سلامت نیوز : معاون اداری مالی سازمان انتقال‌خون با بیان اینكه هفته آینده مجوز نهایی استخدام 50 نیروی انسانی در استان تهران ابلاغ می شود گفت: بلافاصله پس از ابلاغ حكم، آزمون استخدامی برای جذب این تعداد، در شهریور ماه امسال برگزار می شود.

دكتر مصطفی پریدار در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینكه سازمان انتقال خون برای جذب 500 نیروی انسانی در سراسر كشور مجوز گرفته است، عنوان كرد: اكنون بیش از نیمی از این تعداد مشغول به كار شده‌اند و مابقی هم پس از طی مراحل اجرایی و اداری شروع به كار می كنند.

وی با اشاره به مشكل كمبود نیرو در انتقال خون تهران گفت: از مجموع مجوزهای استخدامی، 50 مجوز به استان تهران تخصیص داده شده است كه هفته آینده مجوز نهایی آن ابلاغ و آزمون استخدامی آن سریعا برگزار می‌شود.

معاون سازمان انتقال خون در باره به تعویق افتادن افتتاح پایگاه دوم انتقال خون تهران نیز اظهار كرد: پایگاه دوم انتقال خون تهران در مركز وصال، كه بخش اهداكنندگان آن در شب بیست و یكم ماه مبارك رمضان افتتاح شد، تا پایان تابستان امسال به بهره برداری می رسد. البته برای تجهیز این مركز مشكل بودجه وجود داشت كه آن هم با مساعدت استانداری، نهاد ریاست جمهوری و ستاد مركزی رفع شده است.

به گفته پریدار، این پایگاه یك مجموعه كامل است و ستاد اصلی پایگاه تهران خواهد شد.

پریدار با اشاره به مشكل كمبود فضا در تهران افزود: طی شش سال گذشته فعالیت‌های گسترده ای به منظور حل این مشكل صورت پذیرفت و تعداد پایگاه‌های ثابت استان از عدد هفت به 22 رسید كه عمده پایگاه‌ها ثابت هستند و دسترسی مردم را به مراكز اهدای خون راحت تر كرده اند.

وی همچنین از احداث 11 پایگاه انتقال خون در سراسر كشور خبر داد و اظهار كرد: علاوه بر پایگاه دوم تهران در وصال و یك پایگاه دیگر در جنوب تهران در حال تجهیز و آماده بهره برداریست. همچنین 11 پایگاه در سایر استان ها نیز ساخته شده‌اند و حداكثر تا پایان سال همگی افتتاح خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha