سلامت نیوز : با توجه به این كه سهام شركت‌های واگذار شده دوگانه است، اداره این شركت‌ها بیش از پیش سازمان تامین اجتماعی را متضرر می‌كند.


در پی انتشار خبری مبنی بر پرداخت 350 هزار میلیارد ریاد از بدهی‌های دولت به تامین اجتماعی در قالب واگذاری سهام برخی شركت‌ها، یك فعال كارگری اعلام كرد:‌ با واگذاری شركت‌های زیان‌ده به سازمان تامین اجتماعی صندوق تامین اجتماعی تضعیف می‌شود.

حمید حاج اسماعیلی در گفتگو با ایلنا اظهار كرد: با توجه به این كه سهام شركت‌های واگذار شده دوگانه است، اداره این شركت‌ها بیش از پیش سازمان تامین اجتماعی را متضرر می‌كند.

این فعال كارگری در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از روند نظارت و مدیریت صحیح در سازمان تامین اجتماعی تصریح كرد: در حال حاضر میزان بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی بیش از 30 هزار میلیارد تومان است كه در صورت سوء مدیریت در سازمان میزان بدهی‌ها بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

این فعال كارگری سازمان تامین اجتماعی را یك نهاد غیر دولتی عنوان كرد و گفت:‌ مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی در جلسه‌ای عنوان کرد که همچنان به بیمارستان‌های دولتی بدهکار هستند و علت آن نیز عدم پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی است.

حاج اسماعیلی در خصوص بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی گفت: این بدهی از محل پرداخت سه درصد حق بیمه است که می‌بایست دولت به حساب تامین اجتماعی واریز کند اما در انجام تعهداتش قصور می‌كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha