سلامت نیوز: «چون وسیله نقلیه بسیار کم یافت می‌شد اقدام به کرایه کردن اتومبیلی دربست از سه راه اسلام‌آباد تا محل سکونتمان یعنی ماکران کردم. در بین مسیر متوجه شدم راننده اقدام به قفل کردن درب‌های اتومبیل کرد...»

 سه مرد شیطان‌صفت که پس از ربودن و آزار و اذیت زن میانسال در منطقه ماکران استان مازندران مورد تعقیب قرار گرفته بوند، در کمتر از هفتاد و دو ساعت دستگیر شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از قانون، چندی قبل زن میانسالی سراسیمه پس از حضور در کلانتری منطقه ماکران پرده از وقوع یک جنایت سیاه برداشت. وی در حالی‌که از شدت وحشت قادر به تکلم نبود به ماموران گفت: به منظور کمک‌خرج در کنار همسرم در منزل مشغول به بافندگی هستم برای تهیه کاموا از منزل خارج شدم و پس از خریدن مقدار زیادی کاموا قصد داشتم به منزل بازگردم.
وی در ادامه گفت حوالی غروب بود و چون وسیله نقلیه بسیار کم یافت می‌شد اقدام به کرایه کردن اتومبیلی دربست از سه راه اسلام‌آباد تا محل سکونتمان یعنی ماکران کردم. در بین مسیر متوجه شدم راننده اقدام به قفل کردن درب‌های اتومبیل کرد و سپس بلافاصله تغییر مسیر داد، با تلفن همراهش چند تماس مشکوک داشت. بلافاصله اعتراض کردم و قصد داشتم پیاده بشوم که راننده با تهدید چاقو از من خواست سکوت کنم. سعی داشتم درب خودرو را باز کنم اما موفق نمی‌شدم. در اواسط راه راننده دو مرد جوان دیگر را هم سوار خودرو کرد. آن‌ها نیز پس از ضرب و جرح و تهدیدم با چاقو به طرف روستای زیداولیا تغییر مسیر دادند و پس از آزار و اذیتم مرا در حاشیه شهر‌‌ رها کردند و من توانستم با استفاده از یک دستگاه مینی‌بوس خود را به ماکران برسانم تا اعلام شکایت کنم.
پس از تشکیل پرونده و نشانی‌هایی که قربانی از آن سه مرد شیطانی داد هر سه نفر کمتر از هفتاد و دو ساعت توسط پلیس دستگیر و همگی به جرم خود اعتراف کردند و پرونده به دادگاه تجدیدنظر شعبه چهارم ارجاع شد و اکنون هر سه متهم با قرار وثیقه چهل میلیون تومانی آزاد هستند و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha