قرعه‌کشی صباح با حضور یوسف تیموری، یوسف صیادی و به میزبانی عبدالله روا در اول مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد! در این قرعه‌کشی دو برنده‌ی خوش‌شانس از استان‌های سیستان‌ و ‌بلوچستان و گلستان داشت که توانستند جایزه‌ی ۱۵۰ میلیونی صباح را از آن خود کنند. دکتر نیک‌روش به‌ عنوان مدیر بازاریابی، مدیر برند و روابط عمومی صباح در کنار یوسف تیموری و یوسف صیادی مسئولیت قرعه‌کشی صباح را بر عهده داشتند.

هر ماه ۱۵۰ میلیون: قرعه‌کشی هیجان‌انگیز خرداد و تیر صباح برگزار شد!

شرکت‌کنندگان در این قرعه‌کشی که همگی کد روی محصولات لبنیات صباح را به شماره‌ی ۱۰۰۰۲۳۳۰ ارسال کرده بودند، از اینستاگرام و صفحه آپارات صباح مراسم را دنبال می‌کردند؛ با این ‌وجود پس از انجام قرعه‌کشی هر دو برنده‌ی جایزه آماده‌ی تماس با برگزارکنندگان نبودند و همین مسئله فرصت جالبی را برای شوخی‌های مهمانان با برندگان ایجاد کرد!

در خرداد ماه، ۹۱۳۲۲ کد و در تیر ماه، ۴۷۹۹۰۶ کد برای شرکت در قرعه‌کشی لبنیات صباح ارسال شده بود که نشان‌دهنده افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی تیر ماه بود؛ دکتر نیک‌روش برگزاری کمپین‌های خلاقانه در فضای آنلاین، نصب بیلبورد در سطح شهر و تبلیغات پرقدرت را دلیل افزایش شرکت‌کنندگان تیر ۱۴۰۲ نسبت به خرداد ماه همین سال می‌داند و امیدوار است، لبنیات صباح بتواند در ماه‌های بعدی قرعه‌کشی‌هایی با شرکت‌کنندگانی بیشتر برگزار کند.

برندگان قرعه‌کشی خرداد و تیر صباح

برنده اول: پدری ۲۴ ساله از سیستان ‌و بلوچستان، برنده‌ی جایزه ۱۵۰ میلیونی قرعه‌کشی خرداد ماه صباح شد. مکالمه‌ی عبدالله روا با او پر از شوخی‌هایی بود که جذابیت این برنامه را چندین برابر کرد؛ به علاوه برنده‌ی اول خیلی دیر به تلفنش پاسخ داد و این مسئله فرصتی ایجاد کرد که یوسف تیموری و یوسف صیادی به دنبال دلایل احتمالی بامزه‌ای برای عدم پاسخگویی او باشند.

هر ماه ۱۵۰ میلیون: قرعه‌کشی هیجان‌انگیز خرداد و تیر صباح برگزار شد!

مسئله‌ی عجیب و جالب این بود که این برنده‌ی خوش‌شانس برنامه را از اینستاگرام یا صفحه‌ی آپارات صباح دنبال نمی‌کرد و اطلاعی از مهمانان نداشت و نمی‌توانست آن‌ها را ببیند؛ همین باعث شد که نتواند هیچکدام از مهمانان را از روی صدای آن‌ها تشخیص دهد! در نهایت برنده‌ی اول مجبور شد برای شناختن مهمانان برنامه، نام آن‌ها را در گوگل جست‌وجو کرده و تنها با دیدن عکس یوسف صیادی و یوسف تیموری توانست آن‌ها را به یاد بیاورد.

برنده دوم: یکی از ساکنین شهرستان کلاله‌ی استان گلستان، برنده‌ی دوم قرعه‌کشی، جایزه ۱۵۰ میلیونی تیر ماه، صباح شد. این برنده‌ی خوش‌شانس در ابتدا بسیار خشک و رسمی با عبدالله روا صحبت می‌کرد و یوسف صیادی یکی از دلایل بی‌اعتمادی شرکت‌کنندگان به تماس‌ها را ناشی از رواج کلاه‌برداری‌های اینترنتی می‌دانست.

راستی آزمایی قرعه‌کشی صباح

مجموعه‌ی لبنیات صباح برای جلوگیری از ایجاد شبهه در شیوه‌ی برگزاری قرعه‌کشی جشنواره‌ی ۱۵۰ میلیونی، چندین روش راستی آزمایی خلاقانه را به کار برد؛ علاوه بر حضور مهمانان برای انجام قرعه‌کشی، هیچ‌کدام از کارکنان صباح اجازه‌ی شرکت در این قرعه‌کشی را نداشتند؛ خلاقیت دیگر صباح برای اطمینان از عادلانه بودن قرعه‌کشی، لزوم نگهداشتن ظرف لبنیات مصرف‌شده‌ای بود که کد روی آن برای شرکت در قرعه‌کشی ارسال شده ‌بود.

توصیه‌هایی برای شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی صباح

با توجه به اینکه قرعه‌کشی صباح در شهریور و مهر هم ادامه پیدا خواهد کرد، دکتر نیک‌روش توصیه‌های مهمی برای شرکت‌کنندگان آینده‌ی قرعه‌کشی ۱۵۰ میلیونی صباح داشت؛ علاوه بر ارسال کد درج‌شده روی محصولات لبنیات صباح، ارسال بیش از ۳ کد باعث افزایش شانس افراد می‌شود؛ به علاوه باید حتماً ظرف محصول را برای اثبات اینکه از کد مربوط به خود استفاده کرده‌اند نگه دارند. علاوه بر این‌ها برای آگاهی از زمان و چگونگی انجام قرعه‌کشی و مهمان‌های بعدی بهتر است صفحات مجازی لبنیات صباح را دنبال کنند.

هر ماه ۱۵۰ میلیون: قرعه‌کشی هیجان‌انگیز خرداد و تیر صباح برگزار شد!

قرعه‌کشی ۱۵۰ میلیونی صباح ادامه دارد ...

لبنیات صباح هر ماه جایزه‌ای ۱۵۰ میلیونی را برای یک نفر در نظر گرفته است. برنده‌ی این جایزه توسط قرعه‌کشی و زیر نظر مهمانان متنوعی انتخاب می‌شود؛ شعار این قرعه‌کشی «چهار ماه، چهار جایزه ۱۵۰ میلیون تومانی» است. پس از انجام قرعه‌کشی خرداد و تیر صباح، از ۱ مرداد می‌توانید برای قرعه‌کشی‌های بعدی آماده شوید؛ برای این کار تنها کافی است کد روی محصولات لبنیات صباح را به شماره‌ی ۱۰۰۰۲۳۳۰ ارسال کرده و ظرف محصول را تا روز انجام قرعه‌کشی نگهدارید.

پخش زنده‌ی یوسف تیموری و یوسف صیادی از مراسم قرعه کشی

از مسائل حاشیه‌ای قرعه‌کشی صباح می‌توان به پخش زنده‌ی اینستاگرامی طولانی یوسف تیموری از کل این برنامه اشاره کرد. علاوه بر پخش زنده‌ی برنامه در صفحه‌ی اینستاگرام و کانال آپارات صباح، بسیاری از طرفداران یوسف تیموری این مراسم را از طریق اینستاگرام او دنبال کردند؛

صادرات لبنیات صباح

قرعه‌کشی ۱۵۰ میلیونی تیر و خرداد صباح روز دوشنبه یکم مرداد ماه ساعت ۷ عصر، در شرایطی برگزار شد که بیش از حد انتظار طول کشید. گفت ‌و گوی مهمانان با هم و توضیحات دکتر نیک‌روش در مورد برنامه‌ی مختلف صباح باعث می‌شد بینندگان مجازی برنامه با اشتیاق به دنبال کردن قرعه‌کشی ادامه دهند.

یکی از مباحثی که برای مخاطبین قرعه‌کشی صباح جالب بود، اشاره‌ی دکتر نیک‌روش به رقابت ایران و دانمارک در تولید پنیر بود؛ چیزی که برای دیگر مهمانان برنامه نیز عجیب به نظر می‌رسید. طبق گفته‌های او، ایران وابستگی شدید به تولیدات پنیر دانمارک داشت که با سرمایه‌گذاری در سال‌های اخیر نه‌تنها توانایی برآوردن نیاز داخلی را به دست آورده بلکه توانسته پنیر و محصولات لبنی را به دیگر کشورها هم صادر کند؛ صادرات پنیر صباح به کانادا و بسیاری از دیگر کشورها باعث شد که صباح در سال ۱۳۹۷ به ‌عنوان صادرکننده‌ی نمونه‌ی ملی انتخاب شود.

پایان مراسم قرعه‌کشی تیر و خرداد صباح

یوسف صیادی خیلی صادقانه از این مسئله صحبت کرد که ترجیح می‌دهد برندگان قرعه‌کشی کسانی باشند که واقعاً به این پول نیاز دارند. قرعه‌کشی صباح، بهانه‌ی خوبی بود برای اشاره به خیریه امید صباح و فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌ی این مجموعه در نقاط مختلف ایران.

پس از انجام قرعه‌کشی خرداد و تیر، بحث اعتقاد به شانس بین مهمانان برنامه مطرح شد؛ دکتر نیک‌روش، مدیر برند و روابط عمومی صباح، تعریف جالبی از شانس ارائه کرد و عبدالله روا این بحث را به‌خوبی در ارتباط با قرعه‌کشی پیش برد. درنهایت این مجری توانا، بحث‌های پراکنده و گفت‌وگوی پرهیجان مهمانان را به‌خوبی جمع‌بندی کرد تا این بخش از قرعه‌کشی‌های ماهانه‌ی صباح به پایان برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شهرام حق شنو IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۳
    11 0
    سلام شهریور کی قرعه انجام میشه
  • علی نوروزی عربدیزج IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
    2 0
    با سلام و خسته نباشید ،، قرعه‌کشی شهریور و کی اعلام میکنید؟ ممنون