سه‌شنبه ۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 37053
سلامت نیوز: با عقد قرار داد بین مركز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مكرر ابن سینا با بیمه ایران ، پوشش بیمه ای ناباروری توسعه یافت.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران بر اساس این تفاهم نامه كه به امضای شركت سهامی بیمه ایران ، معاونت امور اجرایی بیمه های اشخاص و مركز فوق تخصی درمان ناباروری و سقط مكرر ابن سینا رسیده است ، بیماران برای انجام تمام خدمات درمانی و تشخیصی ناباروری از پوشش این بیمه برخوردار خواهند شد.

بیمه شدگان كاركنان وزارت نیرو، شركت های تابعه شركت مخابرات ، كاركنان آموزش و پرورش كه دارای كارت ویژه درمان هستند ، كاركنان شركت بیمه ایران و بیمه مركزی و كاركنان پیمانی صنعت بیمه كه دارای دفترچه ویژه كاركنان هستند در انجام تمام خدمات درمانی و تشخیصی ناباروری از تخفیف بیمه برخوردار خواهند بود .

كاركنان وزارت آموزش و پرورش نیرو در درمان ناباروری 20 درصد فرانشیز خواهند داشت.

مركز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مكرر ابن سینا نخستین مركز درمان ناباروری كشور است كه طرف قرارداد با بیمه خدمات درمانی است و موفق شد بسیاری از خدمات تشخیصی ، دارویی و درمانی را تحت پوشش این بیمه قرار دهد.

امید است سایر بیمه های پایه و تكمیلی نیز در آینده نزدیك با پوشش خدمات ناباروری تحت چتر حمایتی بیمه ، در حل معضل ناباروری كه بیش از 15 درصد زوج های ایرانی از ان رنج می برند ، قدم بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha