ابزار دکوراتیو پلی یورتان دکارت راه حل سریع و آسان و بدون تخریب برای دکور کردن آپارتمان شما می باشد. با ما در وبسایت مجموعه دکارت همراه باشید.

ابزار دکوراتیو پلی یورتان در مجموعه دکارت، برای دکور دیوارها و سقف‌ها

ابزارهای قاب بندی پلی یورتان یکی از محبوب ترین متریال‌ها برای دکوراسیون دیوار هستند. این ابزارها از جنس پلی یورتان ساخته می‌شوند، ماده‌ای پلاستیکی که در برابر ضربه، رطوبت و حشرات مقاوم است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که ابزارهای قاب بندی پلی یورتان گزینه‌ای عالی برای دکوراسیون دیوار در فضاهای داخلی و خارجی باشند.

مجموعه دکارت با داشتن تنوع بی نظیر از انواع ابزارهای قاب بندی پلی یورتان می‌تواند شما را در خرید ابزار قاب سازی دیوار کمک نماید. همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت ابزار قابسازی پلی یورتان دکارت در قسمت ارتباط با ما وبسایت www.decartstore.co دسترسی به فایل پی دی اف قیمتها را داشته باشید.

این را هم اضافه کنیم  که بعد از انتخاب این ابزار، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید وبا ارائه ابعاد و اندازه فضای در دسترس خود از آنها بخواهید تا طراحی دیوارتان را با ابزار قاب بندی پلی یورتان انتخابی انجام داده و پیشنهاد خودشان را هم به طرح شما اضافه کنند.

در نهایت از بین طرح‌های خودتان و طرح پیشنهادی کارشناسان مجموعه دکارت می‌توانید به بهترین طرح در دسترس برسید. حتی می‌توانید با مراجعه به قسمت گالری وبسایت دکارت استور از پروژه‌های اجرا شده به وسیله ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان (پلی اورتان) دکارت بازدید نمایید.

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان دکارت

پس بهتر است تا با هم یک مرور اجمالی بر متریال پلی یورتان و ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان داشته باشیم:

تاریخچه استفاده از ابزارهای قاب بندی پلی یورتان به دهه 1970 میلادی باز می‌گردد. در آن زمان، این ابزارها به عنوان جایگزینی برای گچبری‌های سنتی معرفی شدند. ابزارهای قاب بندی پلی یورتان مزایای زیادی نسبت به گچبری‌های سنتی دارند، از جمله:

• مقاومت:

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان در برابر ضربه، رطوبت و حشرات مقاوم هستند. این ویژگی باعث می‌شود که این ابزارها برای استفاده در فضاهای مرطوب، مانند آشپزخانه و دیوار سرویس‌ها مناسب باشند.

• وزن سبک:

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان، سبک و به راحتی قابل حمل و نقل هستند. این ویژگی باعث می‌شود که نصب این ابزارها برای افراد غیر حرفه‌ای نیز امکان پذیر باشد.

• تنوع:

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی موجود هستند. این تنوع به شما امکان می‌دهد تا ابزاری را انتخاب کنید که با سبک دکوراسیون منزل شما مطابقت داشته باشد.

نصب آسان:

نسبت به گچ بری‌های پیش ساخته، نصب ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان بسیار ساده‌تر می‌باشد و می‌توان در عرض چند ساعت کلی ابزارهای دکوراتیو را نصب و کمترین میزان آلودگی و کثیفی را ایجاد نمود.

ضد آب:

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان (پلی اورتان) مقاومت بسیار زیادی در مقابل آب و رطوبت دارند. کپک نمی‌زنند، بو نمی‌گیرند و اثری از رطوبت بر روی آنها به جای نمی‌ماند. (برخلاف گچ بری های پیش ساخته)

• قیمت مناسب:

ابزارهای گچبری پلی یورتان نسبت به گچبری‌های سنتی قیمت مناسب‌تری دارند. این ویژگی باعث می‌شود که این ابزارها برای افراد با بودجه محدود نیز مناسب باشند. در واقع هزینه‌های جانبی گچبری های سنتی را نخواهید داشت. همچنین به دلیل زمان کمتر اجرا هزینه‌های کارگری پایین‌تری نیز دارید.

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان را می‌توان در فضاهای مختلف، مانند دیوار، سقف و درب و پنجره، استفاده کرد. این ابزارها می‌توانند به ایجاد جلوه‌ای زیبا و مجلل در دیوار کمک کنند.

کاربردهای خاص ابزارهای قاب سازی پلی یورتان:

• ایجاد نقطه کانونی در دیوار:

با استفاده از ابزارهای قاب سازی پلی یورتان می‌توان یک نقطه کانونی در دیوار ایجاد کرد. به عنوان مثال، می‌توان از یک قاب بندی پیچیده برای برجسته کردن یک تابلوی هنری یا یک شومینه استفاده کرد.

• پنهان کردن کابل ها و لوله ها:

ابزارهای قاب سازی پلی یورتان را می‌توان برای پنهان کردن کابل‌ها و لوله‌ها در دیوار استفاده کرد. این کار می‌تواند به ایجاد ظاهری منظم و مرتب در دیوار کمک کند.

• ایجاد جلوه‌ای کلاسیک یا مدرن:

ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان در طرح‌های مختلف، از جمله کلاسیک و مدرن، موجود هستند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا جلوه‌ای متناسب با سبک دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

ابزار گلویی پلی یورتان دکارت

در نهایت پیشنهاد می‌کنیم برای مطالعه ادامه مطلب و آشنایی کامل با محصولات مجموعه دکارت به وبسایت ما به آدرس www.decartstore.co مراجعه نمایید. 

همچنین می توانید از توصیه های مجموعه دکارت در خصوص ابزار آلات پلی یورتان و ابزارهای دکوراتیو پلی یورتان مجموعه دکارت برخوردار گردید.

منبع: www.decartstore.co

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha