رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با بیان اینكه شاهد ترانزیت موادپیش‌ساز از مرز كشور تركیه به ایران هستیم، گفت: قرص روانگران «كپتاگون» در كشور تركیه تولید و به كشورهای منطقه از جمله ایران فرستاده می‌شود.

روانگران «كپتاگون» در تركیه تولید‌ و به ایران فرستاده می‌‌شود
سلامت نیوز : رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با بیان اینكه شاهد ترانزیت موادپیش‌ساز از مرز كشور تركیه به ایران هستیم، گفت: قرص روانگران «كپتاگون» در كشور تركیه تولید و به كشورهای منطقه از جمله ایران فرستاده می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ سردار علی‌مویدی در دیدار با مشاور امنیتی سفارت تركیه در تهران گفت: ایران و تركیه دارای مشتركات فرهنگی و اجتماعی فراوانی هستند و این امر می‌تواند ما را در كاهش آسیب‌های موادمخدر به خوبی یاری دهد.به گفته رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا، تركیه در مبارزه با موادمخدر تاكنون بیشترین همكاری را با کشور ایران داشته است.

مویدی با اشاره به منافع مشترك دو كشور تصریح كرد: همكاری‌های دوجانبه تا كنون هدفمند بوده و هر چه به جلو برویم متوجه می‌شویم كه كارهای بیشتری در پیش داریم.وی یادآور شد: خیلی‌ها از این همكاری ما خوشحال نیستند اما ما به منافع دو كشور و مبارزه با موادمخدر، فكر‌می كنیم.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدرناجا به ورود پیش‌سازهای موادصنعتی و برخی روانگردان‌ها اشاره كرد و گفت: متأسفانه ما شاهد ترانزیت موادپیش‌ساز از مرز كشور تركیه به جمهوری اسلامی ایران هستیم.مویدی اضافه‌كرد: در كشور تركیه قرص روانگران «كپتاگون» تولید و به كشورهای منطقه از جمله ایران فرستاده می‌شود كه باید با همكاری نزدیك‌تر، تفكر عملیاتی، شناسایی مشترك مسیرها و انجام عملیات‌های همزمان، از این کار جلوگیری كنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha