سلامت نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، ارائه خدمات درمانی به بیماران صعب‌العلاج را از اولویت‌های مهم این وزارتخانه اعلام كرد و گفت: اعتبار درمانی بیماران صعب‌العلاج در سالجاری به 110 میلیارد تومان افزایش یافته است.
دكتر مرضیه وحیددستجردی افزود: اعتبار درمانی بیماران صعب‌العلاج در سال گذشته 600 میلیارد ریال بود كه با پیگیری‌های انجام شده شاهد افزایش اعتبار مربوط به درمان این قشر از بیماران اعم از سرطانی، ام اس و پیوندی در سالجاری خواهیم بود. وی با اشاره به افزایش مبتلایان به بیماری «ام‌اس» در كشور افزود: با توجه به اینكه درمان بیماری ام اس از هزینه های فراوانی برخوردار است افزایش اعتبار برای درمان این گونه بیماران همچنان بخشی از اقدامات اولویت دار وزارت بهداشت است.
وحیددستجردی اظهار كرد: تحت پوشش بیمه قرار دادن بیماران ام‌اسی یكی از راهكارهای مناسب برای كاهش هزینه درمانی مبتلایان به بیماری صعب‌العلاج است كه به همین منظور اقدامات مناسبی نیز صورت گرفته است. وی به ارائه خدمات مناسب تر در مراكز اور‌‌ژانس تأكید كرد و گفت: باید مسئولین دانشگاه‌های علوم پزشكی سراسر كشور تدابیر و برنامه‌ریزی‌های مناسبی را برای ارتقای خدمات اورژانسی بیندیشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha