شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 359487

متخصص ایمپلنت شخصی است که با گذراندن دوره های تخصصی ایمپلنت و لثه دارای توانایی بازسازی دندان های از دست رفته توسط ایمپلنت میباشد . متخصص ایمپلنت تهران و سایر مراکز استان ها نیز حضور دارد .

معرفی متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت

متخصص ایمپلنت شخصی است که با گذراندن دوره های تخصصی ایمپلنت و لثه دارای توانایی بازسازی دندان های از دست رفته توسط ایمپلنت میباشد . متخصص ایمپلنت تهران و سایر مراکز استان ها نیز حضور دارد .

ایمپلنت به زبان ساده پیچی از جنس فلز تیتانیوم است که با گذاشتن در بافت استخوان همانند ریشه دندان عمل کرده و سازگار با بافت های استخوانی انسان است و میتوان با ایمپلنت دندان از دست رفته به واسطه تروما ، پوسیدگی و  ...را   جایگزین نمود .

و زیبایی بیماران و سختی های دندان متحرک و تحلیل  استخوانی پس از ان را با روشی ثابت همچون دندان های طبیعی بیمار جایگزین کرد و زیبایی لبخند بیمار که دارای اثرات اجتماعی غیر قابل انکار میباشد را حتی در سنین پیری به بیماران هدیه نمود .داشتن لبخند زیبا و به یاد ماندنی در مراودات اجتماعی اعتماد به نفس در صحبت با مردم و لبخند زدن در جمع از تاثیرات درمان های ایمپلنت میباشد .

معرفی متخصص ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت است که با داشتن دانش کافی ، تجربه و تبحر  طرح درمان را متناسب با شرایط خاص هر بیمار طرح ریزی کرده و با اطلاع بیمار از روند درمان ، با بهره مندی از  توانایی و تسلط به امور درمانی و انتخاب ایمپلنت درمانی با کیفیت و ماندگار به بیمار ارائه مینماید

راه های شناخت  متخصص ایمپلنت خوب

۱- بررسی عکس های قبل و بعد بیماران مراجعه کننده

۲- پرس و جو از طریق منابع گوناگون

۳-داشتن مدارک معتبر در زمینه ایمپلنت

۴- انجام درمان های بازسازی استخوان و پیوند لثه سینوس لیفت

۵-بدون درد بودن درمان

دکتر بهمن پوراقدم از  جراحان ایمپلنت و لثه میباشند ایشان با بهره مندی از پرسنل مجرب ، متریال روز دنیا ، و بهره مندی از تجهیزات به روز در محیطی کاملا بهداشتی به انجام درمان های ایمپلنت و لثه می نمایند  ایشان   رزومه ای درخشان در زمینه ایمپلنت  و درمان های لثه و زیبایی را دارا هستند .در مطب ایشان کلیه درمان های باز سازی استخوان، پیوند لثه ،ایمپلنت و کارهای زیبایی دندان  با کیفیت و اصولی و بدون درد انجام میپذیرد

در دانپزشکی دکتر بهمن پوراقدم علاوه بر ایمپلنت کلیه خدمات دندان پزشکی و زیبایی انجام میپذیرد و کلیه مراجعین چکاپ کامل میشوند .

عکسی که در بالا مشاهده میفرمایید از نمونه کارهای دکتر بهمن پوراقدم میباشد که درمان ایمپلنت لمینت و چکاپ کلی دندانها برای ایشان انجام شده

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha