سلامت نیوز : با وجودی که همراهان طلبه مضروب تعداد بیمارستان های تماس گرفته برای پذیرش این فرد را 18 بیمارستان اعلام کرده اند، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آماری متفاوت ارائه داده اند.
دکتر محمد رضا رزاقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص پیگیری های صورت گرفته در خصوص ماجرای عدم پذیرش طلبه نهی از منکر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: طبق تحقیقات صورت گرفته 26 بیمارستان از پذیرش این مصدوم سرباز زدند که سه بیمارستان از این تعداد تحت پوشش این دانشگاه بوده است.

وی گفت: بعد از اخبار رسیده در خصوص عدم پذیرش بیمار، یک کمیته در دانشگاه مسئول پی گیری این امر تشکیل شد و طی جلسه ای که با مسئولان بیمارستان شهدای تجریش، طالقانی وامام حسین برگزار شد برخلاف اظهارات همراهان طلبه مبنی بر تماس با بیماستان امام حسین هیچ نوع تماسی با این بیمارستان انجام نشده است.

رزاقی تصریح کرد: دو بیمارستان شهدای تجریش و طالقانی مقصر شناخته شده اند که پنج نفر در این خصوص شناسایی شده اند و با آنها برخورد جدی خواهد شد .

لذا باید توجه داشت که همراهان به مصدوم اعلام کرده اند که با 18 بیمارستان برای پذیرش تماس گرفته اند، وزارت بهداشت 5 بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 26 بیمارستان را در عدم پذیرش مصدوم اعلام کرده اند که این آمار ضد و نقیض است که این جای بسی تامل دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha