لیزر موهای زائد بهترین تکنولوژی برای از بین بردن موهای بدن می باشد. شاید مهمترین سوالاتی که در ذهن افرادی که علاقمند به انجام لیزر موهای زائد هستند، این است که فواید ، عوارض و همچنین هزینه و تعداد جلسات لیزر به چه صورت می باشد.اگر برای شما هم این سوالات پیش آمده با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد | فواید، عوارض، هزینه و تعداد جلسات

فواید لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد با انتشار پالس هایی از نور بسیار متمرکز به طور مستقیم در فولیکول های مو کار می کند. سپس فولیکول ها گرما را از آن نور جذب می‌کنند ، که این باعث از بین رفتن موها می شود.

لیزر موهای زائد به عنوان روشی غیر جراحی و غیر تهاجمی برای از بین بردن موهای زائد بدن ، فواید زیادی دارد: در لیزر موهای زائد اشعه لیزر با دقتی بالا به سمت فولیکول مو هدایت و آن را تخریب و نابود می کند به طوری که به بافت های مجاور آسیبی نمی رسد.

اگرچه مدت زمان درمان در هر فرد بسته به اندازه منطقه مورد نظر متفاوت است، ( به طور مثال زمان لیزر صورت کمتر از زمان لیزر دست ها یا پاها می‌باشد ) اما سرعت لیزر بسیار بالاتر از روش های درمانی دیگر همانند اپیلاسیون و شیو می باشد. همچنین در طی چند هفته اول از اولین درمان خود شما نتایج (نازک شدن و کاهش حجم) را در موهای خود مشاهده خواهید کرد.

ممکن است شما مجبور به سرمایه گذاری مقدماتی بیشتری برای از بین بردن لیزر موهای زائد باشید، اما در دراز مدت لیزر موهای زائد برای شما به صرفه تر است زیرا شما برای اپیلاسیون ، کرم اصلاح یا ریش تراشی و وکس کردن در طول فواصل زمانی کم و تا آخر عمر باید به طور منظم هزینه کنید.

لیزر درمانی طولانی مدت است بعد از اتمام جلساتی که کلینیک برای شما تعیین می کند شما فقط کافیست هر چند ماه یکبار فقط برای تمدید به کلینیک مراجعه نمایید که خود در دراز مدت هزینه ی زیادی را برای شما صرفه جویی خواهید کرد.

درد کمی حس خواهید کرد: پس از شروع درمان شما دیگر نیازی به مقابله کردن با موهای ناخوشایند مانند آنچه که با اپیلاسیون بروز می کند ندارید، همین امر در مورد تیغ نیز وجود دارد، در افراد مختلف شدت درد متفاوت می باشد و اینکه در بعضی نقاط بدن ممکن است درد بیشتری را حس نمایید.

در دستگاه های جدید لیزر موهای زائد، این درد به صفر رسیده است و در باقی دستگاه های دیگر نیز همانند ضربه ی یک کش لاستیکی است که با کولینگ قوی دستگاه ها و استفاده از کرم ها و لوسیون ها بی حسی یا درد بسیار کمی حس خواهید کرد یا چیزی در کل حس نخواهید کرد.

در تمام نواحی بدن می توان لیزر را انجام داد: شما می توانید لیزر موهای زائد را در هر نقطه از بدن انجام دهید : صورت ، پاها ، پشت ، زیر بغل ، خط بیکینی یا هر جای دیگری که موهای زائد دارید.

بررسی بهترین دستگاه های لیزر و خرید دستگاه لیزر در نویان طب مانلی

لیزر موهای زائد | فواید، عوارض، هزینه و تعداد جلسات

عوارض لیزر موهای زائد

عوارض لیزر موهای زائد بدن با توجه به قدرت بدنی بیمار و تجربه پزشک متفاوت خواهد بود. باید به این نکته توجه کرد که آیا دستگاه مورد استفاده جزو بهترین دستگاه لیزر می باشد یا خیر.

گرمای زیاد و لکه های پوستی: اگر تنظیمات دستگاه لیزر به درستی انجام نگیرد امکان دارد بعد لیزر پوست شما در اثر گرمای زیاد دچار التهاب گردد که همانطور که در بالا اشاره شد فقط کافیست از لوسیون ها و کرم های ضد التهاب استفاده نمایید( مانند کرم زینک اکساید و ژل آلوئه ورا)، لکه های پوستی نیز در مواقعی ممکن است بر روی پوست ظاهر شوند که نگران نباشید بعد از چند روز از بین می روند.

آسیب به چشمها: حتما در زمان لیزر از عینک محافظ استفاده نمایید که اشعه لیزر می تواند برای چشم شما زیان بار باشد.

احساس درد و بی حسی بر روی پوست: اگر احساس درد کردید می توانید از کمپرسور یخ استفاده کنید، احساس بی حسی نیز در مواقعی امکان دارد بروز کند که نگران نباشید بعد از چند ساعت رفته رفته این حس از بین می رود.

موارد شایع پس از لیزر:

ورم و التهاب پوست

قرمزی

احساس سورش پوست

موارد نادر پس از لیزر:

زخم

سوختگی

تاول

تغییرات دائمی رنگ پوست در نواحی تحت لیزر

هزینه لیزر موهای زائد

در گذشته قیمت لیزر را با توجه به تعداد شات‌های دستگاه محاسبه می‌کردند. امروزه قیمت گذاری با توجه به ناحیه‌ی تحت درمان و جنسیت تعیین می‌شود. مثلاً هزینه لیزر موهای زیر بغل خانم‌ها با هزینه لیزر موهای زیر بغل آقایان تفاوت قیمت دارد.

عوامل موثر بر هزینه لیزر امروزه به سه عامل کلی بستگی دارد: دستگاه لیزر، مهارت و تجربه‌ی کادر درمانی و همچنین ناحیه‌ی تحت درمان. دو مورد اول باعث تعیین قیمت پایه‌ای برای لیزر هر ناحیه می‌شود.

لیزر موهای زائد | فواید، عوارض، هزینه و تعداد جلسات

تعداد جلسات لیزر

پاسخ این سؤال به نیازهای فردی شما بستگی دارد؛ اما اکثر افراد می توانند با 4-6 جلسه، درمان شوند. پس از اتمام جلسات، می توانید از مزایای بیشمار بدنی بدون موی زائد، لذت ببرید. اما فناوری پیشرفته دستگاه لیزر تیتانیوم باعث میشود که تعداد جلسات لیزر به کمترین مقدار خود یعنی 4 جلسه برسد.

معرفی شرکت نویان طب مانلی

شرکت نویان طب مانلی با بیش از پنج سال سابقه در حوزه تولید و واردات انواع دستگاه‌های لیزر تیتانیوم، لاغری و دستگاه لیزر جوانسازی در ایران مفتخر است خدمات خود را به مخاطبانش به بهترین نحو ارائه دهد.

نویان طب مانلی با تیم مجرب خود همواره در کنار شما خواهد بود.

این شرکت دارنده بروزترین گواهی‌نامه‌های بین المللی در حوزه استاندارد و تجهیزات پزشکی بوده و همچنین با داشتن کادری مجرب و متخصص در تمامی مراحل از نصب، راه اندازی، آموزش و خدمات پس از فروش برای شما اطمینان خاطر به همراه می‌آورد.

تماس با کارشناسان نویان طب مانلی

09129170213 خانم توکل
09129170215 خانم فلاح
09126488767 خانم شیانی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha