یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

رییس پلیس راه البرز: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط نا پایدارجوی و بارش تندری ، خطر ریزش سنگ در مسیرهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.

خطر ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس

رییس پلیس راه البرز از خطر ریزش سنگ در جاده های کوهستانی به ویژه مسیر کرج - چالوس خبر داد و از مسافران خواست در حاشیه این جاده ها توقف نکنند.

سرهنگ "پیمان کرمی" روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط نا پایدارجوی و بارش تندری ، خطر ریزش سنگ در مسیرهای کوهستانی این استان به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.

وی افزود: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

رییس پلیس راه البرز از کاهش بیش از ۶۰ درصدی وقوع تصادفات منجر به فوت در راه های این استان خبرداد و از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ، موقع خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی نکنند.

به گفته کرمی پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۶۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر در حوزه استان مازندران واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha