پزشکان و داروسازان حاضر در Maidstone و Tunbridge Wells اکنون برای تجویز از راه دور پشتیبانی می‌شوند، زیرا می‌توان به سیستم از هر کجا دسترسی داشت.

راهکار سلامت دیجیتال برای فرآیند سیستماتیک تجویز دقیق دارو

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلث نیوز، عملکرد جدید به فعال کردن فرآیندهای تجویز دقیق و به موقع در اعتماد و بهبود ایمنی بیمار از طریق افزایش آگاهی تجویز کننده کمک می کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که جریان کار، بهبود تجربیات برای پزشکان و آزاد کردن زمان برای مراقبت از بیمار را افزایش دهد.

Maidstone و Tunbridge Wells برای اولین بار با Sunrise EPR در سپتامبر 2021، قبل از اینکه Allscripts به Altera Digital Health تغییر نام دهد، راه اندازی شده است.

عرضه جدید ePMA در EPR تعبیه شده است.

میلدرد جانسون، داروساز ارشد و رئیس هیئت مدیره پروژه ePMA در Maidstone و Tunbridge Wells NHS Trust، گفت: «این سیستم به طور کامل روش های کار را برای داروسازان ما که بسیاری از آنها برای اولین بار به صورت دیجیتال کار می کنند، تغییر خواهد داد.»

بیشتر بخوانید : فردابانک ، نئوبانک هوشمند

وی ادامه داد: «ما انتظار داریم که این امر به ویژه در دوره‌های پرمشغله، زمانی که احتمال اشتباهات دارویی بیشتر می‌شود، ارزشمند باشد. این سیستم به شکل هشداری راه‌اندازی شده است که در صورت وجود تداخل دارویی در سطح بالا، در طول فرآیند تجویز، هشدار ایجاد شود.»

پزشکان و داروسازان حاضر در Maidstone و Tunbridge Wells اکنون برای تجویز از راه دور پشتیبانی می‌شوند، زیرا می‌توان به سیستم از هر کجا دسترسی داشت. این امر به کارکنان بالینی اجازه می دهد تا زمان بیشتری را با بیماران خود بگذرانند، به جای اینکه با برقراری تماس تلفنی برای سازماندهی نسخه داروها زمان بگذرانند.

جین ساندرز، مدیر برنامه EPR و تحول دیجیتال در Maidstone و Tunbridge Wells، اظهار داشت:«این واقعیت که ما توانسته ایم به چنین تحول سریع و تاثیرگذاری دست یابیم، گواهی بر همکاری بین تیم ما و Altera Digital Health است.

مأموریت ما ارائه مراقبت های فوق العاده است و این آخرین پخش زنده به ما کمک می کند تا به آن برسیم. سفر دیجیتالی ما زیربنای EPR ما است و این یک گام بزرگ خواهد شد.»

این راه اندازی آخرین مرحله از استراتژی 10 ساله تحول دیجیتال تراست با هدف بهبود بلوغ دیجیتال است.

گام بعدی برای اعتماد، تلاش برای اجرای آزمایشی اعلان تخلیه الکترونیکی (EDN) در چهار بخش و همچنین راه‌اندازی ePMA در زایمان در اواخر سال جاری و به دنبال آن در سال 2024، در حوزه اطفال است.

همچنین قصد دارد راه حل مراقبت جراحی Sunrise را در کنار رکورد بیهوشی Provation iPro در اواخر امسال به کار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha