بستنی زمستانی محصولی خاص و بسیار دلچسب است که می تواند جایگزینی برای انواع شیرینی تر و بستنی در روزهای سرد سال و گرمابخش بساط پذیرایی شما باشد.

خرید عمده بستنی زمستانی ظفر؛ گرمابخش بساط پذیرایی شما

وقتی هوای بیرون حسابی سرد است، گرمی را بر هر چیز دیگر ترجیح می دهیم و بسیاری از خوراکی های خنک و سرد تابستانی دیگر برایمان جذاب نیستند. با این حال، محبوبیت طعم برخی خوراکی ها همواره در ذهن بوده و طعم لذیذ آنها را در تمام فصل ها جستجو می کنیم. بستنی ها در ردیف این خوراکیها بوده و نوع زمستانی آنها در ایام سرد لذت بخش تر هستند و می توانند جانشین بستنی های تابستانی باشند. همانطور که بستنی تابستانی حس خنکی را در تابستان به ارمغان می آورد، بستنی زمستانی به سبب طعم بی نظیر خود و یخی نبودن، گرمی بخش لحظات شما در بسیاری از جشن ها و دورهمی های خاص در روزهای سرد سال است. 

بستنی زمستانی فقط یک خوراکی محبوب کودکان نیست؛ بلکه خوراکی گوارا برای تمام سنین است. این محصول تمام نگرانی های ناشی از خوردن بستنی در زمستان همچون واهمه از سرماخوردگی را از بین می برد. از طرفی، با وجود تنوع در طعمهای این محصول، می توانید طعم محبوب و خاطره ساز بستنی زمستانی را بر اساس ذائقه خود تجربه کنید. 

بستنی زمستانی چیست؟

اصطلاح "بستنی زمستانی" بارها به گوش بسیاری از ما خورده است و این محصول را اغلب ما به سبب محبوبیت تجربه کرده ایم. در واقع بستنی زمستانی نوعی شیرینی و تنقلات با بافت نرم و ژله ای محسوب می شود که در عین شباهتی که به شیرینی و بستنی تابستانی دارد، دارای تفاوت هایی با آنها نیز می باشد. به عبارت دیگر، بستنی زمستانی از نظر ساختار و طعم کاملا خاص و منحصر به فرد است. 

بستنی زمستانی ساختار یخی ندارد؛ اما به سبب وجود مواد اولیه ارزشمند در ترکیبات آن همچون گلاب و وانیل، از نظر خوشمزگی با دیگر بستنی ها در رقابت است. در ترکیبات آن از پودر ژلاتین استفاده می شود و برای آنکه حالت بگیرد، هنگام تولید در یخچال قرار می گیرد؛ از این رو بافتی نسبتا ژله ای دارد. از نظر شکل و طعم نیز بسیار متنوع تولید می گردد و بستنی قیفی زمستانی نوعی معروف از این محصول است. 

خرید عمده بستنی زمستانی ظفر؛ گرمابخش بساط پذیرایی شما

کاربرد بستنی های زمستانی

بستنی زمستانی همانند شیرینی جات محبوب به صورت صنعتی متنوع تولید می شود. به طوری که از طعم های میوه ای، شکلاتی، وانیلی، زعفرانی و طعم های محبوب مشابه در تولید آن بهره برده می شود. این امر منجر گشته از این محصول بتوان به صورت مناسبتی استفاده نمود. از طرفی، به سبب شباهت این محصول به شیرینی، می تواند جایگزینی برای آن هم باشد. بنابراین بستنی زمستانی را در کنار نوشیدنی های گرم می توان استفاده کرد و نوعی پذیرایی متفاوت داشت.

از جمله کاربردهای مهم بستنی های زمستانی استفاده از آنها برای پذیرایی در جشن های تولد، مهمانی ها و دورهمی ها، میان وعده برای کودکان درخانه یا مدرسه، پذیرایی اعیاد و جشن های باستانی مانند یلدا و نوروز و موارد مشابه می باشد. در حقیقت مناسب بودن این محصول برای پذیرایی و رنگین کردن بساط پذیرایی و باب میل بودن و محبوبیت آن و نیز نداشتن محدودیت مصرف منجر گشته تا بستنیهای زمستانی را بی حساب بتوان به جای بسیاری از تنقلات و محصولات پذیرایی مورد استفاده قرار داد. 

انواع بستنی زمستانی

انواع بستنی زمستانی قدیمی امروزه جای خود را به گونه های خاص بستنی ها با شکل ها، رنگ ها و طعم های متنوع داده اند. بنابراین در بازارهای مربوطه شاهد انواع گوناگونی از این محصول می باشیم که قابل دسته بندی نیز هستند. از آنجایی که تولید بستنی زمستانی نیز مانند شیرینی جات سلیقه‌ ای می‌ باشد، امکان پرداختن به تمام گونه های این محصول وجود ندارد. با این حال، در ادامه به برخی از مهمترین و رایج‌ ترین انواع بستنی زمستانی در بازارها اشاره می‌ شود. 

بستنی زمستانی قیفی :

آشناترین نوع این محصول می‌ باشد که از دو قسمت مهم بستنی و نان قیفی شکل تشکیل شده است. این محصول خود در گونه‌ های متنوع با روکش های شکلاتی و میوه ای و نیز در طعم های وانیلی، زعفرانی، کاکائویی و غیره تولید می‌ گردد. بستنی های زمستانی معمولاً از لحاظ سایز مشابه تولید می‌ شوند و اغلب آنها دارای سایز متوسط و نسبتاً استاندارد هستند. 

بستنی زمستانی قدیمی یا سنتی:

این محصول نیز مانند بستنی های قیفی حالت قیف دارد. با این تفاوت که در ساختار آن از نان مخصوص بستنی استفاده نمی‌ شود. بلکه نوعی نان صاف در قسمت زیرین بستنی به کار می رود. در تصویر زیر یک نمونه از این محصول را مشاهده می کنید. این محصول نیز از نظر طعم و نوع شکلات و نحوه طراحی متنوع تولید می‌شود؛ اما شکل کلی آنها به صورت زیر است. 

خرید عمده بستنی زمستانی ظفر؛ گرمابخش بساط پذیرایی شما

بستنی زمستانی کیم:

این محصولات نیز مشابه بستنی‌های تابستانی کیمی تولید می‌شوند. بنابراین، اغلب آنها علاوه بر دسته چوبی دارای روکش شکلاتی نیز هستند.

بستنی های کاسه ای یا لیوانی زمستانی:

برای تولید این محصولات معمولاً از لیوان ها یا کاسه هایی که از مواد نان یا شکلات ساخته شده‌ اند، استفاده می‌ گردد. بنابراین محصولات لاکچری و خاص را نیز در بر می گیرند. 

از دیگر انواع محبوب این محصول می توان انواع بستنی زمستانی حصیری، زعفرانی، مغزدار، پسته ای و… را نام برد که هر کدام به نوبه خود محبوب و پرطرفدار هستند. 

بستنی ظفر زمستانی

هرگاه بحث بستنی زمستانی می‌ شود، برندهای موفق و آشنا بیشتر ورد زبان علاقه مندان به این محصول هستند. بستنی ظفر از جمله شناخته شده‌ ترین محصولات ایرانی می‌ باشد که در زمینه تولید بستنی زمستانی موفقیت های چشمگیری کسب کرده است. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۵۷ آغاز کرده و دارای سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید انواع گوناگون بستنی می‌باشد. از جمله موفقیت های بزرگ این مجموعه که قبل از هر برند دیگر به آن دست پیدا کرده، تولید بستنی قیفی زمستانی برای اولین بار در ایران و جهان را می توان اشاره کرد. این مجموعه هنوز هم بزرگترین تولید کننده بستنی زمستانی قیفی و دیگر گونه‌ های بستنی زمستانی در ایران و خاورمیانه به حساب می‌ آید. به طوری که علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی، امروزه بخش عمده‌ ای از محصولات آن از طریق صادرات به کشورهای مختلف دنیا به مصرف می رسند. 

خوشبختانه امروزه بستنی زمستانی ظفر در شهرها و استان‌های گوناگون کشور نمایندگی دارد. بنابراین دسترسی به محصولات ظفر در کل کشور آسان است. این مجموعه با کادر متخصص خود و به کارگیری ابتکارها و نوآوری‌ ها هر روزه بر تعداد محصولات خود می افزاید تا علاقمندان بر اساس سلیقه و ذائقه غذایی خود آنها را انتخاب کنند

مرکز خرید بستنی زمستانی ظفر 

با فعالیت رو به رشد مجموعه صنعتی ظفر و موفقیت های بسیار این صنایع غذایی در سطح کشور، امروزه نیاز به هر گونه بستنی زمستانی خارجی به حداقل رسیده است. چرا که تنوع و کیفیت محصولات به قدری بالا است که تنوع محصولات ظفر تمام سلیقه ها را پوشش می دهد. 

برای دستیابی به انواع مختلف بستنی زمستانی ظفر و خرید انبوه محصولات اگرچه راه‌ های مختلفی پیش روی شما است؛ اما خرید از نمایندگی‌های رسمی آن شیوه ای عاقلانه می‌ باشد. برای خرید عمده بستنی زمستانی ظفر با کیفیت و قیمت تضمین شده، پیشنهاد ما خرید از طریق نمایندگی رسمی بستنی ظفر است. در این فروشگاه جامع اینترنتی خریداران بدون محدودیت از اقصی نقاط کشور می‌ توانند محصولات را در تناژ بالا سفارش داده و در اسرع وقت خریداری نمایند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha