دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 365256

مرد جوانی با مراجعه به پلیس فتا گفت که فردی ناشناس در فضای مجازی ادعاهای بی‌اساسی را درباره او و همسرش مطرح کرده است.

تلاش زن مزاحم برای جدایی یک مرد از همسرش

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی مراجعه مردی به پلیس فتا استان اصفهان و شکایت مبنی بر اینکه فرد ناشناسی پس از تهمت و افترا به وی در یکی از شبکه‌های اجتماعی عنوان کرده که از تمام اسرار و اختلافاتی که بین او و همسرش هست، اطلاع دارد و همین موضوع آرامش روحی‌اش را بهم زده؛ پرونده‌ای در این پلیس تشکیل و کارشناسان تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: با اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، زن جوانی که عامل مزاحمت برای شاکی بود شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان اظهار داشت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، پس از مواجهه با دلایل، مستندات و ادله ارائه شده از سوی کارشناسان، به مزاحمت برای شاکی اعتراف و ضمن اظهار ندامت از کرده خود، انگیزه‌اش از این کار را مزاحمت با هدف جدایی این مرد از همسرش بیان کرد.

سرهنگ مرتضوی خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهم به عمل مجرمانه خود، پرونده تکمیل و با شکایت شاکی پرونده وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha