یکی از بهترین روش ها برای لمس احساس ارامش در زندگی، استفاده از شمع است. خرید شمع مناسب دارای شرایطی ویژه است که بخاطر تخصصی بودن موضوع، بررسی همه جانبه لازم دارد؛ فرضا عطری بودن شمع می تواند باعث افزایش انرژی در فرد شده یا بالعکس خواب آور باشد.

یک بار برای همیشه، همه چیز را درباره خرید شمع بدانیم!

شمع‌ها یکی از جذاب‌ترین آیتم‌های دکوراتیو هستند که استفاده از آن‌ها علاوه بر زیبایی، بر خلق و خو و روحیات نیز اثرگذار خواهد بود. خرید شمع از گزینه‌های محبوبی است که امروزه توجهات زیادی را به خود جلب کرده و وجود تنوع بالا میان محصولات آن باعث شده تا برای هر سلیقه‌ای راضی کننده باشد. اگر شما هم درباره نحوه خرید، قیمت شمع و یا مزایای استفاده از این محصول دکوری و آرامش بخش کنجکاوید، در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی با شمع‌های تزئینی و کاربردهای آن‌ها

شمع تزئینی از دسته معروف‌ترین محصولات موجود در بازار شمع به شمار می ‌رود که همانند نامش جنبه تزئینی و دکوراتیو دارد. سوزاندن این مدل شمع‌، علاوه بر ایجاد فضایی گرم و صمیمی، در دکوراسیون داخلی نیز تاثیر بسزایی داشته و تفاوت‌های بزرگی از لحاظ اصول فنگ شویی ایجاد می‌کند.

خرید شمع باهدف استفاده در جشن‌های مختلف، دکوراسیون داخلی و القای آرامش است.

خوشبختانه شمع‌های تزئینی امروزه در انواع طرح‌ها تولید شده و به راحتی با هر سبک دکوراسیون و سلیقه‌ای هماهنگ می‌شوند.

سایت شمع



مزایای استفاده از شمع‌های فانتزی و تزئینی

مهم‌ترین مزایای استفاده از این مدل شمع‌ها به شرح زیر است:

. یک آیتم دکوری جذاب و مدرن
. مناسب برای هر نوع سلیقه
. ماندگاری بالا
. ایجاد فضایی آرامش بخش، گرم و صمیمی

انواع شمع‌های فانتزی و تزئینی

شمع فانتزی و تزئینی در انواع متفاوتی طراحی و روانه بازار می‌شود که از جمله پرطرفدارترین آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • شمع‌های مخروطی

این مدل یکی از قدیمی‌ترین انواع شمع‌ها به شمار می‌رود که از پایین به بالا نازک تر شده و طول‌های استانداردی مثل 10و 15 سانت دارد. توجه داشته باشید که برای استفاده و خرید شمع تزیینی باید پایه نگهدارنده مناسب نیز تهیه کنید. این مدل برای استفاده روی میز ناهارخوری و استفاده در مراسم رسمی گزینه جذابی است.

  • شمع‌های ستونی

نوع دیگر شمع فانتزی، مدل‌های استوانه‌ای هستند که با رنگ‌ها و تزئینات مختلف طراحی می‌شوند؛ معمولا ماندگاری بالایی داشته و برای استفاده در انواع محیط‌ها اعم از خانه، اتاق کار و بوتیک هتل ها مناسب هستند.

  • شمع‌های معطر

اگر به دنبال خرید شمع فانتزی هستید و برای‌تان مهم است که نهایت استفاده از محصول موردنظر را ببرید، شمع‌های عطری از دسته گزینه‌های خاصی هستند که علاوه بر روشنایی و گرمابخشی، با عطر ملایم و ویژه خود، باعث آرامش محیط و از بین بردن تنش‌ها خواهند شد. شمع‌های معطر برای موارد مختلفی همچون استفاده روزانه، آرامش بخشی هنگام یوگا و مدیتیشن، استفاده در اوقات کار و حین مطالعه کاربردی اند.

  • شمع‌های شیشه‌ای

از دیگر مدل‌های جذاب برای خرید شمع می‌توانیم به شمع‌های شیشه‌ای اشاره کنیم که علاوه بر فانتزی بودن، از نظر ایمنی نیز مناسب هستند. این مدل شمع‌ها، کثیف کاری‌های مربوط به آب شدن شمع یا سوختن آن را ندارند و در طرح‌ها و رایحه‌های مختلف روانه بازار می‌شوند.

خرید شمع



چطور بهترین خرید شمع فانتزی را انجام دهیم؟

هنگام خرید شمع فانتزی کافی است به نکات زیر توجه کنید:

۱- انتخاب مدل مناسب

برای آنکه نتیجه خرید برای‌تان کاربردی باشد، باید علاوه بر توجه به قیمت شمع، به کاربرد آن نیز توجه کنید. اگر اولویت شما ایمنی است، شمع‌های شیشه‌ای مناسب اند؛ اما اگر به دنبال آیتم‌ دکوراتیو هستید، انواع تزئینی، مخروطی و استوانه‌ای پیشنهاد شود.

۲- جنس موم

موم شمع از متریال‌ مختلفی از جمله پارافین، موم زنبور عسل و موم‌های گیاهی مثل سویا تولید می‌شود. پیشنهاد می گردد در زمان خرید، باتوجه به مزیت‌ها و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها اقدام کنید و اگر از طرفداران محیط زیست هستید، انواع گیاهی را خریداری کنید.

۳- شکل و اندازه

شکل و اندازه از تعیین کننده‌ترین موارد به هنگام خرید شمع هستند که به طور مستقیم روی تجربه کاربری آن اثر خواهند داشت. توجه داشته باشید که انتخاب ابعاد مناسب باید با توجه به سایز جاشمعی انتخاب شود.

قیمت شمع



۴- قیمت شمع

هزینه و قیمت شمع از اولین مواردیست که ممکن است ذهن شما را به خودش مشغول کرده باشد. اما نگران نباشید، زیرا با توجه به نکات بالا می‌توانید با هر میزان بودجه‌ای برای خرید شمع مناسب اقدام کرده و از استفاده از آن لذت ببرید. بدون‌شک هرچقدر که کیفیت شمع بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود که این موضوع توجیه اقتصادی دارد. برندی در کشور وجود دارد که در زمینه شمع عطری، رکورددار زمان روشن ماندن است و در ادامه معرفی می گردد.

۵- انتخاب رایحه

اگر برای خرید شمع‌های فانتزی از نوع معطر اقدام کرده‌اید، انتخاب رایحه اولین قدمیست که باید بردارید؛ زیرا اگر رایحه آن متناسب با سلیقه شما نباشد، به جای آرامش، باعث اذیت خواهد شد. این شمع‌ها غالبا با عطرهای ملایم (مثل ارکیده، اسطوخودوس، نسترن و سیب) یا انرژی بخش (مثل وانیل، قهوه، دارچین و توت فرنگی) عرضه می‌شوند؛ بهتر است که از میان گزینه های موجود، سازگارترین نوع ممکن با احوال خود را انتخاب کنید تا در ادامه از خریدتان راضی باشید.

۶- نوع فیتیله

ماندگاری و نحوه مراقبت صحیح از شمع‌ها با توجه به نوع فیتیله‌ای که دارند متفاوت است. فیتیله‌های نخی کتان از بهترین انتخاب‌های ممکن هستند که کندتر از بقیه می سوزند و دود ندارند. فیتیله‌های پنبه‌ای نیز به رسیدگی خاصی نیاز ندارند و نسبت به انواع سیمی کمتر دود می‌کنند. فتیله های چوبی عموما در کم کیفیت ترین محصولات استفاده می شوند.

۷- نوع استفاده و تجهیزات لازم

برخی از انواع شمع‌ها برای استفاده به تجهیزاتی مانند پایه‌های نگهدارنده نیاز دارند و پیش از انتخاب باید حتما این موضوع را در نظر بگیرید. برخی مانند شمع‌های فانتزی شناور نیز باید در ظرف‌های شیشه‌ای یا فلزی بسوزند تا ایمنی و کارایی بیشتری داشته باشند. محیط استفاده نیز عموما نباید دارای جریان هوا باشد تا شعله ثابت بماند.

فروش شمع


جمع بندی

انتخاب و خرید شمع‌های فانتزی از مواردیست که علاوه بر زیبایی محیط اطراف، بر ریلکس شدن شما بسیار موثر بوده و سریعا به یکی از آیتم‌های محبوب تبدیل خواهد شد. برای خرید بهترین گزینه، در اولین قدم باید سایت شمع معتبری انتخاب کنید که در کنار داشتن تنوع بالا، از نظر کیفیت نیز حرف اول را بزند؛ چه بهتر که دارای کارشناسان متخصص برای مشاوره پیش از خرید هم باشد!

گروه هنری ناچو منبعی معتبر و قدیمی برای فروش شمع است که با فراهم کردن طیف وسیعی از انتخاب‌ به شما کمک می‌کند تا با هر نوع سلیقه به راحتی برای خرید شمع اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی nacho که دارای نماد اعتبار برتر است، شمع های عطری متنوعی دارد که در ایران از لحاظ زمان روشن ماندن رکورددار هستند! برای اطلاعات بیشتر به نشانی www.nachoartgroup.com مراجعه فرمایید یا با شماره 02122187402 ( واحد فروش شمع ناچو ) تماس حاصل کنید.

منبع ها:

https://walkeredison.com/blogs/news/types-of-decorative-candle

https://nachoartgroup.com/decorative-candle/

https://litupcandleco.com/blogs/get-lit/benefits-from-burning-candles

https://www.candlesbyluma.com/blogs/news/how-to-choose-a-candle-a-candle-buying-guide

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha