مانیسا تولید کننده انواع ظرف یکبار مصرف آلومینیومی جهت نگهداری غذا است.

لیست ظرف یکبار مصرف آلومینیومی 1402

ظروف آلومینیومی یکبار مصرف به دلیل ویژگی خوبی که جهت نگهداری غذا دارند؛ جز پرفروش‌ترین محصولات در این زمینه محسوب می‌شوند. عامل مهمی که می‌تواند تعیین کننده لیست قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی در سال 1402 شود، نرخ خریداری شمش آلومینیوم است.

از آنجایی که قیمت شمش آلومینیوم در بازار دچار نوسان است، تولید کنندگان ظرف آلومینیومی یکبار مصرف نیز جهت ارائه قیمت محصولات خود، ناچار به افزایش قیمت خواهند بود. برای آگاهی از چگونگی تهیه ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با قیمت مصوب تا انتهای مطلب همراه باشید.

لیست قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی 1402

عوامل تاثیر گذار بر لیست قیمت 1402 ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

همانطور که در بالا اشاره شد، نوسان قیمت شمش آلومینیوم یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر تعیین قیمت نهایی ظروف آلومینیوم در سال 1402 است. اما عوامل دیگری هم چون موارد زیر بر قیمت نهایی مؤثر هستند.

  1. کیفیت مواد اولیه ظروف
  2. ابعاد ظروف
  3. شکل و ساختار ظروف
  4. وزن ظروف

ظروف آلومینیومی یکبارمصرف با بهترین قیمت و کیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

از آن‌جایی که امروزه ظروف آلومینیومی یکبار مصرف (Disposable aluminum container) با انواع شکل‌ها و مدل‌های کاربردی خود در رستوران‌ها، هتل‌ها، غذاخوری‌ها، اغذیه فروشی‌ها، مدارس، کمپ‌ها، پیک نیک و استفاده در خانه و آشپزخانه بسیار محبوب و پرکاربرد هستند.

اما باید خاطر نشان کرد این محبوبیت در گرو اطمینان از کیفیت مواد اولیه و سلامت ظروف است. از این رو تهیه ظروف یکبارمصرف آلومینیومی از مراکز معتبر حائز اهمیت است. با یک جستجو ساده در بازار و همین طور فضای مجازی با دیدن بازخوردهای مثبت خریداران می‌توان براحتی تولیدکنندگان معتبر را پیدا کرد.

گروه‌های تولیدی بسیاری در کشور فعال هستند که تولید ظروف یکبار مصرف را انجام میدهند و هرکدام به تناسب کیفیت و تنوع محصولات، محبوبیت ویژه‌ای در بین متقاضیان خود پیدا نموده‌اند. که بر اساس همین خصوصیت‌ها لیست قیمت ارائه شده هرکدام متفاوت خواهد بود.

چگونه لیست قیمت ظروف یکبارمصرف آلومینیومی در سال 1402 را به دست بیاوریم؟

تولیدکنندگان معتبر ظرف یکبار مصرف آلومینیومی جهت رفاه حال متقاضیان خود، علاوه بر فروش حضوری در نمایشگاه خود، به صورت آنلاین و از طریق وبسایت اقدام به ارائه محصولات و لیست قیمت 1402 خود می‌کنند.

وجود وبسایت کمک شایانی به خریدار می‌کند، تا براحتی و بدون عجله، علاوه بر انتخاب نوع ظروف و ابعاد آن‌ها، قیمت‌ها را با سایت‌های رقبا مقایسه کرده و در کنار آن از نظرات کاربران بهره ببرد. تا بتواند یک خرید لذت بخش را تجربه نماید.

از دیگر ویژگی‌های تولیدکنندگان ظرف یکبار مصرف، شامل موارد زیر می‌گردد.

  • تضمین بهترین قیمت: یک تولید کننده معتبر همیشه در تلاش است تا محصولات خود را با بهترین قیمت در مقایسه با رقبا به مشتریان خود ارائه دهد.
  • مشاوره حرفه‌ای: با وجود کارشناسان مجرب و با تجربه در صنف مذکور، بهترین مشاوره هنگام خرید ارائه می‌گردد که همین امر باعث تجربه‌ی یک خرید خوب می‌شود.
  • تحویل سریع کالا: یکی دیگر از ویژگی‌های بارز یک تولیدکننده معتبر ارسال سریع محصولات به مشتریان خود است.

تولید ظروف یکبار مصرف آلومینیومی باکیفیت

ظروف یکبار مصرف آلومینیومی در انواع مختلف از جمله:

  1. انواع مدل‌های نیم پرسی و تک پرسی
  2. انواع ظروف یک و نیم پرسی و ۲ پرسی و ۳ پرسی
  3. دیس‌های کبابی در سایزهای مختلف
  4. ظرف کبابی دو خانه بزرگ
  5. ظرف مرغی آلومینیوم در دو سایز مخلتف
  6. ظروف خورشتی گرد و مربعی آلومینیومی
  7. فویل‌های آلومینیومی

تولید و در بازار ارائه می‌شوند. ظروف فویل آلومینیومی یکبار مصرف مستطیلی، مربعی و گرد برای غذاهای آماده، باربیکیو، پخت و پز و حتی سینی و دیس‌های پذیرایی آلومینیومی درب دار از یک برند، زمانی پرفروش و محبوب هستند که از متریال فوق‌العاده باکیفیتی تهیه شده باشند. چراکه در متریال اصلی ظروف آلومینیوم باکیفیت پایین، از مقداری سرب نیز تهیه شده‌ است. از این رو خریداری این محصولات از برندهای معتبر و خوش نام به شدت پیشنهاد می‌گردد.

قیمت ظروف یکبار مصرف آلومینیومی مانیسا

مزایای استفاده از ظروف یکبار مصرف آلومینیومی

  1. مقاومت بسیار بالا در برابر برودت (سرما) و حرارت (گرما)
  2. قابل استفاده در فریزر
  3. در شرایط محیطی مختلف سلامت غذا را به خوبی حفظ می‌کند.
  4. دارای کاربردهای متنوع است (استفاده در هتل‌ها، پیک نیک، رستوران، دورهمی و…)
  5. استحکام بالا
  6. ساختار منعطف
  7. غیرقابل نفوذ
  8. سبک
  9. دارای مواد اولیه سالم
  10. جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری‌ها
  11. عدم واکنش با سایر مواد غذایی (جلوگیری از تغییر طعم و عطر)

لیست قیمت ظرف یکبار مصرف آلومینیومی 1402 کاملا تحت تاثیر نوسان ارز، نوسان قیمت شمش آلومینیوم، کیفیت، نوع، ابعاد و وزن ظروف است. برای به دست آوردن ظروف یکبار مصرف آلومینیومی با قیمت مصوب و کیفیت بالا، حتما باید از تولیدکنندگان معتبر و خوش نام استعلام قیمت و درنهایت خرید قطعی داشته باشید. چراکه مراکز معتبر نه تنها محصولات باکیفیت ارائه می‌دهند، بلکه مشاوره و ارسال سریع به همراه تضمین قیمت را نیز جز لاینفک پروسه فروش خود می‌دانند.

گروه تولیدی مانیسا بزرگترین پخش کننده ظرف یکبار مصرف و اولین مبتکر در بسته بندی ظروف یکبار مصرفی در ایران است. سلامتی افراد جامعه، کیفیت و بسته بندی ظروف و رضایتمندی متقاضی از بزرگترین اهداف این گروه باتجربه و کارآمد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha