عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هشتم و نماینده مجلس نهم گفت: رفع موازی کاری ها در حوزه سلامت را در مجلس نهم پیگیری می کنیم.

سلامت نیوز : دکتر نظری مهر، نماینده مجلس نهم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: به رغم سماجت ها و مخالفت ها در مجلس هشتم بالاخره 3000 میلیارد تومان نظام سلامت مصوب شد و برای امسال هم 6 هزار میلیارد تومان برای نظام سلامت تصویب کردیم که حرکت خیلی خوبی بود.

وی افزود: باید به سمت رایگان کردن درمان مردم پیش برویم، هرچند مشکلاتی هنوز از قبل مانده است که باید برطرف شود.وی ادامه داد: وزارتخانه در مدت این 4 سال به همراه مجلس با تمام قوا جلو آمده و اعضای کمیسیون هم که خودشان به نوعی عضوی از وزارت بهداشت هستند با تمام توان پیش رفتند تا بتوانیم به سمت ارتقای بهداشت و درمان برویم.
نظری مهر گفت: هر چند چالش های اندکی هم بود ولی تعاملات مجلس و وزارتخانه خیلی زیاد بود. البته باید در رابطه با تعرفه ها و موازی کاری ها در بخش سلامت فکری کرد. دولت باید با یک انقلاب اداری امور سلامت را از سایر وزارتخانه ها و سازمان ها بگیرد و به وزارت بهداشت که متولی اصلی این کار است بدهد تا تصمیم گیری های این وزارتخانه راحت تر باشد.وی تاکید کرد: در طول مجلس نهم حتما" به دنبال این اقدام خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha