رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۶ هزار قلم مکمل‌های بدنسازی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کشف مکمل‌های بدنسازی قاچاق در بازار تهران

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ مهدی افشاری اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار تهران شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی قاچاق در ساختمانی واقع در بازار سرچشمه کوچه بیک دامغانی تخلیه و دپو شده است که این محموله به وسیله خودروهای شوتی به این مکان منتقل و سپس در بازار توزیع شده است.

افشاری بیان کرد: ماموران محل اعلام شده را بازرسی کردند و مشخص شد که این محل در واقع زیر زمین ساختمان مسکونی بوده که در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان کرد: این محموله قاچاق شامل مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع پودر و قرص بدنسازی بود که فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بودند.

وی تصریح کرد: کالاها شامل تعداد ۵۴۳ قوطی پودر و ۶۱۶۰ عدد قرص بدنسازی بوده که پرونده قضایی در همین راستا تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: مصرف‌کنندگان مکمل‌ها و داروهای قاچاق به دلایل انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم بودن، معمولاً به انواع بیماری‌ها و امراض دچار می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha