دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 346780

از قدیم ، مردم به خطوط کف دست اعتقاد زیادی دارند. دلیلش این است که مردم فکر می کنند خطوط کف دست می تواند چیزهای زیادی را آشکار کند.اما آیا بارداری را هم میتوان از روی کف دست تشخیص داد؟علم این مساله را رد میکند.

تشخیص بارداری از روی کف دست

به گزارش سلامت نیوز مردم به خطوط کف دست اعتقاد زیادی دارند. دلیل این امر این است که مردم فکر می کنند خطوط کف دست می تواند چیزهای زیادی را آشکار کند. اکثر کف خوان ها فکر می کنند که می توانند آینده شما را به راحتی پیش بینی کنند مساله ا ی که بصورت علمی هرگز مورد تائید قرار نگرفته اما شاید بد نباشد زمانی را با آن سرگرم شوید.

طالع بینان میگویند هر آنچه که می خواهید در مورد سلامتی، شغل، ازدواج یا روابط خود بدانید، خواندن کف دست به شما کمک می کند. درست مانند موارد دیگر، با خواندن کف دست، به راحتی می توانید بارداری خود را تشخیص دهید. هیچ چیز نمی تواند به اندازه دانستن در مورد بارداری شما هیجان انگیز باشد.

با توجه به کف شناسی، خطوط کف دست شما می تواند چیزهای زیادی در مورد باروری شما آشکار کند. این روش هم برای آقایان و هم برای خانم ها کاربرد دارد .

خطوط کف دست شما می گوید فرزندتان دختر است یا پسر؟

هیچ چیز نمی تواند به اندازه دانستن در مورد بارداری شما هیجان انگیز باشد. با خواندن کف دست متوجه خواهید شد که آیا قرار است بچه پسر داشته باشید یا دختر. اگر کف دست شما دارای خطوط عمودی کوچک در نزدیکی خط ازدواج شما است، پس می توانید یک دختر داشته باشید.

وقتی این خطوط از زیر خطوط ازدواج عبور می کنند، احتمال اینکه بتوانید پسر داشته باشید وجود دارد.

اگر خط کودکان برجسته و عمیق باشد، احتمال وجود دارد که شما یک فرزند پسر داشته باشید. اما اگر خط کوتاه و کم عمق باشد، ممکن است یک فرزند دختر داشته باشید. یا اگر خطوط به طور باورنکردنی کم عمق باشند، از دست دادن کودکان را نشان می دهد.

اگر هر مردی در کف دستش خطوط بچه داشته باشد، نشان می دهد که بچه هایش سالم خواهند بود. اگر خطوط مشخص نباشد، نشان می دهد که او بیمار و ناسالم خواهد بود. اگر خط کودکان چنگال دارد، ممکن است نشانه این باشد که شما ممکن است دوقلو داشته باشید.

خطوط عمیق و گسترده نشان می دهد که ممکن است فرزند پسر داشته باشید. اگر خطوط روی کف دست شما منحنی را نشان می دهد، نشان می دهد که بچه ها بیمار و بیمار خواهند شد.
اگر هر مردی در کف دستش خطوط بچه داشته باشد، نشان می دهد که بچه هایش سالم خواهند بود. اگر خطوط مشخص نباشد، نشان می دهد که او بیمار و ناسالم خواهد بود. اگر خط کودکان چنگال دارد، ممکن است نشانه این باشد که شما ممکن است دوقلو داشته باشید.

خطوط عمیق و گسترده نشان می دهد که ممکن است فرزند پسر داشته باشید. اگر خطوط روی کف دست شما منحنی را نشان می دهد، نشان می دهد که بچه ها بیمار خواهند شد.

آیا می توانید از روی کف دست خود تشخیص دهید که باردار هستید؟

متأسفانه، هیچ پزشکی در دنیا نمی تواند با بررسی نبض خود متوجه شود که آیا باردار هستید یا خیر.ولی برای سرگرمی شاید کف بینی یک حدس هایی بتواند بزند.

چگونه می توانید فورا تشخیص دهید که باردار هستید؟

شایع ترین علائم و نشانه های اولیه بارداری ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • پریود از دست رفته اگر در سنین باروری هستید و یک هفته یا بیشتر بدون شروع چرخه قاعدگی مورد انتظار گذشته است، ممکن است باردار باشید.
  • سینه های حساس و متورم
  • حالت تهوع با یا بدون استفراغ
  • افزایش ادرار
  • خستگی

اما در نهایت بهترین کار این است که برای تشخیص صد درصدی بارداری آزمایش بدهید.

هنگام بارداری شکل ظاهری کف دست شما تغییر می کند؟

در دوران بارداری، تغییرات در دست ها شایع است.تورم خفیف دست‌ها ممکن است به دلیل تجمع طبیعی مایعات در دوران بارداری باشد.

قرمزی و خارش کف دست و کف پا هم ممکن است بوجود بیاید که به دلیل تغییر سطح هورمون ها ایجاد می شود و میتواند از نشانه های بارداری باشد .این علائم پس از زایمان از بین می رود. مرطوب کننده ها ممکن است کمی تسکین دهنده باشند. گاهی اوقات هم ممکن است بدون هیچ دلیل واضحی در دست ها احساس سوزن سوزن شدن ایجاد شود.

بارداری

چرا در دوران بارداری نقاط قرمز روی کف دستان بوجود می آید؟


بارداری یکی از علل شایع اریتم کف دست است. تخمین زده می شود که این بیماری در حدود دو سوم زنان باردار با پوست روشن تر و تا یک سوم زنان باردار با پوست تیره رخ می دهد. این ممکن است به دلیل تغییراتی در رگ های خونی شما در ارتباط با افزایش تولید استروژن در دوران بارداری رخ دهد.

آیا می توانید باردار بودن را حس کنید؟

ممکن است قبل از اینکه بفهمید باردار هستید تغییراتی را در بدن خود احساس کنید یا اصلاً متوجه علائمی نشوید. علائم اوایل بارداری شامل عقب افتادن قاعدگی، نیاز به دفع بیشتر ادرار کردن، حساس شدن سینه ها، احساس خستگی و تهوع صبحگاهی است.

علائم بارداری چقدر زود شروع می شود؟


در زنان مختلف علائم متفاوت است. برخی از افراد در عرض چند روز پس از لقاح احساس بارداری می کنند، در حالی که افراد دیگر تا هفته ها پس از مثبت شدن تست بارداری احساس بارداری نمی کنند. علائم بارداری بین افراد و حتی در بین بارداری ها متفاوت است.

کف بینی برای تشخیص اینکه آیا باردار هستید یا خیر!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پالم شاسترا خواندن کف دست برای تشخیص بارداری مفید است. اگرچه خواندن کف دست به دانستن برخی دیگر موضوعات سرنوشت شما کمک می کند .برای اینکه هر آنچه که می خواهید در مورد سلامتی، شغل، ازدواج یا روابط خود بدانید نگاهی به کف دست خود بیندازید.

هرچند این بیشتر به یک سرگرمی میماند ولی برای گذراندن ساعاتی مفرح شاید بد نباشد.با توجه به کف شناسی، خطوط کف دست شما می تواند چیزهای زیادی در مورد باروری شما آشکار کند. این روش هم برای آقایان و هم برای خانم ها کاربرد دارد تا بتوانید آگاه باشید.

مانند موارد دیگر، با خواندن کف دست، می توانید بارداری خود را تشخیص دهید. هیچ چیز نمی تواند به اندازه دانستن در مورد بارداری شما هیجان انگیز باشد.خطوط کف دست شما می تواند چیزهای زیادی در مورد باروری شما آشکار کند. این روش هم برای آقایان و هم برای خانم ها کاربرد دارد تا بتوانید آگاه باشید.

کف دست تعداد فرزندان و دختر یا پسر بودن آن را نشان میدهد؟

اگرچه ممکن است غیر واقعی به نظر برسد،با خواندن کف دست متوجه خواهید شد که آیا قرار است بچه پسر داشته باشید یا دختر. اگر کف دست شما دارای خطوط عمودی کوچک در نزدیکی خط ازدواج شما است، پس می توانید یک دختر داشته باشید.

وقتی این خطوط عمیق هستند و از زیر خطوط ازدواج عبور می کنند، احتمال اینکه بتوانید پسر داشته باشید وجود دارد.و اگر خطوط نازک باشند و سطحی احتمال دختر هست.

تشخیص بارداری از روی کف دست

ادرار شما در بارداری چه رنگی است؟

به طور معمول، رنگ ادرار می تواند زرد روشن یا زرد تا شفاف باشد. اما برای یک زن باردار این تغییر بیشتر برجسته و محسوس است. رنگ ادرار می تواند از زرد روشن به زرد تیره تغییر کند. می تواند به سایه نارنجی مایل به زرد نیز برسد.بنابراین اگر در رنگ ادرار خود تغییری دیدید این هم میتواند یک نشانه برای شروع بارداری باشد.

تغییرات دست در دوران بارداری

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلث لینک بیسی، در دوران بارداری، تغییرات در دست ها شایع است.

  • تورم: خفیف دست‌ها ممکن است به دلیل تجمع طبیعی مایعات در دوران بارداری باشد.
  • قرمزی و خارش کف دست: و کف پا به دلیل تغییر سطح هورمون ها ایجاد می شود. علائم پس از زایمان از بین می رود. مرطوب کننده ها ممکن است علائم شما را کمی تسکین دهند.
  • سوزن سوزن شدن: گاهی اوقات ممکن است بدون هیچ دلیل واضحی در دست ها احساس سوزن سوزن شدن ایجاد شود. مشخص نیست که چرا این اتفاق در زنان باردار رخ می دهد، اما معمولاً دلیلی برای نگرانی نیست. گاهی اوقات تغییر وضعیت به تسکین علائم کمک می کند.
  • بی حسی: بی حسی و دردی که در انگشت شست، انگشت اشاره، انگشت میانی یا نیمی از انگشت حلقه شما رخ می دهد ممکن است ناشی از سندرم تونل کارپال باشد. این وضعیت در دوران بارداری شایع تر است، زیرا تجمع طبیعی مایعات به اعصاب مچ دست فشار می آورد. علائم معمولا پس از بارداری از بین می روند.

تورم همچنین می تواند نشانه جدی تری از پره اکلامپسی باشد، مشکلی که مربوط به بارداری است. تورم دستان شما در دوران بارداری ممکن است زمانی که علائم دیگری دارید جدی تر باشد، مانند:

  • تورم یا پف در صورت شما
  • افزایش وزن 0.9 کیلوگرم (2 پوند) یا بیشتر در یک دوره 24 ساعته
  • فشار خون بالا
  • وجود پروتئین در ادرار (آزمایش آزمایشگاهی برای بررسی پروتئین لازم است)

آیا انگشتان یا کف دست در اوایل بارداری متورم می شوند؟

در دوران بارداری بدن شما مایعات بیشتری از حد معمول نگه می دارد. این مایع اضافی می تواند در پاها و مچ پا جمع شود که می تواند باعث تورم شود. همچنین گاهی اوقات می تواند در دست ها و انگشتان شما جمع شود. این می تواند باعث تورم آنها شود.

فال بارداری بر اساس برآمدگی کف دست

افرادی که درک درستی از نخل خوانی دارند، می دانند که کوه زهره در دست فرد نشان دهنده عشق و صمیمیت است و بسته به برآمدگی و شکل این کوه زهره، کف دستان و ستاره شناسان، فعالیت، ماهیت عشق و حسی یک فرد را تعیین می کنند.

گاهی اوقات، چندین علامت در داخل و اطراف کوه زهره وجود دارد که با زندگی جنسی و زندگی خانوادگی فرد، یعنی فرزندان مرتبط است. این نشانه‌ها می‌توانند در اطراف کوه زهره، زیر آن یا حتی در داخل آن باشند.

علائم روی کف دست برای بارداری در مورد مردان و زنان تعابیر متفاوتی دارند. در اینجا دانشی را در مورد علائم خاصی در کوه زهره و اطراف آن که چیزهای زیادی در مورد باروری، از دست دادن فرزندان و غیره در زنان نشان می‌دهد، به اشتراک می گذاریم.

علائم توری شکل برروی کف دست

علامت توری شکل در کف دست نشانه سقط جنین است.

۱

خط مچ

اگر خط مچ به سمت بیرون درست در زیر کف دست داشته باشید، نشانه از دست دادن نسل است.

۲

انحنای مچ به سمت داخل

زنانی که خطوط مچ دست آنها در یک انحنا به سمت داخل کف دست قرار دارد، در باردار شدن با مشکل مواجه می شوند و اغلب در سنین بسیار پایین صاحب فرزند می شوند.

تشخیص بارداری از روی کف دست

خط شکسته برروی کف دست

زنی که خطی برروی کف دستش شکسته و به سمت بالا حرکت کرده است، با مشکلاتی در رابطه با باروری، فولیکول های تخمدان و مجاری ادراری مواجه می شود.

همچنین ممکت است فردی که خطی مستقیم از انگشت کوچک تا انگشت میانی دارد، احتمال تصادف و بی فرزندی داشته باشد.

۴

علامت ایکس کوچک

اگر دقیقاً زیر فضای بین انگشت وسط و انگشت چهارم علامت X ( همچنین به شکل صلیب) وجود داشته باشد، نشانه ناباروری است.

۵

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    3 0
    خوب بود
  • حیات IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    13 6
    سلام خسته نباشید ببخشید من احساس خستگی درد شکم و درد سینه ادرار زیاد دارم
  • اوین IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    17 3
    من شکمم درد داره ادرار زیاد میاد احساس خستگی دارم معده م حالت تهوع داره
  • رز IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    4 1
    سلام من تکرار ادرار زیاد دارم و پریودمم عقب افتاده