کاندوم محصولی است که به­عنوان یکی از پایه­ترین ابزارهای روابط جنسی سالم و بهداشتی شناخته می­شود. این وسیله که در 2 نوع زنانه و مردانه در بازار وجود دارد، می­تواند احتمال بارداری به­واسطه روابط جنسی را به­حداقل برساند و علاوه­بر آن، تاثیر زیادی در رعایت بهداشت و پیشگیری از بیماری­های مقاربتی داشته باشد.اما سوال اینجاست که این محصول را در چه انواعی تولید می­کنند؟ آیا تفاوت خاصی میان هر یک از این مدل­ها وجود دارد؟ بهترین برندهای تولیدکننده condom کدام است؟ چه مزیت رقابتی برای هر کدام تعریف کرده­اند؟ برای پاسخ به این سوالات در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی و مزایای بی­نظیر این محصول آشنا شوید.

کاندوم یا قرص ضد بارداری؟ تاثیر کدام بیشتر است؟

کاندوم چیست؟

Condom را میتوان به یک پوشش نازک تشبیه کرد که از ارتباط مستقیم آلتهای تناسلی زوجین به یکدیگر جلوگیری میکند. توجه داشته باشید که کاربرد این وسیله در پیشگیری از انتقال انواع بیماریها به بدن شریکهای جنسی خلاصه میشود و میتواند احتمال بارداری را تا 97 درصد کاهش دهد.

باید اضافه کرد که در گذشته خرید مداوم و استفاده از این وسیله کمی نامتعارف بهنظر میرسید و اکثر افراد از مراجعه به داروخانهها و سفارش این وسیله بهداشتی امتناع میکردند، اما امروزه با فرهنگسازیهای متعددی که برای رعایت بهداشت، افزایش لذت جنسی و پیشگیری از بارداریها ناخواسته میشود، خرید condom به یک نیاز الزامی تبدیل شده است.

خرید کاندوم چه مزیتهایی را بهدنبال دارد؟

درصورتیکه نسبت به خرید این ابزار اقدام کنید، میتوانید تاثیر زیادی در جلوگیری از بارداری ناخواسته داشته باشید. ازاینرو فرقی نمیکند که خانم باشید یا آقا، اگر یک بارداری ناخواسته نمیخواهید، میتوانید با خرید انواع کاندومهای زنانه و مردانه، نسبت به پیشگیری از این موضوع، یک اقدام جدی کنید.

همچنین لازم به ذکر است که وجود condom میتواند مشکلاتی نظیر زودانزالی را کاهش دهد. به این ترتیب شریکهای جنسی میتوانند مدتزمان طولانیتری از پروسه رابطهای که برقرار کردهاند لذت ببرند و اوقات جذابتری را تجربه کنند.

برای پیشگیری از بارداری، تاثیر کاندوم بیشتر است یا قرص؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که هر 2 مورد گفتهشده توانایی پیشگیری از بارداری را دارند. اما نکته مهم این است که با مصرف قرصهای شیمیایی ضدبارداری، بدن دچار واکنشهای آلرژیک میشود و ممکن است که خوردن مداوم آنها، عوارض جدی و زیادی را بهدنبال داشته باشد.

ازاینرو توصیه ما این است، تا زمانی که قادر به پیشگیری از بیماریهای مقاربتی و بارداری با استفاده از یک وسیله خارجی هستید، چرا چنین ریسکی را متحمل شده و لذت روابط جنسی خود را کاهش میدهید؟

کاندوم یا قرص ضد بارداری؟ تاثیر کدام بیشتر است؟

معرفی انواع کاندوم مردانه و زنانه

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، این محصولات را در 2 نوع زنانه و مردانه تولید میکنند. درست است که مدل مردانه این وسیله دارای زیرمجموعههای متعددی است، اما در حال حاضر قصد پرداختن به تفاوتهای اساسی انواع condomهای زنانه و مردانه و بررسی تفاوتهای آنها را داریم.

کاندوم زنانه چیست و چگونه استفاده میشود؟

این وسیله یک لوله پلاستیکی با طول 17 سانتیمتر است که در محیط داخلی مهبل زنان جای میگیرد و از برخورد آلت تناسلی مرد با دیوارههای مهبل جلوگیری میکند. در هر 2 طرف condomهای زنانه شاهد 2 حلقه انعطافپذیر خواهید بود که یکی از آنها در داخل بدن زن قرار میگیرد و خروجی آن بسته است.

جنس پلاستیک این وسیله از پلی اورتان ساخته شده و استفاده از آن، حساسیت خاصی را برای بدن زنان در پی ندارد. توجه داشته باشید که بهدلیل حلقه انتهایی بسته این condomها، مایع منی مردانه، اجازه ورود به بدن زن را نداشته و به همین دلیل امکان بارداری بهشدت کاهش پیدا میکند.

با کاندوم مردانه مردانه و انواع آن آشنا شوید

Condomهای مردانه زمانی که آلت تناسی شریک جنسی مرد در حالت نعوظ است، مورد استفاده قرار میگیرند. این محصولات میتوانند تاثیر شگفتانگیزی در جلوگیری از بارداری داشته باشند.

  • کاندوم تاخیری
  • خرید کاندوم خاردار
  • طعمدار
  • کاندوم فرانسوی
  • شکلدار
  • اسپرمکش
  • لاتکس
  • غیر لاتکس

کاندوم یا قرص ضد بارداری؟ تاثیر کدام بیشتر است؟

معرفی پرفروشترین کاندوم‌های موجود در بازار

درصورتیکه قصد خرید این محصول را دارید، بهتر است با بهترین کاندوم های بازار آشنا شوید. در ادامه به معرفی چند نمونه پرداختهایم.

کاندوم تاخیری شدو مدل Platinum بسته 3 عددی

این محصول دارای ویژگیهای فوقالعادهای مثل تنگکننده، خاردار، تاخیری و تحریککننده است که آن را از جنس لاتکس تولید کردهاند. اگر علاقهمند به خرید این محصول هستید، میتوانید به آنلاین شاپ شاواز مراجعه کنید.

Condom کدکس مدل Classic Aloe Vera بسته 12 عددی

کدکس برند مشهوری است که در طول فعالیت خود، اعتبار زیادی را از آن خود کرده است. باید گفت که مدل معرفیشده از این برند دارای پوششی نازک و مقاوم بههمراه لوبریکنت پایدار و رایحه مطبوع است.

Condom کدکس مدل Nobel Ultra Sexual بسته 12 عددی

یکی دیگر از محصولات پرطرفدار کدکس، مدل Nobel Ultra Sexual است. این کاندوم بهدلیل خارداربودن، تاخیری و تحریکپذیری بالا، طرفداران زیادی دارد.

همه چیز درباره قیمت کاندوم

اگر قصد خرید کاندوم را دارید، قاعدتا قیمت آن موضوعی است که برایتان اهمیت خواهد داشت. در رابطه با هزینه این کالای یکبار مصرف باید گفت که همه چیز بستگی به مشخصههایی مثل برند تولیدکننده و شرایط بازار دارد.

ازاینرو هنگام خرید این محصولات دقت داشته باشید که از چه برندی خرید میکنید. همچنین ابزار خریداریشده دارای چه ویژگیهای اضافهتری است؟ آیا مدل طعمدار است یا خاردار؟ شاید هم فرانسوی باشد یا شکلدار.

کاندوم یا قرص ضد بارداری؟ تاثیر کدام بیشتر است؟

معرفی فروشگاه لوازم ارایشی بهداشتی شاواز

آنلاین شاپ شاواز فروشگاهی است که امکان خرید انواع لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی را از برترین برندها برای کاربران فراهم کرده است. این آنلاین شاپ با تعریف امکان بازگشت وجه تا 7 روز و تضمین اصالت کالا، چالشهای خرید در بستر دیجیتال را به حداقل رسانده است.

درصورتیکه قصد خرید کاندوم در انواع متفاوت آن را دارید، میتوانید با مراجعه به وبسایت شاواز و با چند کلیک ساده، سفارش خود را ثبت کرده و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha