سلامت نیوز: رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: وضع آب شرب شهرهای بزرگ کشور و بخش اعظمی از روستاها طبق استانداردهای بهداشتی بین‌المللی مطلوب و مناسب است.

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: در جلسه روزگذشته کمیسیون بهداشت و درمان که با حضور مهندس ثمره هاشمی مدیرکل آبفای کشور برگزار شد، وضع آب آشامیدنی شهر تهران و سایر مناطق کل کشور بررسی و مسئولین مربوطه از سازمان آبفا و وزارت بهداشت و درمان گزارش مفصلی را در مورد آن به اعضای کمیسیون ارائه دادند.

وی افزود: در مجموع و طبق شاخص‌های بهداشت جهانی، وضع آب تهران که در هفته گذشته در برخی از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها گزارشات نگران کننده‌ای را منعکس کرده بودند طبق گزارشات مسئولین مربوطه مطلوب و قابل قبول است ضمن این‌که قرار شد آب سد ماملو نیز به شرط تامین منابع مالی تا تیرماه سال آینده به شبکه آبی تهران متصل شود تا مشکلات بخش کوچکی از مردم تهران که از نبود آب آشامیدنی با کیفیت رنج می‌برند برطرف شود.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان خاطرنشان کرد: هم‌چنین کیفیت آب آشامیدنی در اکثر شهرهای بزرگ کشور نیز وضع مطلوبی دارد و اکثر روستاهای کشور نیز از آب آشامیدنی بهداشتی و قابل شرب بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha