سلامت نیوز: نخستین همایش سراسری «بیمه سلامت، چالش‌ها و چشم اندازها» 16 مهر ماه سال جاری توسط سازمان نظام پزشكی در كتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دكتر داریوش طاهرخانی، دبیر اجرایی این همایش با اعلام این خبر گفت: با توجه به ضرورت تشكیل شورای عالی بیمه سلامت مطابق قانون برنامه پنجم توسعه سازمان نظام پزشكی كشور در نظر دارد با برگزاری اولین همایش سراسری «بیمه سلامت، چالش‌ها و چشم اندازها» با حضور صاحب‌نظران، كارشناسان و نیز مدیران و مسولان وزارتخانه‌های بهداشت درمان و آموزش پزشكی، تعاون، كار و امور اجتماعی و همچنین بخش خصوصی فعال در حوزه سلامت، ساختار مناسب جهت تشكیل و مدیریت شورای عالی بیمه سلامت را مورد بررسی و كارشناسی دقیق قرار دهد.

وی افزود: در این همایش كه 16 مهرماه در محل كتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود حوزه‌هایی از قبیل بیمه سلات و قانون برنامه پنجم توسعه، جایگاه بیمه سلامت در نظام سلامت كشور، ساختاربیمه سلامت، بیمه سلامت و نقش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، بیمه سلامت و نقش وزارت تعاون، كار و امور اجتماعی، بیمه سلامت و جایگاه بخش خصوصی، بیمه سلامت و نقش سازمانهای بیمه گر و نیز بیمه سلامت و نقش بیمه‌های مكمل مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

عضو شورای عالی نظام پزشكی كشور اضافه كرد كه كلیه پژوهشگران و صاحب‌نظران علاقمند می‌توانند حداكثر تا پایان روز 25 شهریورماه آثار و پژوهش‌های خود را به دبیرخانه این همایش ارسال نمایند.

علاقمندان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر با تلفن دبیرخانه همایش 84128555، تماس حاصل كرده و یا به پست الكترونیكی:hamayesh.nezampezeshki@yahoo.com مراجعه كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha