چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۶
سلامت نیوز: زوج جوانی دادخواست طلاق توافقی خود را به دادگاه خانواده در ایلام ارایه كردند تا پیش از آغاز زندگی مشترك از یكدیگر جدا شوند.

این زوج جوان که هنوز زندگی مشترک‌شان را شروع نکرده بودند و فقط 2 ماه بود كه به عقد هم درآمده بودند در دادگاه دلایل جالبی را برای جدایی مطرح كردند.

دختر جوان که از شدت نگرانی سراسیمه در راهرو دادگاه منتظر بود با حضور در نزد قاضی، ماجرا زندگی‌اش را این‌گونه شرح داد: ترم دوم دانشگاه بودم که باهم آشنا شدیم و بعد از مدتی به هم وابسته شدیم و این پسر به خواستگاری من آمد. خانواده‌ام با ازدواج‌مان مخالف بودند اما با اصرا خودم به عقد هم در آمدیم.

دختر جوان با اشاره به دلیل اختلاف‌شان گفت: شوهرم اخلاق خاص خود را دارد و اجازه نمی دهد با دوستانم که اغلب از هم دوره‌ای‌هایم در دانشگاه هستند ارتباط داشته باشم. او می‌گوید بدون اجازه من نباید آب بخوری.

وی ادامه داد: هر چند در ابتدا فکر کردم این اختلافات با گذشت زمان حل می‌شود اما روز به روز به این واقعیت بیشتر پی‌بردم که خانواده‌ام درست می‌گفتند و ما به درد هم نمی‌خوریم و در نتیجه امروز آمده‌ام تا پیوند مشتركمان آغاز نشده، پایان پذیرد.

مرد جوان نیز پس از شنیدن اظهارت همسرش، گفت: دوستان نامزدم که در دانشگاه بارها شاهد رفتارها و ظاهر آنان بوده‌ام با اخلاق و رفتار خانوادگی ما تناسب ندارند و من تمایلی به ارتباط داشتن همسرم با آنها نیستم.

بر اساس این گزارش، قاضی دادگاه نیز پس از شنیدن اظهارات زوج جوان طلاق توافقی آنها را صادر كرد و مرد را محكوم به پرداخت نصف مهریه دختر كرد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha