جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 364360

کاشت مو یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که در تکنولوژی به سرعت بر آن تاثیر گذاشته و پیشرفت‌های چشم گیری ایجاد کرده است. 

آیا کاشت مو به روش SUPER FUE جدیدترین روش کاشت مو است ؟

کاشت مو به روش SFUE plus یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو است که با استفاده از ابزارهای پیشرفته توانسته انتظارات زیباجویان از کاشت مو را برآورده کند. این روش با درمان کامل و دائمی طاسی مو و کاهش مشکلات آن همراه است و به دلیل حالت موی طبیعی که ایجاد می‌کند معروف است. در صورتی که تمایل دارید بیشتر با مزایا،‌ ویژگی‌ها و نحوه انجام این روش آشنا شوید لطفا تا انتها با ما همراه شوید.

کاشت مو به روش SUPER FUE چیست؟

کاشت مو به روش SUPER FUE مثل سایر روش‌های مدرن با برداشت مجزای فولیکول‌ها انجام می‌شود. از آنجایی که این تکنیک با اقتباس از روش FUE طراحی شده است و در برخی قسمت‌ها با ارتقا کیفیت همراه بوده است، آن را به عنوان روش SUPER FUE می‌شناسند. این روش با استفاده از دستگاه‌های هوشمند و اتوماتیک انجام می‌شود که باعث می‌شود زیباجو حین عمل راحت‌تر بوده و نتایج بهتری را مشاهده کند. در این روش بسیاری از نواقص تکنیک FUE بر طرف شده است و مزایای بیشتری به همراه دارد.

کاشت مو با روش SUPER FUE نه تنها می‌تواند حالت موی دلخواه شما را ایجاد کند، بلکه با کمترین عوارض و تهاجم راحتی فرد را نیز تامین می‌کند. به همین دلیل است که بسیاری از زیباجویان علاقه مند به استفاده از این روش می‌باشند.

کاندید مناسب روش SFUE

کاشت مو به روش SUPER FUE برای افراد مختلفی که قصد استفاده از این روش را دارند مناسب است. اغلب افرادی که به دلایل مختلف موهای کم پشتی دارند کاندیدای مناسبی برای کاشت مو SUPER FUE هستند. البته انجام این جراحی شرایطی دارد که زیباجویان باید برای دریافت نتایج مطلوب به آن توجه کنند. سن کاشت مو حداقل باید بیشتر از 25 سال باشد تا الگوی ریزش مو تثبیت شده و بعد از عمل دچار ریزش نشوند. همچنین لازم است وضعیت سلامت فرد کاملا ثابت و تحت کنترل باشد.

برخی افراد ممکن است شرایط مناسب برای استفاده از برخی روش‌های کاشت مو را نداشته باشند. به عنوان مثال افرادی که پوست سر سفتی دارند نمی‌توانند از تکنیک FUT بهره ببرند. با این حال کاشت مو SUPER FUE محدودیت‌های کمتری دارد و اغلب افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. توجه داشته باشید که برای انتخاب روش مناسب کاشت مو می‌بایست ابتدا با پزشک متخصص در این مورد مشورت کنید.

مرحله کاشت گرافت ها در روش FUE

مراحل کاشت مو

کاشت مو به روش SUPER FUE مراحی مشابه تکنیک FUE دارد اما نحوه انجام و تجهیزات مورد استفاده آن متفاوت است. در ادامه مراحل کاشت مو با این روش را با جزئیات بیشتری توضیح می‌دهیم.

اسکن و آنالیز لیزری

اولین مرحله کاشت SUPER FUE اسکن و آنالیز لیزری است که با دستگاه‌ اسکنر پیشرفته انجام می‌شود تا وضعیت ریزش، تراکم موها و گرافت‌های مورد نیاز را مشخص کند. این دستگاه به صورت دقیق وسعت طاسی سر و تعداد گرافت‌های مورد نیاز را اندازه گیری می‌کند. همچنین تصاویر اسکن شده توسط کامیپوتر آنالیز می‌شوند تا بهترین خط رویش با توجه به استانداردهای جهانی طراحی شود. اسکن لیزری در این روش به شناسایی بهترین گرافت‌های مو و برداشت ایمن آنها کمک می‌کند.

استخراج فولیکول‌ها

در این مرحله پزشک پوست ناحیه بانک مو را بی حس می‌کند؛ بی حسی با دستگاه‌های بدون سوزن انجام می‌شود که به فولیکول‌ها آسیب وارد نمی‌کند و فرایند کاشت مو را کاملا بدون درد می‌کند. برای برداشت فولیکول‌ها پزشک با استفاده از اسکن انجام شده سوراخ‌های کوچکی در پوست سر ایجاد می‌کند و فولیکول‌ها را از این طریق خارج می‌کند. اسکن لیزری نه تنها  باعث می‌شود بهترین فولیکول‌ها برای کاشت مو انتخاب شوند،‌ بلکه عمق مناسب برای استخراج گرافت‌ها را نیز مشخص می‌کند.

آماده سازی گرافت‌ها

پس از استخراج فولیکول‌ها، تکنیسین زیر میکروسکوپ آنها را بررسی می‌کند تا علاوه بر بررسی وضعیت سلامت آنها،‌ فولیکول‌ها را برای کاشت آماده کند. این فولیکول‌ها در یک محلول خاص که دارای سلول‌های بنیادی خود فرد است نگهداری می‌شوند تا مقاومت کافی برای انتقال به پوست را پیدا کنند.

کاشت گرافت‌ها

در آخرین مرحله گرافت‌های آماده شده با استفاده از ابزارهایی به نام ایمپلنتر در پوست سر کاشته می‌شوند. ابتدا سوراخ‌های ریزی با فاصله کم و بر اساس خط رویش طراحی شده ایجاد می‌شود و گرافت‌ها در دسته‌های چند تایی داخل این سوراخ‌ها قرار می‌گیرند. استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنیک‌های مدرن باعث شده این روش بدون درد و خونریزی انجام شود و نتایج کاملا مطلوبی برای زیباجو به ارمغان بیاورد. البته تخصص و مهارت پزشک در کسب نتایج ایده آل بسیار تاثیرگذار است.

مزایای روش SUPER FUE

کاشت مو به روش SUPER FUE یکی از جدیدترین روش‌های کاشت مو است که با ارتقا ویژگی‌های تکنیک‌های قبلی عرضه شده است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. علت استقبال گسترده زیباجویان از این روش نیز همین مزایای فوق العاده آن است. در ادامه به مهم‌ترین مزایای کاشت مو SUPER FUE اشاره می‌کنیم:

  • این روش کم تهاجمی است و بدون درد خونریزی انجام می‌شود.
  • تراکم موها در این تکنیک بسیار بالاتر است و حتی طاسی‌های گسترده را نیز پوشش می‌دهد.
  • با خط رویش استاندارد و اتوماتیکی که طراحی می‌شود، حالت موها کاملا طبیعی به نظر می‌رسد.
  • بی حسی در این روش با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود و تزریق داروی بی حسی به فولیکول‌های مو آسیب وارد نمی‌کند.
  • تجهیزات مرتبط با زیباجو یکبار مصرف است و احتمال انتقال بیماری‌های عفونی در این روش بسیار پایین است.
  • دوره نقاهت این روش بسیار کوتاه است و نیازی به مراقبت‌های پیچیده طولانی ندارد.
  • نتایج کاشت مو سریع‌تر و حداکثر تا 9 ماه قابل مشاهده هستند؛ این در حالی است که در روش‌های قدیمی‌تر باید حداقل یکسال برای مشاهده نتایج کامل صبر می‌کردید.
  • استفاده از تجهیزات اتوماتیک و هوشمند در این روش باعث می‌شود عوارض ناشی از عمل به حداقل میزان ممکن برسد.

نمونه کاشت مو به روش SUPER FUE

هزینه روش SUPER FUE

به طور کلی به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته و تکنیک‌های جدیدتر انتظار داریم هزینه کاشت مو SUPER FUE  نسبت به روش‌های قدیمی‌تر مثل FIT یا FUT بیشتر باشد. با این حال هزینه کاشت مو به روش SUPER FUE به عوامل مختلفی بستگی دارد و بیشتر به شرایط خود فرد بستگی دارد. مهم‌ترین فاکتورهایی که در تعیین هزینه کاشت مو تاثیرگذارند عبارتند از:

  • تجهیزات کلینیک : هزینه کاشت مو با توجه به تجهیزات و امکاناتی که در کلینیک مورد استفاده قرار می‌گیرد و خدماتی که ارائه می‌شود متفاوت است.
  • تخصص و تجربه پزشک: معمولا پزشکی که در این زمینه تخصص و سابقه درخشانی دارد دستمزد بالاتری دریافت می‌کند. توجه داشته باشید که استفاده از تکنیک‌ها و تجهیزات جدید به تخصص و تجربه بالایی احتیاج دارد.
  • وسعت طاسی مو: مهم‌ترین عامل تاثیرگذار بر هزینه کاشت مو، وسعت طاسی مو و تعداد گرافت‌های مورد نیاز است. بنابراین افرادی که دچار ریزش موی گسترده شده‌اند باید انتظار هزینه بیشتری نیز داشته باشند. حتی مقدار بانک مویی که برای کاشت در دسترس است نیز بر هزینه کاشت مو SUPER FUE تاثیرگذار است.
  • تراکم مد نظر: هر چقدر که تراکم مد نظر شما برای بعد از کاشت مو بیشتر باشد، می‌بایست گرافت‌های بیشتری استخراج و کاشته شوند؛ از این رو هزینه کاشت مو نیز به تراکم مد نظر شما بستگی دارد.

بنابراین می‌توان گفت که شرایط پوست و موی فرد بیشترین تاثیرگذاری را بر هزینه کاشت مو دارد. برای تعیین دقیق هزینه کاشت مو می‌بایست توسط پزشک معاینه شوید و یک جلسه مشاوره کامل را پشت سر بگذارید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha