سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 368833

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با رهاسازی آب ۲ سد در دریاچه ارومیه میزان آب این دریاچه به ۱.۵ میلیارد مترمکعب رسید و انشالله تا پایان سال رهاسازی بقیه سدها نیز انجام خواهد شد.

آب دریاچه ارومیه به ۱.۵ میلیارد مترمکعب رسید

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،‌ علی سلاجقه در جریان چهارمین برنامه پاسخگویی برخط سازمان حفاظت از محیط زیست به تماس‌های تلفنی شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافت و پاسخگوی طرح، نظرات، ایده‌ها، شکایت‌ها و درخواست‌های مردم در حوزه مأموریتی خود در سازمان حفاظت از محیط زیست شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد صالحی» » رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با اعلام اینکه به مناسب روز نمادین درختکاری در خدمت علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست هستیم تاکید کرد: تلاش رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در استیفای حق زندگی و طبیعت سالم برای مردم عزیز کشورمان هستند، شایسته تقدیر است.

علی سلاجقه با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار حقابه دریاچه ارومیه تامین شد، گفت: با رهاسازی آب ۲ سد در دریاچه ارومیه میزان آب این دریاچه به ۱.۵ میلیارد مترمکعب رسید و انشالله تا پایان سال رهاسازی بقیه سدها نیز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه محیط زیست برای حمایت و پشتیبانی از نیروی انسانی سازمان حفاظت محیط زیست که از ارکان اصلی تحقق اهداف این سازمان هستند، گفت: امسال ۱۰۰۰ نفر نیروی متخصص در بدنه سازمان حفاظت از محیط زیست تزریق می‌شود.

سلاجقه افزود: در حوزه محیط بانی دولت توجه ویژه به سازمان حفاظت محیط زیست دارد و محیط بانان از نظر دریافتی و شرایط زندگی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تاکید کرد: علی رغم اینکه کشور در بدترین شرایط سیاسی اقتصادی و اقلیمی قرار دارد، دولت سیزدهم توجه ویژه به محیط زیست داشته و دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه محیط زیست قابل مقایسه با دولت‌های پیشین نیست.


مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، بر مبنای رسالت تعریف شده خود به منظور ایجاد پل ارتباطی میان مردم و اعضای کابینه دولت سیزدهم و در راستای تأکیدات مصرح رئیس‌جمهور مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مردم با مسئولان، سلسه‌نشست‌های پاسخگویی تلفنی و برخط مقامات دولت سیزدهم به تماس‌های مردمی را ترتیب داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد صالحی» رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری فلسفه برگزاری این نشست‌ها را ایجاد ارتباطی بی‌واسطه میان مردم و اعضای هیأت دولت اعلام و تصریح کرد که با توجه به حساسیت آیت‌الله رئیسی در پاسخگویی به مردم و پیگیری‌هایی که در این زمینه انجام می‌شود، اعضای کابینه مطمئن باشند مسئولی که پاسخگوی مردم نباشد از این دولت نخواهد بود و خط قرمز این دولت پاسخگویی و پای کار آمدن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha