سلامت نیوز : رئیس ستاد عملیات پزشکی حج تمتع 91 از آمادگی کامل بیمارستان مکه همزمان با ورود اولین کاروانهای ایرانی به این شهر خبر داد.

ولید دنده بر در گفتگو با مهر با بیان اینکه به طور معمول بیمارستان مکه کمی د یرتر از بیمارستان مدینه راه اندازی می شود گفت: حجم کار در مکه بسیار وسیع تر است و سطح عملیات ازوسعت و حجم بالاتری یرخوردار است و با تلاش شیانه روزی پرسنل اعزامی مرکز پزشکی به بیمارستان، هم اکنون این بیمارستان از آمادگی کامل در رائه خدمات به زائرین محترم است.

 معاون حج و عمره مرکزپزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمرافزود: راه اندازی چنین بیمارستانهایی آنهم در این سطح که به صورت فصلی ارائه خدمات می دهند پیچیدگی های خاص خود را دارد و چون ایام حج در مباحث مدیریت بحران در بخش  تجمعات انبوه قرار می گیرد، این بیمارستان باید برای مقابله با بحرانهای ناخواسته و مدیریت آن به منظور کاهش عوارض و تبعات ناشی از آن آمادگی داشته باشد که به حمد خدا این تمهیدات در بیمارستانهای مکه و مدینه مرکز پزشکی حج و زیارت انجام گردیده است.

دنده بر ادامه  داد: گروه های راه انداز بیمارستان از هقته قبل در دو گروه به شهر مکه اعزام شدند و با تلاش شبانه روزی هم اکنون کلیه بخشهای تخصصی، آزمایشگاه ، رادیولو‍ژی و بخش های خدماتی بیمارستان آماده شده و پزشکان متخصص و پرستاران نیز در بخش های مذکور مستقر شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha