سلامت نیوز: معاون امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان تهران گستردن سفره‌های افطاری و توزیع بسته‌های غذایی برای 15 هزار خانوار نیازمند تهرانی از امروز تا 23 رمضان خبر داد.

حمید نقی‌ئی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: طبق طرح همای رحمت جمعیت هلال‌احمر استان تهران از روز ولادت كریم اهل بیت (ع) تا 23 ماه مبارك رمضان به مدت یك هفته 15 هزار بسته اقلام غذایی شامل روغن، برنج، چای، حبوبات، خرما، پنیر، رب گوجه‌فرنگی و تن ماهی را در بین خانواده‌های نیازمندان به صورت ناشناس توزیع می‌كند.

وی افزود: در طرح همای رحمت نیازمندان بر اساس موارد كارشناسی شده و با همكاری و حمایت داوطلبان، خیرین و معتمدین محلات شناسایی می‌شوند و در طول ماه مبارك رمضان اقلام غذایی مورد نیاز آنان با پیروی از سیره اهل بیت و امیر مؤمنان علی (ع)‌ به طور ناشناس بین آنها توزیع می‌شود و همچنین در این راستا بسته‌هایی شامل گوشت و مرغ نیز از طرف خیرین به عنوان نذورات در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

نقی‌ئی خاطرنشان كرد: در ماه مبارك رمضان با حمایت خیرین و داوطلبان غذای گرم نیز در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد به عنوان مثال در حال حاضر شعبه جمعیت هلا‌ل‌احمر شهرستان ری روزانه یك هزار فیش غذای گرم رایگان در اختیار نیازمندان با حمایت خیران و داوطلبان قرار می‌دهد.

منبع : فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha