در این نوشته ابتدا به بررسی تشک های طبی پرداخته و سپس به بررسی خرید اینترنتی تشک طبی خواهیم پرداخت.اما اول بگوییم تشک طبی برای چه کسانی مناسب نیست.

خرید اینترنتی تشک طبی مناسب برای دیسک کمر

سلامت نیوز:در این نوشته ابتدا به بررسی تشک های طبی پرداخته و سپس به بررسی خرید اینترنتی تشک طبی خواهیم پرداخت.اما اول بگوییم تشک طبی برای چه کسانی مناسب نیست.

 

تشک طبی برای چه کسانی مناسب نیست؟
تشک طبی برای کسانی که گودی کمر دارند باعث ناراحتی می شود. در واقع کسانی که گودی کمر دارند باید از تشک‌های با درجه نرمی بیشتر استفاده کنند که هنگام خواب گودی کمرشان پر شود.


بهترین نوع تشک برای گودی کمر، تشک های دارای لایه مموری فوم هستند که متناسب با فرو رفتگی بدن با آن شکل می‌گیرد.

برای ما پیش آمده که یه روز با کمر درد از خواب بیدار شده باشیم و این درد با شدت گاز گرفتن لب آغاز می شود! توصیه می کنیم قبل از خرید تشک طبی این مطلب را بخوانید


ما در این لحظه باید تصمیم بگیریم که برای عدم تکرار تجربه این درد چه باید بکنیم. اولین قدم این است بفهمیم این درد به چه دلیلی به وجود آمده:
•    بلند کردن چیزی سنگین؟
•    فشار به ستون فقرات؟
•    دولا شدن های مکرر؟
•    به شکل درست نخوابیدن؟
•    ورزش؟
•    جای خواب نامناسب؟
•    یا علت های دیگر…
بعد از اینکه به این فکر کردیم که چرا این درد ایجاد شده باید سریع برای بهبود تصمیم بگیریم
در صورت حاد بودن مراجعه به دکتر متخصص فیزیوتراپ، مغز و اعصاب یا عدم تکرار حرکت های نادرست یا خرید یک تشک مناسب



B  E  D  S  A  L  E . ir
برترین برندها | بهترین قیمت‌ها | بهترین سرویس

۰۹۱۲-۹۷۲-۵۳۴۳

۰۲۱-۲۸۴۲-۳۴۴۸

من کمرم درد میکنه یه تشک طبی می خوام!

 
عده‌ای معتقد هستن که برای خوب شدن کمر درد بهتره تشک طبی بخرن اما مسئله اینه که تشک طبی برای هر کمر دردی مناسب نیست. اصولا تشک‌های طبی یا مدیکال، تشک هایی با درجه سفتی بالا و بدون فنر هستند. تشک ‌طبی برای کسانی هست که دیسک کمر دارن، دکتر برای اونها تشک طبی سفت تجویز کرده یا عادت به جای خواب سفت دارن یا سالمندها.


اتفاقا تشک طبی برای کسانی که درد کمرشون حاصل از گودی کمر هست نامناسب هست!


من دیسک کمر دارم تشک طبی مناسب من کدوم مدل هستش؟


تشک‌های طبی توسط شرکت‌های مختلف و با مدل های مختلفی طراحی و تولید میشه.

تفاوت تشک‌های طبی در:


•    میزان سفتی تشک
•    ارتفاع تشک
•    نوع پارچه تشک
•    داشتن سیستم گردش هوا
•    داشتن لایه مموری فوم
•    سایز تشک
•    تضمین کیفیت
•    والبته قیمت‌ها !


شما باید براساس سایز، وزن، نوع تخت و موارد قابل ملاحظه ی دیگه تصمیم گیری کنین. اینکه چقدر سفت باشه به وزن شما و تمایل شما به اینکه چقدر سفت باشه اینکه چقدر روی تخت هستین (در صورتی که زمان زیادی رو روی تخت هستین باید تشک دارای سیستم گردش هوا بخرین یا در صورت مریضی حاد تشک مواج استفاده کنین.)


تشک‌های طبی بین 15 تا 35 سانتیمتر ارتفاع دارن که انتخاب شما بسته به نوع تخت یا سرویس خواب شما و همینطور اینکه چه ارتفاعی برای شما مناسب هست (ارتفاع استاندارد باید بین 45 تا 55 سانتیمتر باشه، اما بعضی پزشکان توصیه می‌کنن که ارتفاع لبه تشک 60 سانتیمتر یا بیشتر باشه)

راهنمای خرید تشک طبی

 
همزمان دیسک و گودی کمر دارم :
برای کسانی که همزمان دیسک کمر و گودی کمر دارن کار کمی سخت‌تر میشه چون برای دیسک کمر باید تشک سفت باشه و برای گودی کمر تشک سفت باعث درد بیشتری میشه برای این موارد با ما تماس بگیرید تا بتونیم به صورت اختصاصی راهنماییتون کنیم.


خب بعد از اینکه تشک مناسب خریدم کمردردم خوب میشه؟


اصولا دردها به صورت تدریجی ایجاد میشن و همینطور درمان هم زمان بر هست و یک شبه خوب نمیشه و همینطور از بین بردن دلالیل دردها اهمیت داره نه تنها با رفع یک مورد درد از بین بره مثلا کمردرد شما حاصل تشک نامناسب هست اما دلایل دیگه هم شاید داشته باشه مثل به شکل نادرست خوابیدن، عدم مراعات در هنگام درمان، استفاده از بالش نامناسب و …


باید به همه چیز درست توجه کنین درصورتی که از بالش طبی مناسب استفاده کنین روش خوابیدن شما هم بهتر میشه

بالش طبی چیست؟
بالش طبی نوعی بالش از جنس فوم خاصی به نام مموری فوم است که در بازار به اسم فوم هوشمند نیز شناخته می‌شود. ارتفاع این بالش ها نوعی طراحی شده که هنگام خواب گردن و ستون فقرات در یک راستا قرار بگیرند.


در صورتی که درد شانه دارید از مدل پروانه می‌توانید استفاده کنید. برای خانم‌ها مدل سوپر استار و موجدار کوچک از شرکت گرین رست مناسب است و برای آقایان مدل کلاسیک و موجدار بزرگ مناسب هستند. البته انتخاب نوع مناسب بالش بسته به جثه، داشتن ملاحظات پزشکی، و مدل خوابیدن دارد.


یکی از مواردی که باعث کاهش دردها در ستون فقرات و گردن می شود، نوع صحیح خوابیدن است. پس باید به صورت درست بخوابیم تا تشک طبی و بالش مناسب باعث کاهش دردها و جلوگیری از دیسک کمر شود.


چرا از حراج تشک خرید کنیم؟
ما در حراج تشک بیشتر از هر چیزی به نیاز مخاطب توجه خود می‌کنیم. عرضه و پیشنهاد کالاهایی با اصالت، شناخته شده و با بالاترین ارزش خرید (قیمت به کیفیت) تلاش پیوسته ماست. هیچگاه بر اساس منافع محصولی را به شما توصیه نمی‌کنیم. محصولاتی که فقط نام خارجی را یدک می‌کشند یا محصولات بی نام و نشان یا محصولاتی که کیفیت مناسبی ندارند.



سالها تلاش کردیم که بهترین تامین کنندگان و محصولات را شناسایی کرده و برای شما در مورد آنها اطلاع رسانی کنیم. تا کنون توانسته‌ایم به تعداد زیادی از هموطنان چه از طریق تماس تلفنی، پیامک، چت در داخل سایت، پیام رسان‌ها، رسانه‌های اجتماعی، نظرات و دیدگاه‌ها در داخل وب سایت به سوالات و چالش‌هاشون پاسخ بدیم. امیدواریم بتونیم همچنان به وظیفه خودمون عمل کنیم.

همینطور به دلیل دانش مشتریان و نظرات آنها توانسته‌ایم بهترین اطلاعات را برای انتخاب یک تشک مناسب در اختیار مخاطبان خود قرار دهیم. نظرات و مشورت‌ها و دیدگاه‌های شما به ما در کمک به دوستان و مخاطبان جدید ما در ارائه مشاوره بهتر و ارائه خدمات و سرویس‌های به روز و بهتر کمک می‌کند. امیدواریم این پل ارتباطی میان شما و ما پایدار بماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha