دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 355460

انتخاب رژ لب بدون سرب برای بارداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زیرا استفاده از رژهای نامناسب می‌تواند باعث آسیب‌دیدن جنین شود.امروزه استفاده از انواع لوازم آرایشی در بین خانم‌ها محبوبیت زیادی دارد. یکی از این محصولات پرطرفدار، رژ لب است که می‌توان در هر شرایطی برای زیباترشدن از آن استفاده کرد.خانم‌های باردار بهتر است اصول آرایش در این زمان را بدانند و از محصولات بی‌کیفیت دوری کنند. یکی از اصل‌های مهم برای آرایش در حین بارداری، استفاده از رژ لب بدون سرب است.در ادامه با این محصولات و دلیل استفاده از آنها بیشتر آشنا می‌شویم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

رژ لب بدون سرب برای بارداری

چگونه رژ لب مناسب برای بارداری را انتخاب کنیم؟

از آنجایی که بارداری تغییرات هورمونی بسیاری به‌همراه دارد، ممکن است چهره خانم‌ها دچار تغییراتی نسبت به دوران قبل از حاملگی شود.

معمولا قرارگیری در این شرایط باعث از بین‌رفتن اعتماد به نفس خانم‌ها شده و در نتیجه سعی می‌کنند با استفاده از لوازم آرایش مختلف، مانند رژ لب، زیبایی را به چهره خود بازگردانند.

اما باید به این نکته توجه کرد که مواد شیمیایی موجود در رژ لب، می‌توانند باعث آسیبرساندن به جنین شوند و سلامت او را تا حد زیادی تهدید کنند.

در این شرایط استفاده از محصولات گیاهی می‌تواند کمک‌کننده باشد. پس خانم‌های باردار باید رژی که با استفاده از متریال گیاهی تولید شده، انتخاب کنند.

چرا از سرب در رژ لب استفاده می‌شود؟

شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایش برای ماندگاری بیشتر محصولات خود، اقدام به استفاده از مواد اولیه مضری مانند سرب می‌کنند که می‌تواند باعث به‌وجود آمدن بسیاری از بیماری‌ها شود.

رژ لب محصولی است که مستقیما با لب‌ها در تماس بوده و در نتیجه، ورود سرب به بدن را راحت می‌کند. همچنین باید گفت که استفاده از سرب در رژ لب‌ها، نسبت به سایر محصولات آرایشی، بیشتر است.

سرب موجود در رژهای شیمیایی باعث ماندگاری و جلای بیشتر آنها شده و به‌همین دلیل نیز شرکت‌های مختلف حاضر به حذف کامل سرب نیستند.

البته خرید رژهای برند، بهتر از محصولات فیک است. زیرا سرب موجود در محصولات فیک قابل مقایسه با مارک‌های شناخته‌شده نیست.

پس در این شرایط باید خودتان با انتخاب محصولاتی مانند رژ لب بدون سرب گیاهی ایرانی، به سلامت خود احترام بگذارید.

سرب موجود در رژ لب چه ضررهایی دارد؟

چرا باید رژ لب بدون سرب برای بارداری انتخاب کنیم؟ سرب موجود در این محصولات چه آسیب‌هایی به بدن مادر و جنین وارد می‌کند؟

بهتر است به این نکته اشاره کنیم که همه خانم‌ها باید از رژهای بدون سرب استفاده کنند، این موضوع برای خانم‌های باردار از اهمیت بیشتری برخوردار است.

رژ لب بارداری باید کاملا گیاهی باشد و از هیچ‌ فلزی مانند جیوه یا سرب در آن استفاده نشود. پیداکردن این محصول سخت است اما غیر ممکن نیست.

اما سرب رژ لب چه آسیب‌هایی روی جنین می‌گذارد؟ از آنجایی که سرب علاقه دارد در مغز استخوان‌ها نفوذ کند، ممکن است وارد بدن جنین شود.

در این شرایط خطرات بسیار جدی مانند اختلالات روانی، کاهش آی‌کیو و عقب‌ماندگی ذهنی، جنین را تهدید می‌کند.

سرب برای خانم‌ها نیزمی‌تواند مشکلات زیادی به‌همراه داشته باشد که از آنها می‌توان به بیماری‌های تنفسی، پوستی، کلیوی و سرطان اشاره کرد.

رژ لب بدون سرب برای بارداری

رژ لب مخصوص بارداری کدام است؟

برندهای معتبر در طی سال‌های اخیر و با توجه به نظر محققان نسبت به ضررهای سرب، سعی کرده‌اند تا حد زیادی استفاده از این فلز مضر را کاهش دهند.

اما از آنجایی که ممکن بود از کیفیت محصولات آنها کاسته شود، هنوز هم استفاده از میزان کمی سرب در رژهای مختلف دیده می‌شود.

به‌همین دلیل نیز خرید رژ لب‌های ساخته‌شده از مواد شیمیایی برای مادران باردار توصیه نمی‌شود. زیرا وجود سرب حتی در کم‌ترین میزان نیز می‌تواند برای جنین خطرساز باشد.

رژ لب بدون سرب برای بارداری، رژی است که با استفاده از محصولات گیاهی مختلف مانند روغن آووکادو، شی‌باتر و موم عسل تولید شود.

قیمت رژ لب تولیدشده با استفاده از مواد اولیه گیاهی در برخی موارد، نسبت به رژهای برندهای شناخته‌شده موجود در کشور، مقرون بهصرفهتر است.

پس اگر نوزادی در راه دارید، یا به حفظ سلامتی خود اهمیت می‌دهید، استفاده از رژهای مضر سربی را کنار گذاشته و برای خرید رژ لب‌های گیاهی اقدام کنید.

رژ لب بدون سرب برای بارداری را از کجا تهیه کنیم؟

پس از بررسی‌های انجام شده و تصمیم برای خرید رژ لب بدون سرب، باید به‌دنبال محصولی باشید که در ترکیبات خود، هیچ‌گونه مواد شیمیایی و مضری ندارد.‌

انتخاب برندی که به‌طور کامل سرب را از تولیدات خود حذف کرده باشد کمی سخت است؛ اما قصد داریم یکی از برندهای معتبری که توانسته با جایگزینی مناسب مواد اولیه، رژهای باکیفیت و بدون سرب را وارد بازار کند، به شما معرفی کنیم.

سزامول یکی از تولیدکننده‌های محصولات زیبایی است که توانسته رژهای دست‌سازی را با استفاده از موادی مانند جوجوبا، کره کاکائو، شی‌باتر، روغن آووکادو، ویتامین‌ E، موم‌های گیاهی، موم زنبور عسل و همچنین رنگ‌های باکیفیت فرانسوی و آلمانی‌ تولید کند.

استفاده از رژهای سزامول برای خانم‌های باردار و حتی دختربچه‌هایی که علاقه زیادی به استفاده از رژ لب دارند مناسب است.

محصولات زیبایی ارگانیک سزامول تنها در رژ لب بدون سرب خلاصه نمی‌شود و این برند تمام تلاش خود را برای ارائه محصولات آرایشی و مراقبتی با بهترین کیفیت ادامه می‌دهد.

جمع‌بندی

چرا باید از رژ لب بدون سرب برای بارداری استفاده کنیم؟ سرب، فلزی بسیار خطرناک است که می‌تواند وارد بدن جنین شود و اختلالات روانی یا عقب‌ماندگی ذهنی برای او به‌همراه داشته باشد.

از آنجایی که این ماده باعث ماندگاری و خوشرنگشدن رژ لب می‌شود، استفاده از آن نه فقط در محصولات فیک بلکه در برندهای معتبر نیز طبیعی است.

سرب همچنین می‌تواند بیماری‌های خطرناکی مانند انواع سرطان، مشکلات پوستی، تنفسی و کلیوی برای خانم‌ها به‌همراه داشته باشد.

با این تفاسیر بهتر است هرچه سریع‌تر استفاده از محصولات آرایشی حاوی سرب به‌خصوص رژ لب که تماس مستقیمی با لب‌ها دارد را قطع و محصول مناسبی را جایگزین آن کنید.

رژ لب‌های گیاهی ایرانی، ساخته شده توسط برندهای معتبری مانند سزامول، می‌توانند در شرایط مختلف و حساسی مانند بارداری به شما کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha