هر ساله اتحادیه صنف آرایشگران زنان با تعیین نرخ خدمات آرایشی و پیرایشی سعی در کنترل قیمت‌ها را دارد و بدین ترتیب از هرج و مرج  و افزایش بی رویه قیمت‌ها جلوگیری می‌کند. در سال 1401 نیز مانند سال‌های گذشته این نرخ توسط این اتحادیه تعیین شد و در اختیار کلیه آرایشگاه‌های دارای مجوز قرار گرفت. یکی از مزایای این کار این است که شما می‌توانید بدون نگرانی و پرداخت هزینه اضافی، از خدمات سالن مدنظرتان به راحتی استفاده کنید. در ادامه این مطلب به معرفی مهم‌ترین خدمات سالن‌های زیبایی در تهران و نرخ آن‌ها خواهیم پرداخت. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

قیمت خدمات سالن های زیبایی تهران چقدر است؟

نرخ آرایشگاه زنانه در سال ۱۴۰۱

برای آگاهی بیشتر از نرخ آرایشگاه زنانه در سال ۱۴۰۱ در ادامه تعدادی از مهمترین خدمات سالن‌ها را به همراه قیمت روز در شهر تهران بیان می‌کنیم:

1. کوتاهی مو

یکی از روش‌های آسان و کم هزینه برای تغییر استایل و چهره در بانوان هیرکات است. کوتاهی مو می‌تواند تغییرات چشمگیری را در شما ایجاد کند؛ به خصوص زمانی که یک فرد حرفه‌ای را جهت کوتاهی مو انتخاب کرده باشید. قیمت کوتاهی مو در سالن‌های زیبایی تهران از 15 هزار تومان شروع می‌شود.

قیمت خدمات سالن های زیبایی تهران چقدر است؟

2. اصلاح صورت

یکی از نگرانی‌های رایج خانم‌ها، از بین بردن موهای زائد صورت‌ است. وجود موهای صورت،‌ معمولا برای خانم‌ها ناخوشایند است و باعث کاهش اعتماد به نفس می‌شود. اما رهایی از این دردسر کاری بسیار ساده است؛ از بهترین روش‌های اصلاح صورت بانوان، بند انداختن است که هزینه آن از 25 هزار تومان شروع می‌شود.

3. وکس صورت

یکی از روش‌های از بین بردن موهای صورت، اصلاح با وکس است. روش از بین بردن موهای صورت با استفاده از وکس به این شکل است که ابتدا تکه ای پارافین را درون دستگاه گرم کننده مخصوص قرار می‌دهند تا آب شود. سپس به وسیله یک کاردک، لایه نازکی از آن را روی پوست کشیده و پس از خشک شدن، آن را در خلاف جهت رویش موها می‌کشند. پارافین به صورت ورقه‌ای جدا شده و موها را از روی پوست بر می‌دارد. هزینه این کار در سالن‌های زیبایی تهران از 50 هزار تومان شروع می‌شود.

4. میکاپ صورت

میکاپ به معنی برجسته سازی اجزای صورت و محو نواقص صورت است. اگر میکاپ را طور صحیح انجام نشود، چهره شخص حالت مصنوعی به خود می‌گیرد. با انجام خدمات میکاپ صحیح می‌توانید عیب‌های صورت خود را تا حد امکان کاهش دهید و زیبایی صورت خود را چندین برابر کنید. قیمت میکاپ در تهران از 150 هزار تومان به بالا می‌باشد.

قیمت خدمات سالن های زیبایی تهران چقدر است؟

5. لیفت و لمینت مژه

لمینت و لیفت مژه روشی بسیار خوب برای بلندتر کردن و حالت دادن به مژه‌ها است. این متدها برای درمان مژه‌های کم پشت و بی حالت است که علاوه بر سالم کردن مژه‌ها، آن‌ها را بلند، پرپشت و خوش فرم می‌کند. در واقع لیفت یک عمل درمانی برای مژه‌هاست که عوارض بسیار کمی دارد و اگر با مواد خوب و طبیعی انجام شود، موجب تقویت مژه ها می‌شود. هزینه این کار از 290 هزار تومان به بالا می‌باشد.

6. خط لب و رژ لب دائم

خط لب دائمی از انواع آرایش تاتو نیمه دائمی، با رسوب رنگدانه‌ها در لب‌ با کمک سوزن‌های کوچک است. این مدل در حالی‌که به تاتو لب هم مشهور است، ولی نسبت به مدل‌های تاتو سنتی بسیار بهتر و زیباتر است. تمرکز این مدل بیشتر بر تغییر رنگ و شکل‌ لب‌ به منظور ایجاد لب‌های جوانتر و زیباتر است. هزینه این کار در سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه تهران از 550 هزار تومان شروع می‌شود.

7. هاشور ابرو

هاشور ابرو به عنوان یکی از خدمات آرایش نیمه دایم در مراکز میکروپیگمنتیشن کاربرد فراوانی دارد و مشتاقانی زیادی بخصوص از خانم‌ها را برای ایجاد فرم دلخواه و زیبای ابروان به سمت خود می‌کشاند. اگر می‌خواهید سراغ انجام این کار بروید، بهتر است که مزایا و معایب آن را کاملا بشناسید و با آگاهی کامل به سراغ انجام آن بروید. هزینه این خدمت در سالن‌های زیبایی تهران از 400 هزار تومان شروع می‌شود.

8. مانیکور ناخن

مانیکور ناخن روشی برای مراقبت و زیبایی ناخن‌های دست است که شامل مراحل مختلفی است. در سالن‌های زیبایی و مراکز اسپا مانیکور ناخن متفاوت تعریف می‌شود؛ اما مراحل معمول آن شامل سوهان کشیدن، شکل دادن به ناخن، گرفتن پوست‌های اضافه و تمیز کردن کوتیکول ناخن و در نهایت لاک زدن به ناخن است. البته ماساژ دست و لایه برداری از آن نیز در بیشتر مراکز انجام می‌شود. قیمت این کار از 50 هزار تومان به بالاست.

قیمت خدمات سالن های زیبایی تهران چقدر است؟

9. اپیلاسیون کل بدن

اپیلاسیون بدن با موم به دو روش گرم و سرد انجام می‌شود. موم گرم روشی معمول‌تر است که نتیجه بهتری هم دارد. در این روش موم تا دمای مناسب حرارت می‌بیند و روی سطح بدن پخش می‌شود. سپس با استفاده از یک پارچه برداشته می‌شود. اما موم سرد روی نوارها و پارچه‌های از پیش آماده شده، مالیده شده و مستقیم روی پوست چسبانده می‌شود و باید با یک حرکت سریع آن را برداشت. هزینه اپیلاسیون کل بدن از 120 هزار تومان شروع می‌شود.

10. کراتین مو

کراتین مو به عنوان روشی نیمه دائمی برای صاف کردن مو است، به طوری که موها به طور موقت با مخلوط مایع کراتین پوشش داده می‌شوند. انجام این روش معمولاً در سالن های زیبایی، تقریبا 120 دقیقه یا بیشتر طول می‌کشد که البته این زمان کاملا بستگی به میزان بلندی موهای شما دارد و تأثیر آن کاملا بسته به کیفیت مواد کراتین مو است. هزینه کراتین مو از 400 هزار تومان به بالاست.

سخن پایانی

در این مطلب تلاش کردیم تا ده مورد از مهم‌ترین خدمات سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های تهران را برایتان توضیح داده و نرخ آن‌ها را در اختیار شما قرار دهیم. اگر به دنبال بهترین سالن های زیبایی غرب تهران یا بهترین سالن های زیبایی شرق تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به سایت تخفیفان سر بزنید. تخفیفان به عنوان اولین بستر تخفیف گروهی، همیشه تخفیف‌های جذابی از انواع آرایشگاه‌های تهران را در بازه‌های مختلف سال به شما پیشنهاد می‌کند. شما می‌توانید خدمات مختلف آرایشگاه مدنظرتان را در سایت تخفیفان با تخفیف ویژه و قیمتی مناسب تهیه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha