آیا به دنبال یک جفت هدفون همه منظوره هستید که بتوانید همه جا ببرید؟ یا کاربرد خاصی مانند سفر، تمرین، تماشای تلویزیون، استفاده در دفتر یا بازی در ذهن دارید؟ برخی از هدفون ها تقریباً همه چیز را به خوبی انجام می دهند، در حالی که برخی دیگر در یک مورد خاص عالی هستند.

انتخاب بهترین هدفون ها برای سلامت گوش

به گزارش سلامت نیوز به نقل از نیویورک تایمز، با گزینه های بسیار زیاد هدفون، فرآیند خرید یک جفت هدفون می تواند بسیار دشوار باشد. اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، توصیه می کنیم سوالات زیر را در نظر بگیرید و لیستی از ویژگی هایی که برای شما اهمیت دارد تهیه کنید. از آنجا می توانید نیازهای خود را با مشخصات هدفون مقایسه کنید و تصمیم بگیرید که چگونه پول خود را به بهترین نحو خرج کنید.

هدفون یا ایرپاد؟

انتخاب جفتی که بتوانید راحت بپوشید بسیار مهم است. جنبه هایی که باید در نظر داشته باشید: مدل مو، گوشواره، سوراخ گوش، اینکه آیا حرکاتی با ضربه زیاد انجام می دهید یا خیر و آب و هوای محیطی که در آن هدفون را استفاده می کنید. اگرچه ایرپادها سبک‌تر و قابل حمل‌تر هستند، اما اغلب عمر باتری کوتاه‌تری دارند و صدای کمتری نسبت به طرح‌های روی گوشی با قیمت مشابه دارند، و یافتن گزینه مناسب‌تر آنها می‌تواند دشوارتر باشد.

هدفون های روی گوش به راحتی با شکل های بیشتر گوش جا می گیرند، اما برخی از افراد ممکن است با پوشاندن گوش های خود احساس گرما کنند و بسیاری از هدبندها با موهای کرکی سازگار نیستند.

بیشتر بدانید :  چگونه از هندزفری استفاده کنیم که گوشمان آسیب نبیند؟

چگونه از هدفون خود استفاده خواهید کرد؟

آیا به دنبال یک جفت هدفون همه منظوره هستید که بتوانید همه جا ببرید؟ یا کاربرد خاصی مانند سفر، تمرین، تماشای تلویزیون، استفاده در دفتر یا بازی در ذهن دارید؟ برخی از هدفون ها تقریباً همه چیز را به خوبی انجام می دهند، در حالی که برخی دیگر در یک مورد خاص عالی هستند.

آیا بیشتر به موسیقی گوش می دهید یا برای تماس های تلفنی و چت های تصویری به کیفیت میکروفون خوب نیاز دارید؟ برای استفاده در دفتر و بازی، یک هدست با میکروفون بوم یا کاهش نویز پس زمینه ممکن است راه حلی باشد. آیا برای تمرینات نیاز دارید که ایرپادها ضد آب یا ضد عرق باشند؟ با محدود کردن و اولویت‌بندی ویژگی‌های خاص، می‌توانید روی خرج کردن پول خود در جایی که مهم است تمرکز کنید و از موارد اضافی غیر ضروری صرف نظر کنید.

به چه دستگاه هایی وصل خواهید شد؟

بسته به اینکه از چه دستگاه هایی هر روز استفاده می کنید، ممکن است بخواهید جفتی را انتخاب کنید که با هر سیستم عاملی که به طور خاص برای باز کردن قفل ویژگی های تخصصی روی تلفن یا رایانه شما طراحی شده است، به خوبی کار کند. کنترل صدا چقدر مهم است و آیا به پلتفرم خاصی مانند الکسا، سیری یا دستیار گوگل وابسته هستید؟ اگر می‌خواهید به رایانه شخصی متصل شوید که اتصال بی‌سیم ندارد، بسته به نوع خروجی‌هایی که رایانه شما دارد، ممکن است جفتی بخواهید که با سیم یا USB متصل شود.

آیا به حذف نویز فعال نیاز دارید؟

حذف نویز فعال برای کاهش صداهای با فرکانس پایین مانند زمزمه موتور هواپیما یا سیستم تهویه مطبوع عالی است، اما در صداهای با فرکانس بالاتر مانند صداهای بلندتر چندان موثر نیست. برای اینکه ANC چقدر موثر و قابل تنظیم باشد نیاز دارید؟ برخی از هدفون‌ها به سادگی روشن،خاموش می شوند، در حالی که برخی دیگر ANC قابل تنظیم را ارائه می‌دهند که یافتن سطح عملکرد و راحتی مناسب را برای شما آسان‌تر می‌کند. اگر از تأثیر ANC بر گوش‌هایتان خوشتان نمی‌آید، یا موسیقی‌دانی هستید که از هدفون خود برای ضبط استفاده می‌کند، یک جفت روی گوش با عایق صدای غیرفعال عالی می‌تواند انتخاب بهتری باشد.

هدفون سیمی یا بی سیم؟

هدفون های سیمی اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. از جمله دلایل بازگشت این محصول این است که به طور کلی، هدفون سیمی دارای عملکرد صوتی بهتری با هزینه کمتر است، زیرا هزینه به جای ویژگی هایی مانند بلوتوث، عمدتاً به تنظیم، درایورها و طراحی اختصاص می یابد و با هدفون های سیمی، لازم نیست نگران شارژ باتری باشید.

با این حال، بسیاری از مردم آزادی و راحتی را که هدفون های بی سیم به ارمغان می آورند، دوست دارند، به خصوص اکنون که جک های هدفون در گوشی های هوشمند ناپدید شده اند. اگر هر دو روش اتصال جذاب به نظر می رسند، جفتی را در نظر بگیرید که می تواند هم سیمی و هم بی سیم کار کند، اما مطمئن شوید که آیا برخی از ویژگی ها در حالت سیمی غیرفعال هستند یا خیر؟

اگر بی سیم را انتخاب می کنید، به عمر باتری توجه کنید. هر روز چقدر برای گوش دادن برنامه ریزی می کنید؟ آیا در شارژ نگه داشتن دستگاه های بی سیم خود خوب هستید؟ یا آیا به هدفون بی سیمی نیاز دارید که بتواند برای مدت طولانی بدون اتصال به برق کار کند؟ در این مورد با خود صادق باشید، وگرنه بعداً ناامید خواهید شد.

گزینه های کنترل چقدر شهودی هستند؟

وقتی نوبت به کنترل قدرت، صدا، ضرب آهنگ و مواردی از این دست می رسد، دکمه های فیزیکی یا پدهای حساس به لمس را ترجیح می دهید؟ توصیه می کنیم در صورت امکان قبل از خرید هر دو نوع کنترل را امتحان کنید. اگر نگرانی‌های مهارتی برای شما مهم است، طرح‌های روی گوش را در نظر بگیرید، که اغلب در مقایسه با هدفون‌های بی‌سیم واقعی، سطح وسیع‌تری برای کنترل‌ها دارند.

بهترین هدفون بی سیم

Jabra Elite 85h

انتخاب بهترین هدفون ها برای سلامت گوش

Jabra Elite 85h دارای طراحی بصری با تناسب راحت و عمر باتری عالی است و زمانی که می خواهید یک تجربه گوش دادن بی سیم راحت و طولانی مدت داشته باشید، آن را به انتخابی عالی تبدیل می کند.

Jabra Elite 85h هدفون‌های بلوتوثی صدایی فوق‌العاده دارند و می‌توانید از برنامه رایگان Jabra Sound+ برای تنظیم EQ بر اساس سلیقه شخصی خود استفاده کنید. عمر باتری 36 ساعت است (با فعال کردن حذف نویز فعال)، و هدفون به سرعت شارژ می شود و تنها پس از 15 دقیقه زمان اتصال، 5 ساعت استفاده می کند. 85h با دستیارهای دیجیتال اپل، گوگل و آمازون کار می کند و کیفیت میکروفون برای تماس های تلفنی بسیار واضح است.

در حالی که سایر هدفون‌های بلوتوث می‌توانند دکمه‌های گیج‌کننده و بی‌ثباتی داشته باشند که اغلب باعث می‌شوند کار اشتباهی را انجام دهید، 85h دارای کنترل‌های ساده و فرآیند جفت‌سازی بدون دردسر در همه پلت‌فرم‌های دستگاه است. حذف فعال نویز خفیف است، صداهای فرکانس پایین را کم می کند اما به طور کامل آنها را حذف نمی کند.

ایرادات: همانطور که قبلا ذکر شد، حذف فعال نویز فرکانس های پایین تر را کمی کاهش می دهد، اما به اندازه آنچه از هدفون حذف نویز Bose 700 دریافت می کنید موثر نیست. انتخاب حذف نویز اما همه حذف نویز فعال را در اولویت قرار نمی‌دهند؛ ما تمام جنبه‌های دیگر Jabra Elite 85h را آنقدر دوست داشتیم که توانستیم اجازه دهیم این نقص از بین برود.

  • عمر باتری: 36 ساعت
  • گارانتی: دو سال
  • محافظت شده در برابر: باران سبک و گرد و غبار

Soundcore Space A40

انتخاب بهترین هدفون ها برای سلامت گوش

این هدفون‌های بی‌سیم واقعی در مسیر شما قرار نمی‌گیرند، بنابراین اگر بخواهید حداکثر قابلیت حمل و نقل را بدون کاهش کیفیت صدا یا تماس داشته باشید، برای شما مناسب هستند.

Soundcore Space A40 صدای عالی، 10 ساعت عمر باتری، کیفیت میکروفون خوب، اتصال دو دستگاه و حذف نویز عالی را در هدفون هایی به اندازه سنگ مرمر کمی له شده با قیمت حدود 100 دلار بسته بندی می کند. کیفیت صدا در خارج از جعبه لذت بخش است و می توانید صدا را با استفاده از برنامه Soundcore تنظیم کنید. کیس شارژ جیبی 40 ساعت انرژی اضافی نگه می دارد و از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. می‌توانید از هر یک از هدفون‌ها به تنهایی استفاده کنید شش میکروفون وجود دارد که تماس‌های تلفنی واضح و حالت شنیداری با صدای طبیعی را ارائه می‌دهند. اتصال دو دستگاه به شما امکان می دهد بدون زحمت بین گوش دادن به موسیقی در لپ تاپ و تماس با تلفن خود جابجا شوید. رده‌بندی IPX4 در برابر آب به این معنی است که هدفون‌های هدفون شما در برابر باران یا عرق کمی محافظت می‌شوند.

ایرادات: کنترل‌های لمسی به‌طور قابل اعتمادی کار می‌کنند و در برنامه قابل تنظیم هستند، اما همه چیز را ارائه نمی‌دهند: باید یک عملکرد، مانند مسیر معکوس، را برای حذف انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از دستیار دیجیتال فعال‌شده با صدای تلفن خود استفاده کنید، باید روی کنترل‌ها ضربه بزنید تا آن را شروع کنید.

عمر باتری: 10 ساعت
گارانتی: 18 ماه
محافظت در برابر: آب (IPX4)

بهترین هدفون حذف نویز

انتخاب بهترین هدفون ها برای سلامت گوش

این مجموعه برای کسانی که به هدفون های حذف نویز نیاز دارند و می خواهند راحتی بی سیم را داشته باشند بدون اینکه چیزی از نظر کیفیت صدا از دست بدهند، عالی است.

Bose Noise Cancelling Headphones 700 بهترین جفت هدفونی است که Bose تا به حال عرضه کرده است. این هدفون گران است، اما ما فکر می‌کنیم که ارزش هزینه‌های آن را دارند، اگر به عملکرد و راحتی اهمیت زیادی بدهید. آنها حذف نویز عالی را ارائه می دهند که Bose به آن معروف است، به علاوه قابلیت تنظیم بیشتر نسبت به هدفون های حذف کننده نویز که ما آزمایش کرده ایم.

شما می توانید سطح حذف نویز فعال (ANC) را در مقیاسی از 0 تا 10 تنظیم کنید. با این هدفون انعطاف پذیری بیشتری برای یافتن سطحی دارید که برای شما مناسب باشد. این هدفون همچنین دارای طراحی سبک وزنی است که ساعت‌ها استفاده از آن راحت است و ترکیبی آسان از کنترل‌های لمسی و دکمه‌های فیزیکی دارد که می‌توانید بدون نگاه کردن به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

ایرادات: کیفیت صدا خوب است، اما به وضوح بهترین هدفون های روی گوشی که آزمایش کرده ایم نیست و این می تواند آزاردهنده باشد. عمر باتری در صنعت پیشرو نیست، اما در 20 ساعت بیش از حد کافی است.

  • عمر باتری: 20 ساعت
  • گارانتی: یک سال

Bose Quiet Comfort Earbuds II

انتخاب بهترین هدفون ها برای سلامت گوش

این جفت هدفون برای مسافرانی که خواهان حذف عالی نویز در یک بسته کوچک و راحت هستند عالی است.

Bose QuietComfort Earbuds II بهترین حذف نویز را در بین هر جفت هدفونی که اندازه‌گیری کرده‌ایم دارد. این مجموعه از این جهت منحصربه‌فرد است که طیف وسیع‌تری از فرکانس‌ها را کاهش می‌دهد، از سر و صدای کم هواپیما گرفته تا محدوده صحبت کردن انسان؛ بنابراین نزدیک‌ترین چیزی را که ما تجربه کرده‌ایم به یک مخروط شخصی از سکوت ایجاد می‌کند. اما اگر می‌خواهید کاهش نویز کمتری داشته باشید یا گاهی نیاز به شنیدن محیط اطراف خود دارید، می‌توانید حالت ANC و شنیدن را در برنامه سفارشی کنید.

هدفون ها دارای بال های تثبیت کننده هستند که به آنها کمک می کند تا به طور ایمن و راحت در گوش شما قرار گیرند. شما کنترل‌های کامل روی هدفون‌ها را دریافت می‌کنید و طراحی مبتنی بر لمسی نسبت به دیگر هدفون‌هایی که آزمایش کرده‌ایم، کمتر مستعد اشتباه است.

ایرادات: هدفون ها نسبتاً بزرگ هستند و ترکیب وزن و طراحی بالدار آنها می تواند باعث شود که اگر گوش های کوچک یا حساسی دارید استفاده طولانی مدت از آنها خسته کننده شود. عمر باتری 6 ساعته فقط متوسط است و کیس به صورت بی سیم شارژ نمی شود. وضوح تماس از طریق میکروفون ها به طور کلی خوب است، اما نرم افزار کاهش نویز پس زمینه در مکان های شلوغ (مانند راه رفتن در خیابان های شهر) مشکل دارد. همچنین این مجموعه فاقد اتصال دو دستگاهی است.

  • عمر باتری: شش ساعت
  • گارانتی: 18 ماه
  • محافظت در برابر: آب (IPX4)

بهترین هدست گیمینگ

انتخاب بهترین هدفون ها برای سلامت گوش

اگر از علاقه مندان به بازی های رایانه ای هستید، به هدفونی نیاز دارید که صدای خوبی داشته باشد، به راحتی برای جلسات طولانی بازی مناسب باشد و یک میکروفون شفاف برای گپ زدن با هم تیمی ها یا حریفان داشته باشد.

HyperX Cloud Alpha بهترین ترکیبی از عملکرد صوتی و راحتی را ارائه می دهد. ساختار زیبایی دارد و به طور قابل توجهی راحت است؛ شما می توانید ساعت ها بدون ناراحتی جمجمه آن را بپوشید. کیفیت صدا در برابر برخی از بهترین هدفون های اختصاصی در محدوده قیمت خود مقاومت می کند. همچنین دارای باس بسیار خوبی است که صداهای دیگر را در حین بازی خاموش نمی کند.

ایراداتر: میکروفون متوسط است و گاهی اوقات صدای شما را به شکل بم در می آورد. همچنین بسیار حجیم است، اما برای یک هدست بازی غیرمنتظره نیست.

  • سازگاری: رایانه شخصی، ایکس باکس وان (آداپتور، به صورت جداگانه فروخته می شود، برای کنترلرهای ایکس باکس وان بدون درگاه 3.5 میلی متری مورد نیاز است)، ایکس باکس وان اس، پلی استیشن 4، PS4 Pro، مک، موبایل (سازگار با دستگاه های دارای کانکتور استاندارد CTIA)

بهترین هدفون تلویزیون بی سیم

انتخاب بهترین هدفون ها برای سلامت گوش

این سیستم هدفون بی‌سیم برای افرادی است که می‌خواهند تلویزیون تماشا کنند یا بازی‌های ویدیویی بدون مزاحمت دیگران در خانه خود انجام دهند، یا برای افرادی که برای شنیدن صحیح دیالوگ‌ها باید با صدای بالاتر گوش کنند.

استفاده از سیستم Insignia NS-HAWHP2 آسان است، صدای خوبی دارد و تناسب راحت ارائه می‌کند تا بتوانید از جلسات تماشای ماراتن و بازی لذت ببرید. این بسته شامل یک جفت هدفون و یک فرستنده بی‌سیم است که به عنوان یک ایستگاه اتصال برای ذخیره و شارژ هدفون در مواقعی که استفاده نمی‌شود، عمل می‌کند. Insignia وعده 10 ساعت عمر باتری را می دهد، اما ما بیش از 11 ساعت شارژ داریم، بنابراین شما می توانید به راحتی یک فصل هشت قسمتی سریال Stranger Things را تماشا کنید. در یک جلسه NS-HAWHP2 از انتقال بی سیم فرکانس رادیویی (RF) استفاده می کند و در آزمایشات ما متوجه تاخیر قابل توجهی بین صدا و تصویر نشدیم که می تواند برای سیستم های مبتنی بر بلوتوث مشکل ساز باشد. این هدفون در آزمایش‌های اخیر ما پایدارترین و متعادل‌ترین صدا را ارائه می‌دهد و همچنین نسبت به بسیاری از رقبا سبک‌تر و راحت‌تر بوده است.

ایرادات: نقطه ضعف اصلی این است که سیستم Insignia تنها با یک جفت هدفون عرضه می شود و شما نمی توانید بیشتر از این هدفون اضافه کنید. اگر به چندین جفت هدفون نیاز دارید، انتخاب عالی ما، Power Acoustik HP-902RFT را در نظر بگیرید.

  • عمر باتری: 11 ساعت
  • نوع اتصال بی سیم: RF

انتخاب بهترین هدفون ها برای سلامت گوش

اگر به طور منظم از هدفون خود در باشگاه استفاده می کنید، به هدفون های تمرینی نیاز دارید که به طور خاص طراحی شده باشند تا از طریق انواع حرکات با ضربه بالا در جای خود بمانند.

JBL Reflect Aero TWS هدفون‌های بی‌سیم واقعی از سطح بالایی از محافظت در برابر آب و تعریق برخوردار هستند (با استاندارد IP68)، و به لطف بال‌های تثبیت‌کننده، هنگام ورزش باید ایمن در جای خود باقی بمانند. طراحی مهر و موم شده و حذف فعال نویز صداهای ترافیک یا تجهیزات تمرینی را کاهش می دهد، در حالی که حالت شنیدن صدای طبیعی به شما امکان می دهد در صورت نیاز مکالمات سریع داشته باشید.

هشت ساعت عمر باتری برای هدفون‌های بی‌سیم واقعی خوب است و قاب جیبی آن 16 ساعت دیگر آب می‌دهد. کنترل‌های بزرگ و مبتنی بر لمسی برای یادگیری و استفاده آسان هستند و کاربران گوگل و الکسا از سازگاری با دستیار صوتی و هندزفری قدردانی خواهند کرد. گوشی‌های Reflect Aero TWS در خارج از جعبه صدای خوبی دارند، اما می‌توانید صدا را نیز با استفاده از برنامه تنظیم کنید.

ایرادات: بال های تثبیت کننده ممکن است افرادی را که گوش های حساس یا کانال های گوش کوچکی دارند آزار دهند. در حالی که استفاده از کنترل‌های لمسی آسان است، فقط می‌توانید دو دسته از کنترل‌ها را اختصاص دهید: کنترل‌های پخش، کنترل‌های ANC/hear-through، یا کنترل‌های صدا (نه هر سه به طور همزمان). ما همچنین آرزو می کنیم این کیس از شارژ بی سیم پشتیبانی کند.

  • عمر باتری: هشت ساعت
  • گارانتی: یک سال
  • محافظت در برابر: گرد و غبار، عرق و آب (IP68)

بهترین هدفون در حال اجرا

شخصی که دوست دارد بدود، خواه در داخل تردمیل باشد یا بیرون از مسیر و برای ایجاد انگیزه یا حواس پرتی به موسیقی، پادکست یا کتاب‌های صوتی متکی است.

مکالمات ما با دوندگان نشان داده است که دوندگان مختلف به ویژگی‌های مختلف هدفون اهمیت می‌دهند، بنابراین توصیه می‌کنیم هدفون‌های متنوعی را متناسب با نیازهای مختلف از جمله هدفون‌های Cleer Goal و Bose Sport Open (برای دوندگانی که ترجیح می‌دهند صداهای خارجی بشنوند) داشته باشند. JBL Reflect Aero TWS (برای دوندگانی که نیاز به تناسب ایمن دارند یا می‌خواهند به طور کامل از نویز جلوگیری کنند) و JLab Go Air Sport (برای دوندگانی که بودجه‌شان کم است) مناسب است.

انتخاب بهترین هدفون ها برای سلامت گوش

بهترین هدفون بچه گانه

انتخاب بهترین هدفون ها برای سلامت گوش

هدفون‌های بچه‌گانه برای سرهای کوچک‌تر (تقریباً سنین 2 تا 12 سال) اندازه‌گیری می‌شوند، اما آنها همچنین دارای یک ویژگی محدودکننده صدا هستند که برای ایمنی شنوایی کودکانی که مکرراً از طریق هدفون گوش می‌دهند، ساخته شده است.

جفت Puro BT2200 را برای گوش دادن به موسیقی و ویدیوی روزمره، مجموعه PuroQuiet برای سفر (به دلیل حذف نویز فعال خوب)، هدفون JLab JBuddies Play برای آموزش آنلاین و بازی (با یک میکروفون بوم داخلی و قابل ارتقا)، Onanoff BuddyPhones Explore+ (برای کودکان نوپا) و JLab JBuddies Studio Wireless (برای کودکان مهدکودک تا نوجوانان) مورد پسند واقع شده اند.

بهترین هدفون صوتی برای استفاده روزمره

انتخاب بهترین هدفون ها برای سلامت گوش

این نوع هدفون برای خبره‌های موسیقی است که می‌خواهند عملکرد بهتری نسبت به هدفون استاندارد داشته باشند، اما نه چیزی آنقدر گران یا ظریف که از بردن آنها به محل کار یا مدرسه بترسند.

هدفون Monolith by Monoprice M565C صدایی هیجان انگیز و دقیق دارد و جفت هایی که صدها قیمت بیشتر دارند را شکست می دهد. درایورهای مسطح مغناطیسی که برای هر سبک موسیقی مناسب است، در گوشواره های پشت بسته ایزوله قرار گرفته اند، به طوری که می توانید جلوی حواس پرتی ها را بگیرید و بر لذت بردن از لیست پخش خود تمرکز کنید.

آنها دارای ساختار محکم و راحتی هستند و کابل ها نیز قابل تعویض هستند و ضمانت پنج ساله Monoprice تقریباً طولانی ترین هدفون است که دیده ایم.

ایرادات:از آنجا که آنها جمع نمی شوند و جعبه ذخیره سازی سخت آنها یکی از بزرگترین مواردی است که ما آزمایش کردیم، آنها به راحتی قابل حمل نیستند. در مورد صدا، مدل M565C آنچنان که ما در هدفون های ایده آل می خواهیم در میانی ها حضور ندارد. به علاوه، اگر زیاد جابجا می‌شوید یا ژاکت خش‌دار می‌پوشید، کابل کمی پر سر و صدا است. در نهایت، بر خلاف برخی از هدفون های دیگر در این دسته، مجموعه M565C دارای کابلی نیست که دارای گزینه کنترل از راه دور و میکروفون برای استفاده در موبایل باشد.

  • وزن: 13.7 اونس
  • گارانتی: پنج سال

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha