رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۴ هزار قلم انواع تجهیزات پزشکی و داروی غیرمجاز از یک ساختمان اداری در مرکز تهران خبر داد.

کشف دارو و تجهیزات پزشکی غیرمجاز در یک ساختمان اداری در تهران

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل دپوی تجهیزات پزشکی غیر مجاز در محدوده مرکز تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران در دستورکار قرار گرفته و در جریان آن مشخص شد که مقادیری تجهیزات پزشکی غیرمجاز در ساختمانی اداری در مرکز تهران دپو و نگهداری شده است.

وی با اشاره به هماهنگی با مقام قضائی برای بازدید و بازرسی از این محل افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در جریان بازرسی از این دفتر اداری مشاهده کردند که محل مذکور، دفتر شرکت پخش تجهیزات پزشکی است و در آن مقادیر انبوهی ویال لیدوکائین و ویال مزوتراژی و … که همگی غیرمجاز و فاقد مدارک گمرکی است، نگهداری می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالاها شامل ۱۴ هزار و ۱۲۵ قلم ویال لیدوکائین و ویال مزوتراژی و … بود، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

وی از تشکیل پرونده قضائی در همین خصوص خبر داد و گفت: یک نفر نیز در جریان رسیدگی به این پرونده دستگیر و به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha