سلامت نیوز: با پیوستن مناطق 1، 2، 3، 13، 14، 15، 16 و 18 شهر تهران به شبکه جهانی جوامع ایمن که صبح فردا در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد طی همایشی برگزار خواهد شد، جمع مناطق ایمن شهر تهران به 14 منطقه خواهد رسید.

به گزارش تهران سما به نقل از روابط عمومی و بین الملل شورای سیاستگذاری جامعه ایمن شهر تهران ، همایش الحاق 8 منطقه دیگر شهرداری تهران به شبکه جهانی جوامع ایمن ، فردا 27 مهرماه در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می شود و طی این همایش مناطق 1، 2، 3، 13، 14، 15، 16 و 18 شهرداری تهران به صورت رسمی به جمع مناطق و شهرهای ایمن می پیوندند.

در همایش الحاق مناطق شهرداری تهران به شبکه جهانی جوامع ایمن، کارشناسانی از دفتر سازمان جهانی بهداشت و جمعی از مدیران شهری حضور دارند تا در جریان آخرین پیشرفت‌های مدیریت شهری تهران در روند ایمن سازی کلانشهر تهران قرار گیرند.

تا پیش از این 6 منطقه از جمع 22 منطقه شهرداری تهران به شبکه جهانی جوامع ایمن پیوسته‌ بودند و برنامه‌های اجرایی پیوستن دیگر مناطق شهرداری تهران به سرعت به کار خود ادامه می‌دهد و با الحاق کامل مناطق شهرداری تهران‌ به این شبکه، تهران اولین کلانشهر جهان خواهد بود که توانسته است عنوان جامعه ایمن را از آن خود کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha