آیا داشتن این همه لوازم آرایش لازم و ضروری است؟ شاید این سوال برای شما در حالی که مشغول تماشای لوازم آرایش با رنگ و مدل‌های مختلف بودید، پیش آمده باشد. جواب این سوال خیر است. صنعت لوازم آرایش پیشرفت بسیار زیادی کرده و هر روز محصولی جدید تولید می‌شود.

کامل ترین لیست لوازم آرایشی که داشتن آن برای هر دختری ضروری است

استفاده از تمامی محصولات آرایشی موجود در بازار برای هر خانمی واجب نیست. شما می‌توانید فقط با خرید لوازم آرایش مهم و ضروری زیبایی خاصی به چهره خود ببخشید و مانند یک ستاره بدرخشید.

لیست لوازم آرایش مهم برای خانم‌ها

پرایمر

استفاده از پرایمر اولین و مهم‌ترین مرحله‌ی آرایش کردن است. بیشتر افراد فکر می‌کنند که پرایمر فقط یک زیر ساز صورت است و مانند یک مرطوب کننده عمل می‌کند. اما در واقعیت این طور نیست. نقش اصلی پرایمر محافظت از رنگدانه‌های پوست در برابر کرم پودر و سایر محصولات آرایشی است. همچنین پرایمر می‌تواند منافذ باز پوست را پوشش دهد و با یکدست کردن سطح پوست از کیکی شدن و ماسیدن کرم پودر جلوگیری کند. پرایمر با انواع پوست سازگار است و شما می‌توانید با هر نوع پوستی که دارید از این محصول استفاده کنید و از تاثیر فوق العاده‌ی آن لذت ببرید.

کرم پودر یا DD کرم

کرم پودر نقش بسیار مهمی در آرایش صورت دارد. با استفاده از کرم پودر رنگ پوست تغییر می‌کند و مشکلات آن مانند جای لک، جوش و چروک‌های سطحی از بین می‌رود. کرم پودر مایع، استیکی، کوشن و موس صورت از انواع مختلف کرم پودر هستند که می‌توان از آن‌ها به طور روزانه استفاده کرد.

دی دی کرم نسل جدید از کرم‌های مخصوص صورت است. دی دی فقط یک کرم رنگی با خاصیت پوشانندگی بالا نیست بلکه کرمی با خاصیت چندگانه برای انواع پوست است. مصرف دی دی کرم علاوه بر پوشش صورت و یکدست کردن آن باعث ایجاد رطوبت، جلوگیری از پیری پوست، ترمیم بافت و محافظت از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب می‌شود. خرید و استفاده از این محصول می‌تواند برای شما مقرون به صرفه باشد.

رژگونه

اگر قرار باشد تنها یک محصول آرایشی داشته باشید که تاثیر آن روی شادابی چهره موثر باشد، بدون شک باید سراغ رژگونه بروید. رژگونه می‌تواند با رنگ دهی به گونه‌ها، چهره‌ی شما را شاداب و جوان‌تر کند و باعث برجسته شدن گونه شود. رژگونه با بافت‌های متنوع در شکل‌های جامد، پودری، استیکی و مایع در بازار وجود دارد.

خرید رژگونه مایع شیگلم این روزها پرطرفدارترین خرید اینترنتی لوازم آرایش در بین خانم‌هاست. بافت این محصول بسیار سبک بوده و ساعت‌ها بدون پخش شدن و ایجاد ماسیدگی روی گونه ثابت می‌ماند.

پنکک

یکی از محصولات آرایشی که همیشه باید در کیف تمامی خانم‌ها وجود داشته باشد، پنکک یا همان پودر فشرده است. شاید فکر کنید تنها وظیفه‌ی پنکک پوشش روی صورت و محو کردن لک، جوش و چروک‌های سطحی پوست باشد. اما این طور نیست.

استفاده از این محصول می‌تواند مانع از ماسیدگی کرم پودر و کیکی شدن پوست شود و جلوه‌ی نهایی چهره را مات و یکدست کند. همچنین اگر شاغل هستید یا وقت کافی برای آرایش کردن ندارید، پنکک بهترین محصول آرایشی برای شما خواهد بود.

23d7187b-f643-46b1-afa3-9a7232201a67.jpg

کانسیلر و کانتور

نقش کانسیلر در آرایش از بین بردن سیاهی، پوشش چروک و برطرف کننده خستگی در صورت به ویژه در اطراف چشم است. کانسیلر انواع متنوع با بافت‌های گوناگون مانند مایع، جامد، مدادی و استیکی دارد.

بعد از کانسیلر نوبت بخش هیجان انگیز آرایش یعنی کانتور صورت می‌رسد. کانتور کردن می‌تواند فرم چهره را عوض کند و باعث ایجاد زاویه در صورت شود. به همین دلیل بخش مورد علاقه‌ بسیاری از خانم‌هاست. اگر در کانتور کردن مبتدی هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کانتور مایع و استیکی است؛ چون بافت این کانتورها سبک بوده و راحت فید می‌شود.

براش و بیوتی بلندر

همیشه در کنار لوازم آرایش خود براش یا بیوتی بلندر داشته باشید. استفاده از براش‌های آرایشی باعث می‌شود تا آرایش شما کامل و بدون نقص دیده شود. همچنین استفاده از براش‌ تخصصی هر محصول، از هدر رفتن آن در زمان میکاپ جلوگیری می‌کند.

مداد و ژل ابرو

ابرو قاب صورت شماست و در زیبایی چهره نقش بسیار مهمی دارد. مداد ابرو یا سایه از محصولات آرایشی مربوط به ابرو است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید نقاط خالی ابرو را پر کنید و در پایان برای ثابت ماندن فرم آن از ژل ابرو استفاده کنید.

خط چشم و مداد چشم

خط چشم یا مداد چشم از محصولات آرایشی بسیار حساس بوده که باید در زمان خرید آن‌ها به کیفیت محصول توجه کنید. با استفاده از این محصولات می‌توانید فرم چشم‌هایتان را کشیده و گرد کنید.

193c4e62-8e94-4daf-92cc-fa5b29f2b8d9.jpg

ریمل

داشتن مژه‌هایی بلند و حجیم از قدیم ملاک تشخیص زیبایی چهره بوده است. معمولا دو نوع ریمل در رنگ‌های مختلف و با ویژگی بلند کننده و پرپشت کننده مژه داریم. داشتن ریمل در کیف لوازم آرایش هر خانمی واجب است. در زمان انتخاب و خرید ریم به این موارد توجه کنید؛

  • اگر مژه‌های کم‌پشت دارید، ریملی حجم دهنده با برس بزرگ انتخاب کنید.
  • اگر مژه‌هایی کوتاه دارید، از ریمل بلند کننده با برس ظریف استفاده کنید.
  • اگر مژه‌هایی پرپشت دارید، از ریمل بلند کننده با برس بلند استفاده کنید.
  • اگر مژه‌های شما دچار ریزش شده و یکدست نیست، از ریمل‌هایی استفاده کنید که باعث رشد مژه و تقویت آن شود. همچنین استفاده از تقویت‌ کننده‌های گیاهی می‌تواند در پرپشت شدن و افزایش سرعت رشد مژه موثر باشد.

نکته مهم ( بهترین زمان مصرف ریمل، نهایت 6 ماه پس از باز شدن کامل آن است.)

رژ لب

هر خانمی تنها با یکبار استفاده از رژ لب متوجه‌ی تاثیر مثبت آن در صورت می‌شود. هر رنگ از رژ لب می‌تواند تداعی کننده یک نوع از احساسات زنانه‌ باشد که روی چهره‌ی شما نمایان می‌گردد. در نتیجه می‌توانید؛ چند رنگ متنوع از آن را در کیف آرایش خود داشته باشید. با جستجوی عبارت رژ لب خانومی وارد دنیای جذاب رژ لب‌های مات و شاین دار شوید و یک خرید اینترنتی آسان، مقرون به صرفه و امن را تجربه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha