مشهد یکی از محبوب‌ترین مقاصد زیارتی ایران است و بسیاری از مسافران این شهر را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. یکی از مراحل مهم سفر، انتخاب محل اقامت است. داشتن اقامتگاهی مناسب در شهر مقصد سفر شما را آسان‌تر کرده و قطعا لذت بیشتری از سفر خود خواهید برد. هتل سارینا مشهد یکی از هتل‌های خوب استان خراسان رضوی است که امکانات و خدمات متعددی دارد و با موقعیت مکانی خوب خود، به شما اجازه می‌دهد با یک پیاده‌روی کوتاه به زیارت بروید. در ادامه به معرفی این هتل چهارستاره سارینا می‌پردازیم.

هر آنچه باید درباره هتل سارینا مشهد بدانید

مشهد یکی از محبوب‌ترین مقاصد زیارتی ایران است و بسیاری از مسافران این شهر را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می‌کنند. یکی از مراحل مهم سفر، انتخاب محل اقامت است. داشتن اقامتگاهی مناسب در شهر مقصد سفر شما را آسان‌تر کرده و قطعا لذت بیشتری از سفر خود خواهید برد. هتل سارینا مشهد یکی از هتل‌های خوب استان خراسان رضوی است که امکانات و خدمات متعددی دارد و با موقعیت مکانی خوب خود، به شما اجازه می‌دهد با یک پیاده‌روی کوتاه به زیارت بروید. در ادامه به معرفی این هتل چهارستاره سارینا می‌پردازیم.

اقامتی دلپذیر و به‌یادماندنی در هتل سارینا مشهد

هتل چهارستاره سارینا از هتل‌های جدید و نوساز مشهد به شمار می‌رود و در سال 1398 افتتاح شده است. این هتل دارای 212 واحد اقامتی است که در هفت‌طبقه قرار گرفته‌اند. این واحدهای اقامتی دارای انواع مختلفی هستند که از نظر ظرفیت، نوع تخت‌ها و تعداد اتاق‌ها با هم فرق می‌کنند و هر نوع سلیقه و نیازی را راضی نگه می‌دارند.

هتل سارینای مشهد کجاست؟

هتل سارینا در خیابان جهاد، جهاد پنج واقع شده است. یکی از مزیت‌های این هتل نزدیکی آن به حرم مطهر رضوی است و شما با تنها 20 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به زیارت بروید. فاصله هتل سارینا تا راه‌آهن و فرودگاه مشهد نیز نسبتا کم است و این هتل فاصله کمی تا ایستگاه متروی بسیج دارد. همین موقعیت مکانی عالی به شما اجازه می‌دهد تنها به‌صورت پیاده یا با حمل‌ونقل عمومی به هر کجای مشهد که می‌خواهید بروید. از طرفی طبقه منفی یک و منفی دو هتل پارکینگی به ظرفیت 70 خودرو وجود دارد که استفاده از آن برای مسافرین کاملا رایگان است.

امکانات و خدمات هتل چهارستاره سارینا

هتل سارینا دارای انواع اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته تویین، دوتخته دبل، سه تخته و سوئیت یک‌خوابه چهار تخته است. تمامی مسافرین هتل از صبحانه به‌صورت رایگان بهره‌مند هستند. هنگام رزرو می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر، اتاق را با وعده‌های ناهار و شام رزرو کنید.

یکی از خدمات مهم هتل سارینا، خدمات ویلچر است. علاوه‌برآن همان‌طور که انتظار می‌رود این هتل آسانسور هم دارد و بنابراین افراد کم‌توان و ناتوان جسمی می‌توانند سفر آرام و بدون مشکلی را در هتل سارینا تجربه نمایند.

هر آنچه باید درباره هتل سارینا مشهد بدانید

از امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم سرمایش مرکزی و گرمایش، یخچال و تلویزیون باکیفیت ال‌ای‌دی، لوازم بهداشتی مانند شامپو و صابون و سشوار و خدمات نظافت روزانه اتاق اشاره کرد. برخی از امکانات عمومی هتل نیز عبارت‌اند از: صندوق امانات و اتاق چمدان در پذیرش، لابی با ظرفیت 30 نفر، دستگاه واکس کفش، آسانسور، لاندری و وای‌فای.

هتل سارینا به استخر، سونا و جکوزی نیز مجهز است؛ بنابراین برای در کردن خستگی گشت‌وگذارهای داخل شهر کافی است به استخر هتل بروید و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

کافی‌شاپ و رستوران‌های هتل سارینا مشهد

برای صرف ناهار و شام نیازی به سفارش از رستوران‌های خارج از هتل نیست. هتل سارینا دارای سه رستوران مختلف به نام‌های فیروزه، یاقوت و الماس است. این رستوران‌ها هر کدام 200 نفر ظرفیت دارند و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. این رستوران‌ها برای وعده صبحانه از ساعت هشت تا 9:30 صبح، برای وعده ناهار از ساعت 12 تا 14 ظهر و برای وعده شام از ساعت 8 تا 10 شب به مسافرین خدمت‌رسانی دارند. در کنار این‌ها، یک کافی‌شاپ شبانه‌روزی در طبقه اول هتل فعالیت می‌کند که بیست نفر ظرفیت دارد.

هر آنچه باید درباره هتل سارینا مشهد بدانید

برخی از قوانین مهم هتل سارینا

· ورود به اتاق از ساعت 14 و خروج تا ساعت 12 ظهر انجام می‌شود. درصورتی‌که بخواهید بعد از ساعت 12 اتاق را تخلیه کنید یا پیش از ساعت 14 وارد اتاق شوید باید هزینه یک روز اضافه را پرداخت کنید. البته اگر چند ساعت زودتر به هتل رسیدید می‌توانید چمدان‌های خود را تحویل پذیرش داده و چند ساعت به زیارت بروید یا از امکانات لابی استفاده کنید.

· پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد امکان‌پذیر است.

· هتل برای کودکان زیر پنج سال در صورت عدم استفاده از سرویس هتل هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. (برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با پذیرش هتل تماس بگیرید.)

· هتل سارینا دارای استقبال و بدرقه فرودگاهی (با هزینه) است. جهت بهره‌مندی از ترانسفر فرودگاهی باید هنگام رزرو، در توضیحات اطلاعات پرواز خود را درج نمایید و یا تا 24 ساعت قبل از رسیدن، به هتل اطلاع دهید.

· پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته، به همراه کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین امکان‌پذیر است.

فلای تودی؛ راهی سریع و آسان برای رزرو هتل

فلای تودی پلتفرمی است که سعی کرده با بهره‌گیری از مزایای اینترنت، سفرکردن را برای ما آسان‌تر کند. با ورود به وب‌سایت فلای تودی و با واردکردن مقصد و تاریخ ورود و خروج خود، لیستی از هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف در شهر مقصد به شما نمایش داده خواهد شد. شما می‌توانید امکانات این هتل‌ها را مشاهده کرده و از بین اتاق‌های مختلف آن‌ها، یکی را رزرو کنید. با این کار، دیگر حتی در ایام تعطیل، در هیچ شهری بدون جا نخواهید ماند. شما می‌توانید در وب سایت فلای تودی با امکانات هتل سارینا مشهد بیشتر آشنا شوید و قیمت هر اتاق را ببینید؛ سپس می‌توانید به‌صورت کاملا آنلاین اقدام به رزرو اتاق نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha