سلامت نیوز: همایش بین المللی پوست،زیبایی و لیزر با همکاری دانشگاه فرانسوی  فرنچ کمت University of Franche-Comté و دو انجمن بین المللی متخصصان پوست و درماتولوژی و زیبایی ایران ، فردا چهارشنبه در تهران برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، دکتر یحیی دولتی رییس همایش بین المللی پوست ، زیبایی و لیزر در نشست خبری این همایش گفت: این همایش با هدف آشنایی متخصصان پوست با روش های نوین درمانی و تازه های بیماری های پوست برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد تمام سخنرانی های این همایش به زبان انگلیسی خواهد بود و 35 مهمان خارجی از 15 کشور جهان از جمله مصر، آمریکا، سوئد، آلمان، فرانسه، پاکستان، آفریقای جنوبی، یونان و لبنان حضور دارند.

رییس همایش بین المللی پوست ، زیبایی و لیزر اظهار داشت: همزمان با برگزاری این همایش، جشن بیستمین سالگرد تاسیس مرکز آموزش و پژوهش بیماری های پوست و جذام (21 مهرماه) نیز برگزار می شود که در این برنامه تعدادی از هیات امنای این مرکز در سال 71 حضور خواهند داشت.

دولتی یادآور شد برگزاری این همایش دارای 12 امتیاز بازآموزی برای متخصصان پوست، جراحان پلاستیک و پاتولوژیست ها است.

وی، برگزاری کارگاه های سالک، لیزر، فیلر (مواد پر کننده چین و چروک ها) ، بوتاکس و جوان سازی پوست را از جمله برنامه های جنبی این همایش برشمرد.

رییس همایش بین المللی پوست ، زیبایی و لیزر خاطرنشان کرد این همایش بزرگ ترین همایش پوست پس از انقلاب از لحاظ سخنرانان خارجی، تعداد کشورهای شرکت کننده و تازگی مطالب است.

همایش بین المللی پوست ، زیبایی و لیزر از 19 تا 21 مهرماه جاری در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha