی از منكر، 14 بیمارستان شامل بیمارستان‌های رسول اكرم(ص)، امام حسین(ع)، شهدای تجریش، امام سجاد(ع) ناجا، بقیه‌الله، تهران كلینیك، سینا، میلاد، الغدیر، طالقانی، لاله، امام خمینی(ره)، جماران و پارسیان از پذیرش این طلبه جوان خودداری و علت این كار را حال وخیم وی عنوان كردند كه در نهایت همراهان خلیلی، او را به بیمارستان خصوصی عرفان بردند كه به گفته همراهان این بیمار مسئولان این بیمارستان پذیرش وی را منوط به واریز مبلغ 6 میلیون تومان وجه نقد كرده و سرانجام با واریز 5 میلیون تومان او را پذیرش كردند.

از مجموع این بیمارستانها، بیمارستان میلاد جزء بیمارستان‌های متعلق به صندوق تأمین اجتماعی است كه به گفته همراهان طلبه مضروب برای پذیرش وی به صورت تلفنی با این بیمارستان نیز تماس گرفته شده است و پذیرش انجام نشده است.

وزیر بهداشت نیز روز گذشته در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اعلام كرد كه كمیته ویژه‌ای برای رسیدگی به این موضوع تشكیل داده و به زودی بر اساس گزارش این كمیته با تمام خاطیانی كه در پذیرش این بیمار اورژانس قصور داشته‌اند برخورد جدی می‌شود.

وی گفت: بر اساس اطلاعات ما كه از مادر این بیمار به دست آمده است 3 یا 4 بیمارستان كه با آنها تماس گرفته شده است از پذیرش این بیمار خودداری كرده اند كه قاطعانه اشد مجازات برای این خاطیان اعمال می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha