تحقیقات برای رازگشایی از مرگ اسرار آمیز زنی جوان که از طبقه پنجم ساختمانی در شمال تهران سقوط کرده و جان باخته، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

مرگ هولناک زن جوان؛ خودکشی یا سقوط بخاطر سلفی گرفتن؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، یکی از روزهای آذر امسال گزارش سقوط مرگبار زنی جوان از پشت بام ساختمانی ۵ طبقه در شمال تهران به بازپرس محسن اختیاری کشیک جنایی پایتخت اعلام شد که به دستور وی، ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند. زن جوان به همراه همسرش در کشور آلمان زندگی می کرد که به تازگی هردو به ایران سفر کرده و در خانه یکی از دوستانشان ساکن شده بودند. زمان حادثه کسی در خانه نبود اما آنطور که همسایه ها می گفتند، چند روز قبل زن جوان را در پشت بام دیده بودند که در لبه پشت بام ایستاده و عکس های سلفی می گرفت. به همین دلیل این فرضیه مطرح شد که احتمالا زن جوان برای گرفتن سلفی به پشت بام رفته اما تعادلش را از دست داده و به پایین سقوط کرده است.

درحالیکه تحقیقات درباره سقوط معمایی این زن ادامه داشت، دیروز یکی از دوستان زن جوان و همسرش به دادسرا رفت و اظهارات جدیدی را مطرح کرد. وی گفت: من دوست زوج جوان هستم. همسر قربانی پس از این حادثه مرگبار به آلمان رفت اما دیشب پیامی در یکی از شبکه های اجتماعی برای من فرستاد. او می گفت با جست و جو در وسایل همسرش یک دفترچه خاطرات پیدا کرده و نوشته ها را خوانده است. در صفحه آخر، زن جوان از تصمیمش برای خودکشی و پایان دادن زندگیش نوشته است. او دلیلش را حس حقارت در برابر همسر ثروتمندش دانسته است.

به دنبال اظهارات دوست تاجر جوان، بازپرس جنایی تهران دستور داد تا مرد تاجر به همراه دفترچه خاطرات به ایران بیاید تا دست نوشته توسط کارشناسان خط بررسی و مشخص شود که آیا متعلق به زن جان باخته است یا نه.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha