معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به ورود بیش از ۴۰ هزار نفر بدون توجه به خطر شیوع کرونا به استان هرمزگان، گفت: احتمال اینکه وضعیت استان طی روزهای آینده از آبی به زرد، نارنجی و یا حتی قرمز هم تبدیل شود، وجود دارد.

ورود بیش از ۴۰ هزار نفر به هرمزگان/ احتمال وقوع موج جدید کرونا

سلامت نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به ورود بیش از ۴۰ هزار نفر بدون توجه به خطر شیوع کرونا به استان هرمزگان، گفت: احتمال اینکه وضعیت استان طی روزهای آینده از آبی به زرد، نارنجی و یا حتی قرمز هم تبدیل شود، وجود دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمود حسین پور شب گذشته(۲۹ دی ماه) در تشریح وضعیت استان هرمزگان در تعطیلات گذشته، افزود: مهمترین مشکل این روزهای ما مسافرانی هستند که با خودروهای شخصی از سراسر کشور به استان هرمزگان سفر کرده اند.

وی اظهار کرد: متاسفانه در تعطیلات اخیر بیش از ۴۰ هزار نفر بدون توجه به خطر شیوع کرونا به استان هرمزگان و از جمله جزایر خلیج فارس سفر کردند که این موضوع نگران کننده است.

حسین پور با بیان اینکه احتمال اینکه وضعیت استان طی روزهای آینده از آبی به زرد، نارنجی و یا حتی قرمز هم تبدیل شود، وجود دارد، تصریح کرد: طی روزهای گذشته ۸۵۰ تست از سرنشینان خودروهای شخصی در مبادی ورودی به جزایر هرمزگان گرفته شد و امکان گرفتن تست از همه مسافران وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: ورود حجم زیاد مسافر به هرمزگان طی روزهای گذشته نگران کننده است و احتمال اینکه موج جدیدی از شیوع کرونا طی هفته‌های آینده در هرمزگان اتفاق بیفتد، دور از انتظار نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha