وجود چهار زندان در استان البرز اعتیاد را افزایش داده است و طلاق ریشه در اعتیاد، اقتصاد و عدم آشنایی زوجین با مهارتهای زندگی دارد.

سلامت نیوز : یکی از دلایل اعتیاد در استان البرز وجود چهار زندان در این استان است چرا که اکثر زندانی‌ها از سایر شهر‌ها به استان منتقل می‌شوند و به دنبال آن‌ها، خانواده‌هایشان وارد البرز شده و این امر در افزایش اعتیاد بسیار موثر است.

غلام رضا نجفی در گفتگو با ایلنا، آسیبهای اجتماعی استان البرز را تشریح کرد و گفت: در استان البرز آسیب‌های اجتماعی مختلفی وجود دارد که بارز‌ترین ان‌ها اعتیاد، متکدیان خارجی بویژه پاکستانی و طلاق است که باید این آسیب‌ها با مشارکت همه دستگاه‌ها رفع شود. مدیر کل امور اجتماعی استانداری البرز در ادامه با تاکید بر لزوم خروج زندانی‌ها از استان البرز، گفت: یکی از دلایل اعتیاد در استان البرز وجود چهار زندان در این استان است چرا که اکثر زندانی‌ها از سایر شهر‌ها به استان منتقل می‌شوند و به دنبال ان‌ها، خانواده‌هایشان وارد البرز شده و این امر در افزایش اعتیاد بسیار موثر است. نجفی ادامه داد: وجود متکدیان از آسیب‌های اجتماعی بارز این استان تلقی می‌شوند که اخیرا اداره کل اتباع خارجی استان، آن‌ها را به کشور‌هایشان عودت داده است. به گفته وی طلاق در استان البرز یکی دیگر از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی شناخته شده است که البته ریشه این طلاق‌ها در اعتیاد وعدم آشنایی با مهارت‌های زندگی زوجین و مسائل اقتصادی شناخته شده است. وی در پایان گفت: همسرآزاری، کودک آزاری و سرقت نمونه‌های دیگر مشکلات و آسیب‌های استان البرز است که باید به آن‌ها رسیدگی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha