عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی درباره علت در دستور قرار نگرفتن گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود دارو پرداخت.

چرا مجلس گزارش کمیسیون بهداشت در خصوص کمبود دارو را بررسی نکرد؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دستور کار روزهای سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی مربوط به بررسی گزارش‌های نظارتی و همچنین طرح سوالات نمایندگان از وزرا است.

در دستور امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جزء "۱" بند "س" تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ قرار داشت که مطرح نشد.

محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: با توجه به این‌که ایرادات شورای نگهبان در لایحه تجارت در دستور مجلس شورای اسلامی است قرار شد که گزارش کمیسیون بهداشت امروز مطرح نشود تا بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه تجارت به اتمام برسد چرا که مجلس هفته آینده وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه می‌شود و عملا فرصتی برای اتمام لایحه تجارت وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha