دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۲
سلامت نیوز: یك جراح و دندانپزشک گفت: بهترین حالت سفید کردن دندان در مطب پزشک است در این حالت با مواد سفید کننده با درصد بالای اشعه و لیزر دندانها را سفید می کنند.

مریم ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: روش های مختلفی برای سفید کردن دندان ها وجود دارد اما بهترین حالت سفید کردن دندان ها در مطب پزشک است که در این حالت با مواد سفید کننده با درصد بالای اشعه و لیزر دندان ها را سفید می کند.

وی ادامه داد:پزشکان مواد خاص به فرد می دهند تا این سفیدی حفظ شود و این سفیدی از 8 ماه تا یکسال باقی می ماند که این مدت کاملا بسته به مواد سفید کننده و عادات غذایی فرد دارد.

این جراح و دندانپزشک تاکید کرد: فردی که چای و قهوه نمی خورد یا به طور کلی از غذاهای رنگی پرهیز می کند مدت بیشتر طول می کشد و کسی که سیگار می کشد به سرعت، سفیدی دندانهایش را از دست می دهد.

ابراهیمی در پاسخ به اینکه آیا سفید کردن دندان به همه توصیه می شود یا خیر گفت: کسانی که به خوبی بهداشت دندان را رعایت نمی کنند یا دندانهای پرشده یا پوسیده زیاد دارند بهتر است از این عمل استفاده نکنند و کسانی که دندان های جلویی روکش شده دارند یا مشکلات لثه نباید بیلیچینگ کنند چون اصولا نباید روی دندان های مشکل دار کار زیبایی انجام داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha