دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 366793

اسحاقی نماینده مجلس تاکید کرد: ما در مورد میزان آمار، ماهیت و کلیات موضوع صحت سنجی می کنیم و اگر در گزارش کمیسیون ماهیت موضوع تایید شود یعنی ماهیت اینکه واقعا خودکشی در جامعه پزشکان و دانشجویان پزشکی افزایش یافته است این گزارش را برای برخورد با قصور دستگاههای زیربط به کمیسیون اصل نود مجلس ارجاع می دهیم.

ورود مجلس به بحث خودکشی دانشجویان پزشکی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از عصر ایران، نماینده مجلس از ورود کمیسیون بهداشت به بحث خودکشی دانشجویان پزشکی خبر داد.

سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره آمار خودکشی دانشجویان رشته های پزشکی یا پزشکان در کشور گفت: در فضای کشور بحث های در مورد خودکشی دانشجویان پزشکی و پزشکان کشور مطرح شده است. ما در کمیسیون بهداشت قبل از اینکه جلسه رسمی با مسئولان زیربط داشته باشیم گزارشی را در رابطه با صحت و سقم این مسئله از مراجع ذیصلاح یعنی دستگاههای حقوقی،قضایی و امنیتی اطلاعاتی خواسته ایم. قرار است آنها اطلاعاتی را در این رابطه به ما ارائه کنند.

به تازگی خبرهایی از افزایش خودکشی در میان دانشجویان رشته های پزشکی منتشر شده است. این موضوع نگرانی هایی را در جامعه سبب شده است.

وی اظهار کرد: هدف ما از تهیه این گزارش بررسی صحت و سقم ماهیت موضوع است چراکه این مسئله مربوط به سراسر کشور است و باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

اسحاقی تاکید کرد: ما در مورد میزان آمار، ماهیت و کلیات موضوع صحت سنجی می کنیم و اگر در گزارش کمیسیون ماهیت موضوع تایید شود یعنی ماهیت اینکه واقعا خودکشی در جامعه پزشکان و دانشجویان پزشکی افزایش یافته است این گزارش را برای برخورد با قصور دستگاههای زیربط به کمیسیون اصل نود مجلس ارجاع می دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha