فن‌آوری جدیدی که فشار خون بیمار را در حین جراحی کنترل می‌کند، برای جراحی کاهش سلولی در بیمارستان‌های دانشگاه نورفولک و نورویچ NHS Foundation Trust استفاده شده و طول مدت اقامت در بیمارستان را کاهش می‌دهد.

ابداع فن‌آوری جدیدی که فشار خون بیمار را هنگام جراحی کنترل می‌کند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از دیجیتال هلث، مانیتور همودینامیک فشار خون بیمار را در حین جراحی سرطان تخمدان بررسی می کند تا اطلاعات دقیقی در مورد عملکرد قلب او در اختیار تیم تئاتر قرار دهد. همچنین به تیم ها کمک می کند تا مایع درمانی هدفمندتری را در طول جراحی انجام دهند.

این فناوری فشار خون شریانی را ضربان به ضربان کنترل می کند و از این مقادیر می تواند سطوح همودینامیک عمیق را محاسبه کند که به پزشکان اجازه می دهد تا وضعیت بیمار را به طور دقیق ارزیابی کنند، مایع درمانی را بهینه کنند و درمان مناسب را ارائه دهند.

با معرفی این دستگاه، نورفولک و نورویچ توانسته اند مدت اقامت بیماران در بخش مراقبت های ویژه را از میانگین سه روز به تنها یک روز کاهش دهند، در حالی که کل اقامت در بیمارستان از 10 روز به 6 روز کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید : فردابانک ، نئوبانک هوشمند

با کاهش مدت اقامت در بیمارستان، بیمارانی که به شیمی درمانی نیاز دارند می توانند درمان خود را زودتر شروع کنند و شانس بقا را بهبود بخشند.

مشاور بیهوشی Rocio Ochoa-Ferraro دستگاه Mostcare Up را از Vygon آزمایش کرد. او گفت: «من قصد نداشتم یک دستگاه 50000 پوندی بخرم اگر قرار نبود مراقبت از بیمارانم را بهبود بخشد، اما این کار را کرد. مراقبت بسیار بهبود یافته است و این مانیتور کلید توسعه درمان ما برای بیماران سرطان تخمدان است.»

Trust توانستند با نظارت بهتر بر سطح مایعات، به کاهش 100٪ در عوارض تنفسی یا کلیوی پس از عمل جراحی دست یابند.

Ochoa-Ferraro گفت: «قبل از استفاده از مانیتور مایع درمانی ما شامل تجویز دارو در طول عمل برای مدیریت فشار خون بود، با مانیتور می‌توانیم سطح مایعات بهتری ارائه دهیم که نیاز به داروی بیشتر را کاهش می‌دهد.»

نورفولک و نورویچ اخیراً چندین پیشرفت مبتنی بر فناوری انجام داده اند. در ماه اکتبر فیلم‌های واقعیت مجازی (VR) جدیدی را برای آموزش زوال عقل معرفی کرد، در حالی که در همان ماه راه‌حل‌های دیجیتالی را برای پشتیبانی از مسیرهای پیگیری شخصی‌شده اجرا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha