یکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 36908

خاصیت این گیاه در بهبود سرطان از همه نوع ثابت شده است. همچنین به عنوان یک داروی ضد میکروبی در برابر عفونت های باکتریایی و قارچ و انگلهای داخلی و کرم ها موثر است.

سلامت نیوز: خاصیت این گیاه در بهبود سرطان از همه نوع ثابت شده است. همچنین به عنوان یک داروی ضد میکروبی در برابر عفونت های باکتریایی و قارچ و انگلهای داخلی و کرم ها موثر است.

لیمو (از مرکبات) محصولی معجزه آسا برای کشتن سلول های سرطان است ؛ که 10000 بار قوی تر از شیمی درمانی است.

چرا ما در مورد آن نمی دانیم؟ چون آزمایشگاه ها (شرکت های دارو سازی) با ساخت مشابه و مصنوعی آن سود زیادی می برند . شما هم اکنون می توانید به یک دوست کمک کنید تا از آنها بی نیاز شود و بداند که آب لیمو در پیشگیری از بیماری بسیار مفید است .

طعم آن شیرین یا ترش، و لذت بخش است و فاقد اثرات وحشتناک شیمی درمانی است.
چگونه است که بسیاری از مردم باید بمیرند، در حالی که این خواص محرمانه و محفوظ نگه داشته شده است، تا مبادا منافع شرکت های بزرگ مولتی میلیونر به خطر بیفتد؟

همانطور که می دانید، درخت لیمو در دو نوع لیمو شیرین و لیموترش شناخته شده است. شما می توانید از این میوه به روش های مختلف مصرف کنید:

شما می توانید آنرا به صورت استفاده از افشره، نوشابه های آماده، شربت، شیرینی، روی غذا، گوشت و غیره مصرف کنید.

لیمو بسیاری از خواص را داراست ، اما جالب ترین اثر آن در کیست و تومورهاست .

خاصیت این گیاه در بهبود سرطان از همه نوع ثابت شده است.

همچنین به عنوان یک داروی ضد میکروبی در برابر عفونت های باکتریایی و قارچ و انگلهای داخلی و کرم ها موثر است. همچنین تنظیم کننده فشار خون بیش از حد بالا و ضد افسردگی، استرس و اختلالات عصبی است.

منبع این اطلاعات جالب است: این اطلاعات از یکی از بزرگترین تولید کنندگان دارو در جهان می آید، که می گوید تست های آزمایشگاهی بیش از 20 سال از سال 1970 ، نشان داد که عصاره لیمو در تخریب سلول های بدخیم در 12 نوع سرطان، از جمله روده بزرگ، پستان، پروستات، ریه و لوزالمعده و ... تاثیر دارد.

ترکیبات این میوه 10،000 بار بهتر از محصول Adriamycin ، و مواد دارویی که به طور معمول در شیمی درمانی در جهان استفاده می شود ، کاهش رشد سلولهای سرطانی را نشان داد. و شگفت آور تر اینکه؛ این نوع از درمان با عصاره لیمو تنها سلول های سرطانی بدخیم را از بین می برد و بر روی سلول های سالم تاثیر نمی گذارد .

منبع: افکار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha