رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به جان باختن یک هزار و ۲۱۷ نفر در حوادث ترافیکی نوروز ۱۴۰۲ اعلام کرد که در طرح نوروزی ۱۴۰۳، پلیس با تخلفات حادثه‌ساز به‌شدت برخورد می‌کند.

جان باختن ۱۲۱۷ نفر در حوادث ترافیکی نوروز ۱۴۰۲

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایلنا، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۳ پلیس که صبح امروز (یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲) در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: در آستانه بهار قرآن و طبیعت هستیم و طرح نوروزی امسال را با شعار «آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت» آغاز می‌کنیم.

وی افزود: بیش از ۸۰ هزار نفر در دستگاه‌های مختلف اعم از سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، پلیس، امداد خودروها و آتش‌نشانی‌ها برای نوروز ۱۴۰۳ آماده‌باش هستند.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان این که اولویت اول ما، کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در ایام نوروز است، عنوان کرد: در نوروز سال ۱۴۰۲ تعداد یک هزار و ۲۱۷ نفر در طرح نوروزی (بازه زمانی سفرهای نوروزی) جان خود را در حوادث ترافیکی از دست دادند.

حسینی تاکید کرد: تخلفات حادثه‌ساز به عنوان یکی از خط قرمزهای جدی پلیس در طرح نوروزی است و به شدت آن برخورد می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تغییر الگوی سفر مردم به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان گفت: شرایط ماه مبارک رمضان، طبق پیش بینی‌های ما الگو و ساعت سفر را تغییر خواهد داد و ما برای این موضوع نیز در آمادگی کامل هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم سوانح رانندگی به حداقل ممکن برسد تا در پایان طرح‌ نوروزی امسال درصد قابل توجهی از سوانح را کاهش دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha